1. #76
    not your bizniz

    Reacties
    89
    01-11-2002

    Weet 1 ding a marokaanse vrouwen..
    Voor een MOSLIM ( niks te maken met u nationaliteit ) en dan elke moslim is en blijft moeder nummer 1 in HEEL ons leven ..(dus ook tijdens de huwelijk )

    Wil niets zeggen iver opdringerig doen gwn kwestie van dat dit nou zo eenmaal is gegraveerd in ons hart..

    Aljannato ta7ta akdami elomahat..

    Zo lai3wnkom a lallaat
    ( elk z'n mening gwn )
    ondertekening

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    59
    12-12-2016

    Citaat Geplaatst door ...habibida... Bekijk reactie
    Weet 1 ding a marokaanse vrouwen..
    Voor een MOSLIM ( niks te maken met u nationaliteit ) en dan elke moslim is en blijft moeder nummer 1 in HEEL ons leven ..(dus ook tijdens de huwelijk )

    Wil niets zeggen iver opdringerig doen gwn kwestie van dat dit nou zo eenmaal is gegraveerd in ons hart..

    Aljannato ta7ta akdami elomahat..

    Zo lai3wnkom a lallaat
    ( elk z'n mening gwn )
    Je praat echt poep jij
    Genoeg Marokkaanse mannen bij wie hun vrouw op nummer 1 staat
    En die hun ouders verwaarlozen, ZAT
    Genoeg Marokkaanse mannen bij wie de vrouw de baas is en hij het gehoorzame hondje

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-04-2017

    Citaat Geplaatst door Amiratje22 Bekijk reactie
    Salaam ulaikom


    Ik ben een aantal jaren getrouwd en heb 2 kinderen. Ik leef al zolang erg ongelukkig met hem. Het enige wat mij nog een beetje hoop geeft, zijn mijn kinderen.
    Ik ben mezelf helemaal kwijt en ben vrijwel geïsoleerd geraakt sinds ik in dit huwelijk zit. Ik heb totaal geen zeggenschap of een mening het is zijn weg of geen weg! Hij wilt alles bepalen en is alleen bezig met zichzelf. Hij is alleen aan het werk en als hij vrij is dan is hij altijd op pad . Als.ik daar iets over zich dan heb ik geen begrip en ben ik ondankbaar en waardeer hem niet. Hij verdraait alles zo on dat het uiteindelijk mijn schuld is. Ik ben een slechte vrouw, moeder, schoonzus schoondochter alles. Hij is perfecte.
    Me ouders en broers/zussen hebben amper een band met hem en dan loopt hij over mij te klagen.
    Als ik aangeef om de stad in te willen of iets te willen doen dan stelt hij voor om zijn moeder mee te vragen. zijn moeder ging ook vrijwel overal mee. Terwijl hij nooit mijn eigen moeder heeft mee gevraagd. Hij kraakt al mijn vriendinnen af en vind het eigen niet ok dat ik als een getrouwde vrouw en moeder nog afspreekt met mijn vriendinnen ( het zijn allemaal nette getrouwde dames)
    Ik word echt gek van al die manipulatie spelletjes eigenlijk en weet niet hoelang ik hier verder mee kan. Hij laat mij zo slecht voelen en ik ga nu ook gedragen als een slechte vrouw. Ik heb eigenlijk vrijwel schijt aan hem gekregen. Doe waar ik zin in heb en heb afstand genomen van zijn familie ( die roddelen ook over mij) maar zo wil ik niet zijn. Ik wil geen ongehoorzame echtgenote zijn. Maar ik wil mij ook niet als een deurmat laten gebruiken door hem en zijn familie.
    De scheiding speelt nu echt al een tijdje in mijn hoofd want ik zie het niet meer zitten. We hebben amper aandacht voor elkaar en leven als vreemden in huis.
    ben je met een riffie getrouwd ?

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-04-2017

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Dat is een Marokkaanse mannen tik, bij elke activiteit of uitstapje moet zijn moeder mee.
    Het opdringerig zijn moeder betrekken in jullie leven. Bah!
    sorry hoezo marokkaanse mannen tik , dat is een RIFFIJNSE GEDACHTEGOED .
    waar ik vandaan kom , komt dat niet voor , nooit gezien of gehoord van zulke praktijken.
    nederland is oververtegenwoordigd door riffies.

  5. #80
    -CaSa_MaRaKkEcH-

    Reacties
    306
    12-01-2013

    Citaat Geplaatst door nazi Bekijk reactie
    ben je met een riffie getrouwd ?


    1000% riffi aangezien 98% hier rifBewoner is...pfff moeilijke mensen..

  6. #81
    not your bizniz

    Reacties
    89
    01-11-2002

    Ik denk dat je niet elke woord begreep in mijn reactie.
    1. Tis voor mevrouw te doen denken over wat Belangerijkste is ( haar gezin vooral kinderen )
    2. De marokaanse man ( kheb geloof erbij betrokken dus lees dit goed .. Ik zei MOSLIM) is zelf idd een HOND zoals u zei indien hij zoals uw gedachten laten blijken dat hij z'n moeder na z'n vrouw zet in THE topprioriteit lijst vn u leven.. Die man is idd een hond. Ga ik mee akkoord.( en nog iets voor u persoonlijk dan: liever de hond van diegene die mij 9 maanden droeg en mij opvoedde dan de hond van diegene wil dak haar hond ben )
    3. Feit heb je gezegd en ik toegegeven.. Das een hond die da doe.. Maar zeg ook genoeg over u beeld van de "ideale" marokkaanse man.. En ik wens u persoonlijk succes met u gedachtegoed .
    4.. Alles is poep op dit wereld (vooral zulke gedachtegoed bij vrouwen) behalve de woorden van ons heilige profeet.. Dat is op nr 1.. Alles wat de mens uit z'n eigen beweert is poep. Khebt over m'n laatste zin die naar een overlevering vd profeet sw verwijst.. De jannah is onder de voeten van de mama's..

    Ik zeg u blijf zo "mannen" zoeken .. Je kan ze creëren ook apen die hen moeders verwaarlozen.. En da is de man dan vr u.. Al zijn tijd in u steken en z'n bloed eigen moeder die niet vervangbaar is voor iets vervangbaarS opofferen? Das de man dus..

    De vijanden hebben ons goed te pakken wnr ze op de vrouw id islam mikte...
    Weet gy dat een metgezel de shahada niet kon uitspreken op zijn sterfbed omdat hij zijn vrouw geloofde en zijn moeder niet geloofde dus..tot de profeet de vergiffenis vn z'n moeder ging opvragen voor hem zodat ze hem vergaf voor z'n dood..
    Jullie vrouwen willen gratis en voor niks met de toekomst spele.. Tis geen spel mevrouw.. Tis de hel of tparadijs op t einde.. En als mijn geloof mij aanmoedigt mijn mama op nr1 te laten (for ever:real love) zal ik daar mijn harde best vr doen..
    Tis verstandiger.. En nchAllah mooie daadjeerbij gepikt
    ondertekening