1. #211
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    De fitna zaaiers hebben zich zo te zien weer gemeld, komen als strontvliegen af op dit soort topics.

  2. #212
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    weet niet meer in welke topic ,

  3. #213
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    De fitna zaaiers hebben zich zo te zien weer gemeld, komen als strontvliegen af op dit soort topics.
    ga jij bukken voor erdogan

  4. #214
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    je bent een leugenaar, weetje nog die discusie over islam en ik vroeg je waarom haat je arabieren? daar heb je wel enge uitspraken naar arabieren, en hier doe je of je neusbloedt , waarom lieg je zoveel ?
    ?

    Ooh je bent klem geluld en nu denk je ik haal even wat anders aan.

    Plaats eens de topic. Wie stelt bewijst. Daarnet kwam je ook met een citaat dat niet van mij is. Nu hop je van het een na het ander.

    Moeilijk he?

  5. #215
    MVC Lid

    Reacties
    1.032
    31-12-2014

    Als M6 en zijn elite niet capabel genoeg zijn om voor het land te zorgen moeten ze plaatsmaken voor mensen die wel daartoe in staat zijn. Zo simpel is het.

    Als de Riffijnen denken dat ze hun eigen territorium beter kunnen besturen. Laat ze het dan doen.

    Ik begrijp niet waarom hoogmoedige, racistische Arabieren zo afgeven op Riffijnen, terwijl ze wel over hun willen regeren

    Als je een volk en haar land haat dan zal je nooit instaat zijn om er goed voor te zorgen. Dit is het manco van het koningshuis en haar elite.
    ''Loyalty, honor and a willing heart''.

  6. #216
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Omdat je liegt. Je bent gewoon klem geluld. Hebt niks meer te melden. Al jouw onzin is naar de prullenmand verwezen.

    Als je iets stelt moet je het bewijzen. Anders ...mondje dicht.


    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    je bent een leugenaar, weetje nog die discusie over islam en ik vroeg je waarom haat je arabieren? daar heb je wel enge uitspraken naar arabieren, en hier doe je of je neusbloedt , waarom lieg je zoveel ?
    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    weet niet meer in welke topic ,

  7. #217
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Donder Bekijk reactie
    Als M6 en zijn elite niet capabel genoeg zijn om voor het land te zorgen moeten ze plaatsmaken voor mensen die wel daartoe in staat zijn. Zo simpel is het.

    Als de Riffijnen denken dat ze hun eigen territorium beter kunnen besturen. Laat ze het dan doen.

    Ik begrijp niet waarom hoogmoedige, racistische Arabieren zo afgeven op Riffijnen, terwijl ze wel over hun willen regeren

    Als je een volk en haar land haat dan zal je nooit instaat zijn om er goed voor te zorgen. Dit is het manco van het koningshuis en haar elite.
    arabieren zeggen nooit wat , het zijn altijd rwafa die arabieren bij halen,.

  8. #218
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    Haha nu is het compleet zie ik, Sammy22 is ook aanwezig..
    Overal zie je haar haat zaaien wat betreft Rwafa, echg overal haha.
    En nu heeft ze terug haar plekje gevonden meskiena.
    Ik heb haar ooit eens de vraag gesteld waarom ze zo'n haat heeft jegens de Rwafa maar ze wou me geen antwoord geven..
    Waarschijnlijk heeft ze een Riffie als ex waar ze nu een trauma van heeft opgelopen.

    En voor de andere haters hierboven, doe maar verder. Kijken wat het jullie zal opbrengen.
    Allemaal haten e veralgemenen zoals Wilders in Nederland doet en De Winter in Belgie.
    Maar ik durf wedden dat ze allemaal Rwafa als vrienden hebben...
    Nog nooit heb ik zoveel haters gezien als hier op forum, nog nooit.
    Marokkanen zijn de grootste racisten op aarde, dat is al zeker.

    Maar Al hamdoelillah, de regering is al een onderzoek gestart naar bepaalde "ministers" voor bepaalde uitspraken en valse beschuldigingen richting Zefzafi en deze "ministers" zullen ook de deur worden uitgezet.
    Het werd tijd...

    Mouhiem prettige dag nog verder, Salaamoe Alaikoum.
    Semmy moet je gewoon negeren. Die kent de geschiedenis niet eens zo goed.

    Het rood gestreepte,kan je daar wat meer over vertellen?

  9. #219
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door sammy22 Bekijk reactie
    Ga je ook melden dat jullie nep marokkanen zijn, haha ik zie nu live op al jazeera dat de zuivering is begonnen, voordat ramadan inshAllah begint is heel de RIF stil...
    Haha doe jij Ramadan?
    Volgens bepaalde uitspraken die je al in het verleden gedaan hebt herinner ik mij dat je niets om Islam gaf...

    En wat je gezien hebt is in Nador gebeurt en niet in Hoceima.
    In Hoceima zijn ze al 7 maanden bezig en nooit hebben ze daar iemand geslagen

    En als jet leger zich echt stoer voelen da moeten ze het maar tegen polosario opnemen die Sahara willen veroveren.
    Waarom gaan ze daar niet naartoe? Juist, omdat ze geen ballen hebben
    Ze vallen liever gemakkelijke slachtoffers aan zonder wapens..

    En Sammy, wij kennen jou ondertussen al wat betreft je uitspraken jegenss de Rwafa, jij bent een echte l3onsoria, het zit jou echt heel diep. Het tast zelfs je beenderen aan, meskiena.
    Allah Ichfieki!

  10. #220
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    arabieren zeggen nooit wat , het zijn altijd rwafa die arabieren bij halen,.
    Ga je nu ontkennen?
    Jij hebt het al sinds gistere over Berbers, jij bent gewoon een hater!
    En kom niet zeggen "ik ben zelf een berber"!
    Waarom die haat? Waarom??

  11. #221
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Omdat je liegt. Je bent gewoon klem geluld. Hebt niks meer te melden. Al jouw onzin is naar de prullenmand verwezen.

    Als je iets stelt moet je het bewijzen. Anders ...mondje dicht.
    heb je eerder ook gezegd dat je de koran nooit hebt gelezen en in andere reactie wel. je ontkent het nog steeds doe niet zo achterlijk en dom, ik ga het opzoeken en zal het ook plaatsen

  12. #222
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Semmy moet je gewoon negeren. Die kent de geschiedenis niet eens zo goed.

    Het rood gestreepte,kan je daar wat meer over vertellen?
    Ik vertel je straks

  13. #223
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Boeqelwa Bekijk reactie
    Ga je nu ontkennen?
    Jij hebt het al sinds gistere over Berbers, jij bent gewoon een hater!
    En kom niet zeggen "ik ben zelf een berber"!
    Waarom die haat? Waarom??
    ik ben rifi maar geen berber , en haat berbers niet, en ik heb het vaak over rwafa en niet berbers is heel wat anders al keddab

  14. #224
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    maar die le7mar _Exclusief snapt het niet , dat een riffi geen berber hoeft te zijn

  15. #225
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    ik ben rifi maar geen berber , en haat berbers niet, en ik heb het vaak over rwafa en niet berbers is heel wat anders al keddab
    El Keddaab hoewa nta!!
    Je doet niets anders dan haten, ik heb jou gisteren zelfs vertelt dat de regering ons zelf verdeeld, voorbeeld dat ik je aangaf wat betreft carte nationale, en nog wou je het niet geloven!!