1. #1
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Lichaam na zwangerschap

    Zijn jullie nog tevreden of moet er wat veranderd worden . Ik heb er echt een gek buikje aan overgehouden. Het hangt gewoon. Daarnaast is mn ass iets groter dus alles moet goed getraind worden. Ben al bezig met squats en andere oefeningen. Wie doet er meeeee?? En welke buikspieroefeningen zijn goed?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #2
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Kom op ladiesss!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #3
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Zijn jullie nog tevreden of moet er wat veranderd worden . Ik heb er echt een gek buikje aan overgehouden. Het hangt gewoon. Daarnaast is mn ass iets groter dus alles moet goed getraind worden. Ben al bezig met squats en andere oefeningen. Wie doet er meeeee?? En welke buikspieroefeningen zijn goed?
    anatomisch gezien verandert het lichaam van een vrouw altijd!
    inwendig maar ook uitwendig
    vergeet vooral niet te trainen
    als je een goed lichaam wilt hebben
    de meeste doen dat niet al.... het staat bekend dat de meeste moeders zich verwaarlozen...
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    73
    20-11-2016

    Ik moet nog even wachten totdat ik bevallen en hersteld ben. Wil m'n killerbody weer terug

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    90
    19-04-2016

    Ik ben zo ongeveer 8 weken na de bevalling begonnen met alleen cardio, niet heel intensief. Veel wandelen/joggen. Daarbij wat lichte krachtoefeningen. Je kan op youtube workouts doen, jillian michaels is 1 van mijn favoriet. Als ik geen tijd heb om naar de sportschool te gaan dan doe ik thuis altijd een workout van haar mee. En daarnaast natuurlijk ook gezond eten, sowieso geen firsdrank/junk food etc.

    Hoe gaan jullie het doen met de ramadan? Voor of na maghreb trainen, wat is beter?

  6. #6
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Vind het wel zwaar man heb echt geen conditie. Ik doe vooral krachttraining. Hoef niet per se af te vallen maar het moet even wat strakker.

    In de ramadan wil ik na het eten doen als ik dan niet al te suf ben. Voor het eten kun je me oprapen.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #7
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Ik moet nog beginnen ik ben zoooo lui geworden niet normaal meer. Heb alles gegegen waar ik zin in had de hele zwangerschap en daarna. Wil echt weer beginnen met sporten en gewoon een gezonde leefstijl en als ik er eenmaal inzit ga ik er echt helemaal voor maaar beginnen is echt moeilijk.

    Wil gewoon alles strak hebben en er moeten een aantal kilootjes eraf.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  8. #8
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Ik moet nog beginnen ik ben zoooo lui geworden niet normaal meer. Heb alles gegegen waar ik zin in had de hele zwangerschap en daarna. Wil echt weer beginnen met sporten en gewoon een gezonde leefstijl en als ik er eenmaal inzit ga ik er echt helemaal voor maaar beginnen is echt moeilijk.

    Wil gewoon alles strak hebben en er moeten een aantal kilootjes eraf.
    Ja die hele omschakeling is lastig he. Was echt een vreetzak tijdens mn zwangerschap en erna ook. Maar nu wil ik het roer omgooien zodat ik fitter word en mn lichaam er goed uitziet maar daar moeten we wel wat voor doen helaas hihi

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #9
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Ik moet nog beginnen ik ben zoooo lui geworden niet normaal meer. Heb alles gegegen waar ik zin in had de hele zwangerschap en daarna. Wil echt weer beginnen met sporten en gewoon een gezonde leefstijl en als ik er eenmaal inzit ga ik er echt helemaal voor maaar beginnen is echt moeilijk.

    Wil gewoon alles strak hebben en er moeten een aantal kilootjes eraf.
    we willen allemaal zoveel
    maar voor alles in het leven moet je werken

    afvallen is een gezonde lifestyle aannemen

    vaak gebeurt dat niet... en gaat het exorbitante eten, drinken en koken, uiteten gewoon door

    ik heb nooit begrepen hoe men zo verslaafd aan eten kan zijn
    waardoor ze zich helemaal zo rond als een ton eten
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  10. #10
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door opzoekers1234 Bekijk reactie
    we willen allemaal zoveel
    maar voor alles in het leven moet je werken

    afvallen is een gezonde lifestyle aannemen

    vaak gebeurt dat niet... en gaat het exorbitante eten, drinken en koken, uiteten gewoon door

    ik heb nooit begrepen hoe men zo verslaafd aan eten kan zijn
    waardoor ze zich helemaal zo rond als een ton eten
    Ik begreep dat ook niet.. tot ik zwanger werd. Had echt behoefte aan chips vla toetjes en nog meer ongezonde dingen. Gelukkig was en ben ik niet echt dik ofzo want ik kom moeilijk aan. Nu pas begin ik op mn eten te letten.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #11
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Nou na de ramadan ga ik me wel bezighouden met dit.. nu even niet

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)