1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Ilyas El Omari roept demonstranten in Al Hoceima op om te kalmeren

    De secretaris-generaal Ilayas El Omari van de Partij voor Authenticiteit en Moderniteit (PAM), heeft de bevolking van Al Hoceima opgeroepen om zich te kalmeren meldt Moroccoworldnews.



    De oproep van El Omari is als gevolg op de aantijgingen van de regeringscoalitie zondag, die protesteerders beschuldigen dat zij voor het separatisme zouden pleiten. De demonstranten hebben hierop gereageerd door op te roepen om donderdag massale demonstraties te houden.


    De PAM-leider, die ook dienst doet als president van de regio Tanger-Tetouan-Al Hoceima, herhaalde in zijn oproep om tot dialoog over te gaan tussen de regering en de demonstranten.


    "Ik heb altijd opgeroepen voor samenwerking, zonder enige vorm van symbool politiek van een partij," schreef hij. In de brief van El Omari stond centraal dat hij niet de demonstranten noch de regering verantwoordelijk houd voor de mislukking van het dialoog.


    Verder gaf hij te kennen dat in de dialoog pogingen waarin de overheid en de verkozen vertegenwoordigers deelnamen, hebben geleid tot het versnellen van de uitvoering van het project 'Al Hoceima, Manarat Al Moutawasit'. Ook werden er andere investeringsovereenkomsten ondertekend, "schreef El Omari. Hij voegde hieraan toe dat, "de regering met een aantal eisen van de bevolking heeft toegestemd om de toegang tot banen in de regio te vergemakkelijken en om gelijke kansen te waarborgen. "


    Hij vertelde verder dat zijn vorige oproep tot dialoog positief werd ontvangen door de geruime meerderheid, maar ook voor veel afwijzing heeft gezorgd.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.489
    31-01-2013

    Jaren lang hebben ze noorden uit gemolken zodat ze geld aan hun baasj kunnen geven natuurlijk de fransrn

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    196
    13-03-2014

    rachida899@ je zult het toch moeten doen hier met meerderheid awbach (hoe*en kind )

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    196
    13-03-2014

    ikyas el yahodi.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    7.517
    16-11-2008

    De leger is onderweg shit nu zou ik daar in rif niet willen zijn. Boycot is aanstaande

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    327
    27-02-2014

    Marokko moet die onruststokers van een azulisten keihard aanpakken. Dat zijn de fitna veroorzakers die openlijk heulen met de vijanden van Marokko. Ik hoop dat Allah ze als het volk van Loet, Aad en Thamoed straft voor hun fitna. Allahuma amin.

    Wat betreft de mensen die reeele eisen hebben en niet uit zijn op fitna, die moeten de steun krijgen van alle Marokkanen. Ja we zijn moslims en Marokkanen en accepteren geen azulisten onder ons.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Matador86 Bekijk reactie
    Marokko moet die onruststokers van een azulisten keihard aanpakken. Dat zijn de fitna veroorzakers die openlijk heulen met de vijanden van Marokko. Ik hoop dat Allah ze als het volk van Loet, Aad en Thamoed straft voor hun fitna. Allahuma amin.

    Wat betreft de mensen die reeele eisen hebben en niet uit zijn op fitna, die moeten de steun krijgen van alle Marokkanen. Ja we zijn moslims en Marokkanen en accepteren geen azulisten onder ons.
    Het azulistische gedachte goed is een vorm van nazisme, net zoals de nazi s geloofden in de untermensch geloven de atheistische azulisten in een azulmensch. Alleen azulisten doen nog een schepje derboven op met bloedonderzoeken enzo

    Men dient te leven onder de azul volgens hen, en vooral het arabisme en islam afzweren.

    Voorbeeld van azulisme:

    Azul

    Zij die anti- Azulisme zijn wensen Het Licht te doven met hun kennisgevingen, propaganda en filosofieën, maar het Azulisme zal uiteindelijk Zijn Licht volledig laten schijnen; en onze culturele waarden zulllen de overhand krijgen. Een wereld die zichzelf redt zal zichzelf tot het Azulisme wenden; en dit proces is reeds lang geleden
    begonnen.

    Ya Azulisten: Azulisme is Uw geboorterecht. Lees over vroeger; Lees over nu.
    Het Azulisme is een objectieve werkelijkheid en getuigt van een spirituele aanwezigheid in de complexe diepten van onze eigen persoon.
    Het kennen van jezelf is de basis van alle zekerheden; zelfs onze twijfel maakt ons bewust van onszelf.

    Aan de arabisten: weet dat de slechte list niemand anders treft behalve de beramers ervan. Het is algemeen bekend dat bekennen goed is voor de ziel.
    En waarlijk, Wij [Azulisten] weten het beste.

    Aan de Rest: Tolle lege. Ruik, snuif en hijg.

    Azul

    http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=2624.15

    Die had vast een lijntje pep gesnoven

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Goed nieuws. Ik ben het eens met al-o0mari Kalmeer en kijk wat de overheid gaat doen. Investeren in de gezondheidszorg is behaald. Nu wil Marokko ook nog voor meer werkgelegenheid zorgen in de Rif-regio.

    Een dubbele overwinning. Al-zafzaffi moet nu oproepen tot kalmte en geduld. Dit kost tijd. Respect voor de Marokkaanse overheid en M6 die toch de eisen van de demonstranten inwilligt.


