1. #376
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Waarom reageer je niet Le7bib?

    Al Albani was toch een shi3i volgens jou.
    daar hebben we tig paginas over gehad

  2. #377
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door BilalElKhattabi Bekijk reactie
    Isolationisme en een blinde kijker zijn twee uitersten.

    De Salaf al-Saalih waren in de Deen strikt en in de Dunya-zaken waren zij makkelijk.
    jij reageert niet op mijn reactie, kon rasoel wel of niet schrijven ? dan heb ik het niet over het begin toen in ghar 7ira

  3. #378
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    oushen , ik vind het raar als ik zeg dat je een salafist bent, dan reageer je niet meer

  4. #379
    Verbannen

    Reacties
    146
    05-01-2017

    Het is mij echt opgevallen dat er veel Al-Hoceima (Rif) haters op deze website te vinden zijn. Een ander observatie van mij is, dat het altijd dezelfde mensen betreft die zich zo negatief over Al-Hoceima en Riffijnen uitlaten. Het is best triest!! Ik durf te wedden dat deze ‘mensen’ enkel online/digitaal hun standpunten delen maar dit nooit in de echte wereld tegen een Riffijn zullen zeggen. En zeker niet hier in Nederland. Het is echt laf!! Een lafheid dat ik normaliter aan kaaskoppen zou toeschrijven maar klaarblijkelijk zijn er ook genoeg ‘Marokkanen’ die dit eigenaardige trekje hebben overgenomen. Het is zeker niet en eigenschap om trots op te zijn. Bij dezen wil ik aangeven dat ik jullie haters (trollen) keihard uitlach en daarnaast veel medelijden voor jullie heb. Mocht ik jullie bizarre ‘standpunten’ en groffe taalgebruik live aanhoren (face 2 face) zal ik jullie wederom uitlachen, het verschil tussen objectiviteit en pure haat uitleggen en waar nodig klappen. Jullie zijn echt hopeloos!!!

  5. #380
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door ElHukmuLillah Bekijk reactie
    Mossad gaat van m6 gehakt maken. Joden denken als Israel kapot gaat dan moet Marokko ook kapot. Zeg niet dat Allah jullie prostitutie volk niet heeft gewaarschuwd voor een partnerdschap of bondgenootschap met de zionisten.
    Praat aub niet in naam van de islam.

  6. #381
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door ElHukmuLillah Bekijk reactie
    Moet ik praten uit naam van christendom? Moet ik mijzelf omdopen of een kind misbruiken?
    Of moet ik praten uit naam van secularisme? Moet ik mij geslacht veranderen?

    Wat wil je van iemand die tegen seculier nep koningrijk Marokko is op Islamitische gronden?
    Je hebt geen religieuze autoriteit om hier in naam van de islam te preken.

    Zeg gewoon dat je gestoord bent, en we laten je door balken tot je moe wordt

  7. #382
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door ElHukmuLillah Bekijk reactie
    Je hoeft geen religieus autoriteit te zijn om de sunnah 'amr bil ma'ruf wa nahi 3anil munkar van Muhammad vzmh in stand te houden. Als je kufr en shirk ziet en het gebrek aan loyaliteit jegens Allah en Zijn profeet vzmh moet je als moslim de mensen waarschuwen voor dat probleem.

    Religieuze autoriteiten zijn niets meer dan gatekeepers van seculiere anti-islamitische satan elite.
    En nu zal er een shi iet opdraven die hetzelfde denkt als jij... of ibaadhi...

    Houd je reet dicht. Jullie hebben de islam helemaal gehandicapt gemaakt.

  8. #383
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    daar hebben we tig paginas over gehad
    Nee nee jij was de vorige keer gevlucht lafaard, ik vroeg je om bewijs van je bewering dat Al Albani een shi3i was.

    Kom maar met je bewijs

    Tot die tijd ben je een lasteraar en een grote leugenaar.

  9. #384
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    oushen , ik vind het raar als ik zeg dat je een salafist bent, dan reageer je niet meer
    Ik reageer altijd, wat versta jij onder "salafi"?

  10. #385
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ik reageer altijd, wat versta jij onder "salafi"?
    Iemand die continu in de moskee zit als excuus om niet te werken

  11. #386
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door ElHukmuLillah Bekijk reactie
    Zwarte vlaggen op je kop en shariah invoering. Dat is wat Marokko nodig heeft. Voor de rest moge Allah jou zsm belonen.
    انت شيطان

  12. #387
    SARAH&SEMMY ❤

    Reacties
    420
    14-09-2006

    لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ إِلا بِالله

  13. #388
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Nee nee jij was de vorige keer gevlucht lafaard, ik vroeg je om bewijs van je bewering dat Al Albani een shi3i was.

    Kom maar met je bewijs

    Tot die tijd ben je een lasteraar en een grote leugenaar.
    ga naar die topic bewijs is daar , ale7mar

  14. #389
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ik reageer altijd, wat versta jij onder "salafi"?
    een salafist is iemand die zich voordoet als moslim om onschuldige mensen te vermoorden , draagt ook zo een jurk

  15. #390
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    ga naar die topic bewijs is daar , ale7mar
    Professor PhD Dr. Le7biba