1. #1
    majdoulientje

    Reacties
    9.858
    18-05-2009

    Kunstmatige inseminatie (IUI, IVF, ICSI)

    hoe ging het te werk en was het gelijk raak en moetje er nog iets voor innemen???

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    58
    28-05-2009

    hoi
    Ik heb net een eerste kennismakings afspraak achter de rug....
    mijn man heeft onbeweeglijk zaad, en kunnen daarom niet langs de normale weg zwanger worden...

    na hoelang werd er tegen jou gezegd dat je in aanmerking komt voor iui en hoelang wacht je al op die behandeling

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    261
    03-12-2007

    ik heb vorige maand gehoord dat ze in feb-2010 een proef iui willen doen maar over de zaad van me man is nog niets bekend die heeft volgende maand pas een afspraak om zijn zaad in te leveren voor de rest is alles goed bij mij


    M&A

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    58
    28-05-2009

    Citaat Geplaatst door chocolade Bekijk reactie
    ik heb vorige maand gehoord dat ze in feb-2010 een proef iui willen doen maar over de zaad van me man is nog niets bekend die heeft volgende maand pas een afspraak om zijn zaad in te leveren voor de rest is alles goed bij mij
    hoi meid
    wat laat allemaal

    ik heb vorige week een afspraak gehad de 13de om precies te zijn en volgende week moet hij zijn zaad inleveren..... en als ik ongesteld ben de 2de of de 3de dag dan moet ik bloed prikken, en dan kijken ze welke behandeling wij het beste kunnen krijgen
    bij mij is trouwens ook goed

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    261
    03-12-2007

    ik heb al 3 keer bloed geprikt alles was goed en dan als die testen zei zeiden dat ik 53% kans had dat i binnen nu en een jaar zwanger kon raken weet je wat ik haat ja maar je bent nog hartstike jong 29 jr noemen zei harstikken jong dat hun nou een kind op hun 42ste nemen betekend niet dat ik dat ook moet doen maar jah dat begrijpen die hollanders niet ik wil gewoon zo snel mogelijk moeder worden


    M&A

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    58
    28-05-2009

    Citaat Geplaatst door chocolade Bekijk reactie
    ik heb al 3 keer bloed geprikt alles was goed en dan als die testen zei zeiden dat ik 53% kans had dat i binnen nu en een jaar zwanger kon raken weet je wat ik haat ja maar je bent nog hartstike jong 29 jr noemen zei harstikken jong dat hun nou een kind op hun 42ste nemen betekend niet dat ik dat ook moet doen maar jah dat begrijpen die hollanders niet ik wil gewoon zo snel mogelijk moeder worden
    ohw vervelend, dat heb ik nog niet gehoord... en ik bennog wel 22

    naar welk ziekenhuis ga je?

    misschien kun je me toevoegen op msn is makkelijker praten, als je er tenminste behoefte aan hebt mijn mail is aziza-e@hotmail.com

  7. #7
    Trotse Mama

    Reacties
    3.167
    01-07-2009

    Moge Allah jullie snel verblijden met prachtige vrome kinderen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    135
    25-01-2007

    assalaam alaikoem,

    Ik heb woensdag mijn 1e iui behandeling gehad. Voor mij is het nu wachten geblazen. Mochten jullie wat willen weten je kan me pmen.

    Moge allah ons allen verblijden met een mooie en voorspoedige zwangerschap!!!
    [COLOR]Ya allah wij danken u voor de vreugde die wij even mochten beleven!!
    Insa Allah gunt U ons alsnog een nieuwe zegen die weer vreugde kan geven!!!!


    Ya allah dank u voor onze nieuwe vreugde die wij insa allah binnenkort in onze armen mogen sluiten!! Moge allah iedereen die nog steeds wacht op een mooie zwangerschap, jullie deze schenken![

  9. #9
    loving my life

    Reacties
    9.182
    05-06-2009

    moge allah julllie wens snel laten uitkomen

  10. #10
    koekieprinsesje

    Reacties
    8.669
    12-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben zwanger geraakt van de eerste IUIbehandeling, ik was meer dan 3j bezig toen ik er aan begon, heb een half jaartje zoiets in de medische molen toen gezeten, en ik ben doormiddel met clomid en de IUIbehandeling zwanger geraakt alhamdoelillah, mijn kleine is inmiddels nu 2j..
    We gaan nu voor een 2de wondertje, en pas na de zomer gaan we inshallah weer de medische molen in....

    Moge Allah ieder vrouw die graag kinderen wil verblijden met een wonder inshallah Ameen!

  11. #11
    El hamdoulillah

    Reacties
    4.310
    16-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door asyarosa Bekijk reactie
    assalaam alaikoem,

    Ik heb woensdag mijn 1e iui behandeling gehad. Voor mij is het nu wachten geblazen. Mochten jullie wat willen weten je kan me pmen.

    Moge allah ons allen verblijden met een mooie en voorspoedige zwangerschap!!!
    inschallah zal het raak zijn lieverd..
    ik gun het je van harte

  12. #12
    ~Alhamdoelilah~

    Reacties
    1.741
    15-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah swt jullie allen verblijden insha allah.


  13. #13
    El hamdoulillah

    Reacties
    4.310
    16-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door womantje Bekijk reactie
    Moge Allah swt jullie allen verblijden insha allah.
    ameen op je du3a

  14. #14
    rifia

    Reacties
    719
    16-04-2007

    hoi meid deze topic lijkt een beetje op de mijne alleen gaat de mijne over ivf.
    ik ben pas bij de 6 de iui zwanger geraakt, alleen het heeft niet lang geduurd kreeg daarna een buitenbaarmoederlijk zwangerschap,
    daarna nog 3 iui behandelingen gehad maar helaas niks uit gekomen.
    pas nog een ivf behandeling gehad ook mislukt in september gaan we voor de 2 de inshallah.

    meiden ik hoop echt dat jullie gelijk zwanger raken ik weet hoe jullie je voelen het gemis van een kleintje is onbeschrijvelijk inshallah.

  15. #15
    koekieprinsesje

    Reacties
    8.669
    12-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door dinaberber Bekijk reactie
    hoi meid deze topic lijkt een beetje op de mijne alleen gaat de mijne over ivf.
    ik ben pas bij de 6 de iui zwanger geraakt, alleen het heeft niet lang geduurd kreeg daarna een buitenbaarmoederlijk zwangerschap,
    daarna nog 3 iui behandelingen gehad maar helaas niks uit gekomen.
    pas nog een ivf behandeling gehad ook mislukt in september gaan we voor de 2 de inshallah.

    meiden ik hoop echt dat jullie gelijk zwanger raken ik weet hoe jullie je voelen het gemis van een kleintje is onbeschrijvelijk inshallah.
    Inshallah is het gauw raak meid, moge Allah al je dromen doen laten uitkomen Ameen!