    @918......jij moet een permanente ban krijgen smerige ****** racist. Walgelijke dwerg-trolletje. En maar blijven trollen en discrimineren.

    JIj leert het nooit. Walgelijk ventje. Bah!

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Goed nieuws. Ik ben het eens met al-othmani. Kalmeer en kijk wat de overheid gaat doen. Investeren in de gezondheidszorg is behaald. Nu wil Marokko ook nog voor meer werkgelegenheid zorgen in de Rif-regio.

    Een dubbele overwinning. Al-zafzaffi moet nu oproepen tot kalmte en geduld. Dit kost tijd. Respect voor de Marokkaanse overheid en M6 die toch de eisen van de demonstranten inwilligt.


    @918......jij moet een permanente ban krijgen smerige ****** racist. Walgelijke dwerg-trolletje. En maar blijven trollen en discrimineren.

    JIj leert het nooit. Walgelijk ventje. Bah!
    Het was maar een quote van een amazigh site.

    Ik kan er ook weinig aan doen

    Ergens is de illusie ontstaan dat Zefzefi " macht " of " invloed " heeft

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Het was maar een quote van een amazigh site.

    Ik kan er ook weinig aan doen

    :
    Toch een quote die niet past ´het samenbrengen of de--escaleren´ maar een provocerende racist.


    Ergens is de illusie ontstaan dat Zefzefi " macht " of " invloed " heeft:haha
    Dat er meer dan 40.000 mensen zijn gekomen na zijn oproep om te gaan demonstreren zegt wel degelijk dat hij invloed heeft.

    Maar dat snapt een kleine kleuter-racistje als jij niet.


    Ga met je lego-blokken spelen en houd politiek voor wat het is.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Toch een quote die niet past ´het samenbrengen of de--escaleren´ maar een provocerende racist.




    Dat er meer dan 40.000 mensen zijn gekomen na zijn oproep om te gaan demonstreren zegt wel degelijk dat hij invloed heeft.

    Maar dat snapt een kleine kleuter-racistje als jij niet.


    Ga met je lego-blokken spelen en houd politiek voor wat het is.
    Niet boos worden. Jullie hebben 2 artikelen toegewijdt gekregen op hespress in 6 maanden

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Niet boos worden. Jullie hebben 2 artikelen toegewijdt gekregen op hespress in 6 maanden
    Jij ziet door de bomen het bos niet meer.

    Waarom zou ik boos worden? Omdat de eisen van de bevolking van het achtergestelde Rif-regio voor het eerst in haar bestaan worden verbeterd?

    IK ben juist blij. Ik ben blij voor mijn familie die daardoor betere gezondheidsfaciliteiten krijgen en Rabat wil zelfs investeren in werkgelegenheid in de Rif-Regio. IK ben trots op het feit dat de Marokkaanse overheid met rede en kalmte heeft geantwoord op de demonstranten en niet met geweld zoals dat in Turkije gebeurd. Ik ben trots op het land waar ik ben geboren. De demonstranten eisten verbetering. Die krijgen zij nu. Althans,dat is beloofd. En ik geloof daarin.

    IK steun hierbij ook de oproep van el_omari om te kalmeren. Aan beide kanten. Er wordt nu wel geluisterd door Rabat.

    En jij 918 kan het niet hebben omdat jij een zielig provocerend kaboutertje bent die niks anders te doen heeft op deze mooie zaterdagmiddag dan te trollen,discrimineren en te provoceren.

    IK ben trots op de volwassen reactie van Rabat. Een soort van erkenning. Dat zal jij nooit van je leven begrijpen,kleine kleuter. JIj kan er gewoon niet tegen dat de legitieme eisen van de demonstranten zijn ingewilligd zonder dat de Marokkaanse overheid keihard heeft in kunnen grijpen.

  13. #13
    SARAH&SEMMY ❤

    Reacties
    420
    14-09-2006

    Msaken chab Nador Tetouan ksar elkbir en Houceima, AWBACH 1ste klass. Fitna veroorzaken wetend dat het leger klaar staat om jullie zielige steden te bestormen en je weet wat er dan weer gebeurd he bastaard kindjes...geloof me iedereen staat achter Marokko.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door sammy22 Bekijk reactie
    Msaken chab Nador Tetouan ksar elkbir en Houceima, AWBACH 1ste klass. Fitna veroorzaken wetend dat het leger klaar staat om jullie zielige steden te bestormen en je weet wat er dan weer gebeurd he bastaard kindjes...geloof me iedereen staat achter Marokko.

    Check je maandverband. Offtopic. Je lekt. En het ruikt naar. Smerig naar.

  15. #15
    SARAH&SEMMY ❤

    Reacties
    420
    14-09-2006

    Dit is niet persoonlijk bedoeld, kijk je kan trots zijn op je roots maar je moet niet vergeten dat we onder 1 vlag leven en zo ook met elkaar moeten omgaan, Het enige waar berbers het over hebben is hun geschiedenis, jullie zijn gebrainwashed en denken dat marokko van de berbers is, word wakker allemaal, marokko is van de echte marokkanen, het land waar de nog echte mannen&vrouwen wonen en tuurlijk gaat het niet klikken tussen de berbers,kijk waar jullie leven, je kunt het gerust vergelijken met Kandahar, het kan en zal nooit klikken tussen ons..