1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    183
    19-04-2017

    Eerste zomerse dag

    Denk ik? In ieder geval rond 17:30-18:30 uur sterke respons in de interactie kunnen waarnemen met het vrouwelijke geslacht.
    Het begint weer te borrelen zo vlak voor de Ramadan. Moge Allah swt het voor ons allen vergemakkelijken.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Was ik aan het sporten ..er zat eentje voor mij en ik keek naar plafond tijdens trainen hahaha en thuis ..rest van de dag gewoon salaamoalaykom na het kruizen van elkaars blikken van heel korte afstand.....je wordt wel zwaarder getest met dit weer...ineens was ik ergens ineens omringd door sexy vrouwen...alhamdoelilillah is goed afgelopen hahaha
    blijf in elkaar geloven

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Wacht maar morgen. Je gaat de hormonen kunnen ruiken als je in Scheveningen of Kruiskade bent.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Ameen. Het lijkt elk jaar erger te worden subhanallah.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Ameen. Het lijkt elk jaar erger te worden subhanallah.
    Hoe probeer jij het persoonlijk te verminderen?
    Persoonlijk probeer ik kleren die bijvoorbeeld schouders of dijbenen te accentueren niet te kopen en draag de laatst tijd wat vaker colberts mede omdat ze de body een neutraler look geven...
    blijf in elkaar geloven

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Hoe probeer jij het persoonlijk te verminderen?
    Persoonlijk probeer ik kleren die bijvoorbeeld schouders of dijbenen te accentueren niet te kopen en draag de laatst tijd wat vaker colberts mede omdat ze de body een neutraler look geven...
    Netjes.
    Ik draag eigenlijk het zelfde als in de winter. Alleen verander ik van stof.
    Dus dikke vesten verruilen voor dunne vestjes.
    Abayastof verruilen voor maxi - jurken.
    Laarzen verruilen voor instappers/sneakers.

    Blijf me gewoon islamitisch kleden, alleen stofjes die meer luchten, soepeler en lichter zijn.