1. #196
    SARAH&SEMMY ❤

    Reacties
    420
    14-09-2006

    De meeste in Nederland zijn Berbers en ongeveer 6% echte marokkanen. Berbers zijn genetisch tamelijk verwant aan blanke Europeanen en hebben een nogal eigen masculiene cultuur die vaak botst met de in toenemende mate verwijfde Nederlandse cultuur. Hun idee van mannelijkheid verschilt wel flink met het onze. Een Marokkaanse ridder vecht één tegen één. Zij gaan als een groep hyena’s op een enkel slachtoffer af.

    Waarschijnlijk hadden de Berbers beter gepast in de samenleving als we nog in de jaren ’50 van de vorige eeuw leefden, toen Nederland nog niet links-progressief en feminiem was en het gezag stevig werd gehandhaafd. In de huidige samenleving passen ze helemaal niet, ook al zijn er Berbers die hard hun best .

    Berbers krijgen geen verblijfsvergunning in Saudi Arabië. SA wilt geen enkele islamitisch Berber in zijn heilige land!?
    Berbers worden niet zomaar toegelaten in Qatar, Verenigde Arabische Emiraten of Saudi Arabie die rijker zijn dan bijvoorbeeld Nederland?? Maar goed vergeet niet marokko is voor en van de echte Marokkanen, Marokko was eerst van de barbaren maar matties we hebben overgenomen. Dima Bladi....

    Een Berber staat op Schiphol met een koffer op zijn hoofd.
    Beveiligers vonden dit verdacht en stapten op hem af.
    Ze zeiden: "Meneer, waaarom heeft u een koffer op uw hoofd"?
    Waarop de Berber antwoordde: "Ewa Ssssst, ik ben undercover a sahbi"....nari hoe dom kan je zijn. Dus een tip aan shab rif, hou jullie gedeist woAllah jullie willen niet meemaken dat M6 kwaad wordt op jullie, aangezien hij de rifProbleem heeft geerfd en er alles aan doet zodat het noorden het beter krijgt maar al die 10000 corrupte rwaffa zijn het probleem. Thallouw f 3askoum en denk goed na, we hebben 1 dag nodig om het noorden over te nemen maar wij willen geen herhaling van de geschoedenis in de jaren 55 en 56, lallah ster.

  2. #197
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Het is ´58 en ´59. Ken je geschienis of verf je haren blond.

    En voor de rest is jouw reactie weerzinwekkend en racistisch. Niet de moeite waard om op in te gaan. Offtopic.


    Deze domme haat-reactie melden is het enige wat mij rest te doen.


    Citaat Geplaatst door sammy22 Bekijk reactie
    De meeste in Nederland zijn Berbers en ongeveer 6% echte marokkanen. Berbers zijn genetisch tamelijk verwant aan blanke Europeanen en hebben een nogal eigen masculiene cultuur die vaak botst met de in toenemende mate verwijfde Nederlandse cultuur. Hun idee van mannelijkheid verschilt wel flink met het onze. Een Marokkaanse ridder vecht één tegen één. Zij gaan als een groep hyena’s op een enkel slachtoffer af.

    Waarschijnlijk hadden de Berbers beter gepast in de samenleving als we nog in de jaren ’50 van de vorige eeuw leefden, toen Nederland nog niet links-progressief en feminiem was en het gezag stevig werd gehandhaafd. In de huidige samenleving passen ze helemaal niet, ook al zijn er Berbers die hard hun best .

    Berbers krijgen geen verblijfsvergunning in Saudi Arabië. SA wilt geen enkele islamitisch Berber in zijn heilige land!?
    Berbers worden niet zomaar toegelaten in Qatar, Verenigde Arabische Emiraten of Saudi Arabie die rijker zijn dan bijvoorbeeld Nederland?? Maar goed vergeet niet marokko is voor en van de echte Marokkanen, Marokko was eerst van de barbaren maar matties we hebben overgenomen. Dima Bladi....

    Een Berber staat op Schiphol met een koffer op zijn hoofd.
    Beveiligers vonden dit verdacht en stapten op hem af.
    Ze zeiden: "Meneer, waaarom heeft u een koffer op uw hoofd"?
    Waarop de Berber antwoordde: "Ewa Ssssst, ik ben undercover a sahbi"....nari hoe dom kan je zijn. Dus een tip aan shab rif, hou jullie gedeist woAllah jullie willen niet meemaken dat M6 kwaad wordt op jullie, aangezien hij de rifProbleem heeft geerfd en er alles aan doet zodat het noorden het beter krijgt maar al die 10000 corrupte rwaffa zijn het probleem. Thallouw f 3askoum en denk goed na, we hebben 1 dag nodig om het noorden over te nemen maar wij willen geen herhaling van de geschoedenis in de jaren 55 en 56, lallah ster.

  3. #198
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    je vind het racistisch , alleen als het over rwafa gaat als het over arabs gaat zeg je niets over

  4. #199
    SARAH&SEMMY ❤

    Reacties
    420
    14-09-2006

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Het is ´58 en ´59. Ken je geschienis of verf je haren blond.

    En voor de rest is jouw reactie weerzinwekkend en racistisch. Niet de moeite waard om op in te gaan. Offtopic.


    Deze domme haat-reactie melden is het enige wat mij rest te doen.
    Ga huilen a lihoedie, jullie gaan nog lang genoeg huilen, fitna veroorzakers en daarna slachtoffertje spelen, tfoe 3la nass.

