1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Luister lieve schat,

    Ik weet dat een verhaal altijd twee kanten heeft. Maar als ik even in mag gaan op jouw kant van het verhaal... Je lijkt me niet gelukkig, en als je niet gelukkig bent moet je er voor zorgen dat je het wel bent. Als dat betekend dat je bij hem weg moet, dan is dat maar zo. Ik begrijp goed dat je aan je kids denkt.. maar zo'n sfeer in huis is ook niet goed voor ze. Kinderen krijgen meer mee dan je denkt, ik kom zelf ook uit een gezin waarbij mijn ouders gescheiden zijn. Het was zelfs een opluchting, hoe raar het ook klinkt dat ze uit elkaar waren. Omdat we alle rust in ons hoofd hadden gevonden.

    Maar als je echt van hem houdt en maar ook voor 0,1 % denkt dat je er met hem wel uit kan komen... probeer dat dan eerst, scheid niet voor je voor je huwelijk GEVOCHTEN HEBT ALS EEN LEEUW!

    Ghair in Sha Allaah, ik wens je heel veel succes met de keuze die je zal maken..

  2. #62
    -CaSa_MaRaKkEcH-

    Reacties
    306
    12-01-2013

    Citaat Geplaatst door goud. Bekijk reactie
    luister lieve schat,

    ik weet dat een verhaal altijd twee kanten heeft. Maar als ik even in mag gaan op jouw kant van het verhaal... Je lijkt me niet gelukkig, en als je niet gelukkig bent moet je er voor zorgen dat je het wel bent. Als dat betekend dat je bij hem weg moet, dan is dat maar zo. Ik begrijp goed dat je aan je kids denkt.. Maar zo'n sfeer in huis is ook niet goed voor ze. Kinderen krijgen meer mee dan je denkt, ik kom zelf ook uit een gezin waarbij mijn ouders gescheiden zijn. Het was zelfs een opluchting, hoe raar het ook klinkt dat ze uit elkaar waren. Omdat we alle rust in ons hoofd hadden gevonden.

    Maar als je echt van hem houdt en maar ook voor 0,1 % denkt dat je er met hem wel uit kan komen... Probeer dat dan eerst, scheid niet voor je voor je huwelijk gevochten hebt als een leeuw!

    Ghair in sha allaah, ik wens je heel veel succes met de keuze die je zal maken..
    up

  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    1.033
    03-08-2008

    Dat is een Marokkaanse mannen tik, bij elke activiteit of uitstapje moet zijn moeder mee.
    Het opdringerig zijn moeder betrekken in jullie leven. Bah!

  4. #64
    Verbannen

    Reacties
    1.033
    03-08-2008

    Citaat Geplaatst door justahuman Bekijk reactie
    Dat krijg je als je mannen trouwt om het geld, en nu zielig lopen doen.
    Tegenwoordig verdienen deze dames veel meer geld dan hun ezel man.
    Vaak zijn ze ook hoger opgeleid en intelligenter.
    Dan krijg je dus een constructie waarbij een domme man de baas wil spelen in een gezin met een slimme vrouw. Dat gaat niet.

  5. #65
    Realist

    Reacties
    1.846
    18-10-2011

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Tegenwoordig verdienen deze dames veel meer geld dan hun ezel man.
    Vaak zijn ze ook hoger opgeleid en intelligenter.
    Dan krijg je dus een constructie waarbij een domme man de baas wil spelen in een gezin met een slimme vrouw. Dat gaat niet.

  6. #66
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Tegenwoordig verdienen deze dames veel meer geld dan hun ezel man.
    Vaak zijn ze ook hoger opgeleid en intelligenter.
    Dan krijg je dus een constructie waarbij een domme man de baas wil spelen in een gezin met een slimme vrouw. Dat gaat niet.
    Een slimme hoogopgeleide vrouw gaat niet voor die 'domme' man. Tenzij ze niets beters kan krijgen.

  7. #67
    Realist

    Reacties
    1.846
    18-10-2011

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Een slimme hoogopgeleide vrouw gaat niet voor die 'domme' man. Tenzij ze niets beters kan krijgen.
    Precies!

  8. #68
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Een slimme hoogopgeleide vrouw gaat niet voor die 'domme' man. Tenzij ze niets beters kan krijgen.
    Veel van die mannen doen zich anders voor het huwelijk. Je leert elkaar pas echt kennen als je samen onder een dak woont.

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Citaat Geplaatst door MocroBlood Bekijk reactie
    up
    Thanks

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Zo et modder smijten is weer begonnen heerlijk eerlijk.

    Moet ik weer wat neger foto's googlen??? Of wat lelijke Marokkaanse troepmeiden???


    Kansloos

  11. #71
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Veel van die mannen doen zich anders voor het huwelijk. Je leert elkaar pas echt kennen als je samen onder een dak woont.
    Een domme man kan zich nooit slimmer voordoen.Hoe dan?

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Dat is een Marokkaanse mannen tik, bij elke activiteit of uitstapje moet zijn moeder mee.
    Het opdringerig zijn moeder betrekken in jullie leven. Bah!
    Echt bah! Bah! Bah! Bah!


    Gelukkig zijn niet alle Marokkaanse mannen zoooo...
    the best things are free

  13. #73
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Een domme man kan zich nooit slimmer voordoen.Hoe dan?
    Tja dan zijn het gewoon slimme mannen eigenlijk

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    169
    19-09-2014

    Citaat Geplaatst door Walou_Lhayat Bekijk reactie
    Dat is een Marokkaanse mannen tik, bij elke activiteit of uitstapje moet zijn moeder mee.
    Het opdringerig zijn moeder betrekken in jullie leven. Bah!
    Jaa gadverdamme zo herkenbaar.
    Denk je je eigen leven te gaan beginnen met een eigen gezin krijg je haar 24/7 op je dak.
    Nee dankjewel, dan maar import man uit Marokko.

  15. #75
    not your bizniz

    Reacties
    89
    01-11-2002

    Wa in tanaza3Tom fe chai'yin fa roddiho ila Lahi wa rassoul...
    En als jullie in iets verschillen..keer terug naar Allah en de profeet ( wat Koran en sunna beslissen)

    .. Ik snap zulke probleme echt niet.. Je kunt zijn ouders niet verdragen en ie moet normaal doen?
    Ale hij vraagt u moeder niet mee..dus hij moet dat doen ook..

    Ik begin stilletjes aan de marokkaanse vrouw via m.nl beter te kennen.. Percies alle marokaanse vrouwen

    Echt rare problemen..
    Btw. 2 jaar gelede gescheide door zulke praktijke
    ondertekening