    Waarheid is hard dus bek dicht aub. Marokko is voor en van de ECHTE marokkanen. Vergeet dat niet a bergbewoner aka 3obi. Dus niet stoer doen.

  5. #200
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    je vind het racistisch , alleen als het over rwafa gaat als het over arabs gaat zeg je niets over
    Jij doet er net zo hard aan mee. Je trollt en ziekt. Ik daarentegen heb mij nooit negatief uitgelaten over mijn arabische landgenoten.

    Beter lezen le7bib of kom met citaten waaruit blijkt dat ik me degelijk racistisch heb opgesteld tegen over arabieren. (arabs klinkt zo denigrerend).

  6. #201
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door sammy22 Bekijk reactie
    Ga huilen a lihoedie, jullie gaan nog lang genoeg huilen, fitna veroorzakers en daarna slachtoffertje spelen, tfoe 3la nass.

    Waarheid is hard dus bek dicht aub. Marokko is voor en van de ECHTE marokkanen. Vergeet dat niet a bergbewoner aka 3obi. Dus niet stoer doen.
    Welke waarheid? Je hoeft niet boos te worden op mij of te gaan schelden als ik je corrigeer. Het was in ´58 en ´59 ja. En niet in ´55 en ´56. Zoek maar na.


    Wederom je reactie gemeld bij de mods.

  7. #202
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Jij doet er net zo hard aan mee. Je trollt en ziekt. Ik daarentegen heb mij nooit negatief uitgelaten over mijn arabische landgenoten.

    Beter lezen le7biba of kom met citaten waaruit blijkt dat ik me degelijk racistisch heb opgesteld tegen over arabieren. (arabs klinkt zo denigrerend).
    (arabs klinkt zo denigrerend) hahahaha dat is een van

  8. #203
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Welke waarheid? Je hoeft niet boos te worden op mij of te gaan schelden als ik je corrigeer. Het was in ´58 en ´59 ja. En niet in ´55 en ´56. Zoek maar na.


    Wederom je reactie gemeld bij de mods.
    het was in 1959 bij targuist , bekend als het jaar van de berg . 3am djebel

  9. #204
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door sammy22 Bekijk reactie
    Ga huilen a lihoedie, jullie gaan nog lang genoeg huilen, fitna veroorzakers en daarna slachtoffertje spelen, tfoe 3la nass.

    Waarheid is hard dus bek dicht aub. Marokko is voor en van de ECHTE marokkanen. Vergeet dat niet a bergbewoner aka 3obi. Dus niet stoer doen.
    madishi 3lih rasoe gawi meskin

  10. #205
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    (arabs klinkt zo denigrerend) hahahaha dat is een van
    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    het was in 1959 bij targuist , bekend als het jaar van de berg . 3am djebel
    Is het ook. Zoek het woord denigrerend maar op. Net als blacks of rwaffa. Het zijn arabieren,Riffijnen,en donker getinte mensen/negers.

    Je zegt toch ook niet spleetoog tegen een aziaat?

  11. #206
    SARAH&SEMMY ❤

    Reacties
    420
    14-09-2006

    Ga je ook melden dat jullie nep marokkanen zijn, haha ik zie nu live op al jazeera dat de zuivering is begonnen, voordat ramadan inshAllah begint is heel de RIF stil...

  12. #207
    SARAH&SEMMY ❤

    Reacties
    420
    14-09-2006

    Hada machi hi 3asso gawi, hada hachek machi 3azjal wallakien wahed shmetta dyal RIF!

  13. #208
    MVC Lid

    Reacties
    1.032
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door BilalElKhattabi Bekijk reactie
    Zonder leider is er geen centraal gezag voor beheer van bezit.


    M6 en zijn elite plunderen heel Marokko en dan heb jij het over beheren
    ''Loyalty, honor and a willing heart''.

  14. #209
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Is het ook. Zoek het woord denigrerend maar op. Net als blacks of rwaffa. Het zijn arabieren,Riffijnen,en donker getinte mensen/negers.

    Je zegt toch ook niet spleetoog tegen een aziaat?
    je bent een leugenaar, weetje nog die discusie over islam en ik vroeg je waarom haat je arabieren? daar heb je wel enge uitspraken naar arabieren, en hier doe je of je neusbloedt , waarom lieg je zoveel ?

  15. #210
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Haha nu is het compleet zie ik, Sammy22 is ook aanwezig..
    Overal zie je haar haat zaaien wat betreft Rwafa, echg overal haha.
    En nu heeft ze terug haar plekje gevonden meskiena.
    Ik heb haar ooit eens de vraag gesteld waarom ze zo'n haat heeft jegens de Rwafa maar ze wou me geen antwoord geven..
    Waarschijnlijk heeft ze een Riffie als ex waar ze nu een trauma van heeft opgelopen.

    En voor de andere haters hierboven, doe maar verder. Kijken wat het jullie zal opbrengen.
    Allemaal haten e veralgemenen zoals Wilders in Nederland doet en De Winter in Belgie.
    Maar ik durf wedden dat ze allemaal Rwafa als vrienden hebben...
    Nog nooit heb ik zoveel haters gezien als hier op forum, nog nooit.
    Marokkanen zijn de grootste racisten op aarde, dat is al zeker.

    Maar Al hamdoelillah, de regering is al een onderzoek gestart naar bepaalde "ministers" voor bepaalde uitspraken en valse beschuldigingen richting Zefzafi en deze "ministers" zullen ook de deur worden uitgezet.
    Het werd tijd...

    Mouhiem prettige dag nog verder, Salaamoe Alaikoum.