1. #16
    Realist

    Reacties
    1.846
    18-10-2011

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Wijse ouders .
    Zou jij ervoor openstaan om met een werkloze te trouwen die voor de rest wel in orde is?:)
    Oh my Allah, alleen Marokkaanse mannen hebben aan werkloosheid een status toegewezen. Ga werken, je hebt goed functionerende armen en benen van onze heer gekregen, of niet?
    Een afgestudeerde arts zit dus echt niet op een werkloze te wachten.

  2. #17
    Realist

    Reacties
    1.846
    18-10-2011

    Ook al heb je als vrouw drie masters op zak, als jouw partner laagopgeleid is dan is er een grote kans dat het nageslacht ook laagopgeleid zullen zijn.

  3. #18
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Atonement, je hebt 2 soorten werkloze mensen. Mensen die daar niks aan kunnen doen en hun uiterste best doen om werk te vinden, maar geen geluk hebben. En de andere soort waarbij men achterover leunt en uitkering trekt en geen moeite doet. Met iemand van deze groep zou ik niet willen eindigen.
    En als de vader laag opgeleid is, dat de kinderen ook grote kans heben om laag opgeleid te zijn? Dat is grote onzin. Intelligentie is niet alleen afhankelijk van de vader, maar van meerdere factoren. Mijn ouders zijn allebei niet naar school geweest, maar ben toch universitair afgestudeerd. Dus dat slaat nergens op.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Dat de dochter al eenkind heeft vooraleer ze aan de man gaat
    Toppunt v onafhankelijkheid :s

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    42
    07-05-2017

    Ze zijn denk ik al blij als hun dochter eindelijk eens van huis is

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Atonement Bekijk reactie
    Oh my Allah, alleen Marokkaanse mannen hebben aan werkloosheid een status toegewezen. Ga werken, je hebt goed functionerende armen en benen van onze heer gekregen, of niet?
    Een afgestudeerde arts zit dus echt niet op een werkloze te wachten.
    Ben jij huis arts? Hahaha
    Dat weet je niet he alles kan...een wijs arts zal er wel raad mee weten

    Alhamdoelillah werk ik.
    blijf in elkaar geloven

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Ja, daar zou ik wel voor open staan. Maar dan zou ik hem wel helpen om werk te gaan zoeken/vinden. Uiteindelijk blijft Islamitisch gezien de taak van de man om zijn vrouw te onderhouden. En onderhouden bedoel ik dan de basis behoeften en geen luxe dingen ofzo.
    Dat is wijs van je maar stel dat je niks vindt voor hem...
    blijf in elkaar geloven

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door badguy277 Bekijk reactie
    Ze zijn denk ik al blij als hun dochter eindelijk eens van huis is
    Zoiezo. ...is toch leuk als je ziet dat je kinderen aan een nieuw fase van hun levensgroei /levensschool beginnen.
    blijf in elkaar geloven

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Dat de dochter al eenkind heeft vooraleer ze aan de man gaat
    Toppunt v onafhankelijkheid :s
    blijf in elkaar geloven

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    872
    02-08-2013

    Mijn ouders willen hun kinderen gewoon gelukkig zien.
    Meerdere gebruikers.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Mimmie_ Bekijk reactie
    Mijn ouders willen hun kinderen gewoon gelukkig zien.
    Gelukkig maar
    Nu moeten ze nog zorgen dat kids realistische wensen hebben om gelukkig te zijn.
    blijf in elkaar geloven

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    We moeten bepaalde zaken wel in context begrijpen.

    Vroeger was een man met hoge functie iemand die goed voor hun dochter zou kunnen zorgen. Deze man zou haar dan kunnen geven wat de ouders niet hebben kunnen bieden en hoopten vervolgens ook nog een beetje op hulp van haar.

    Nu kunnen dames op hun eigen benen staan en hebben daar in principe geen man voor nodig. We moeten al blij zijn als we in deze tijd een vrome partner kunnen krijgen.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    189
    14-12-2012

    dat ze gelukkig zijn

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    6.077
    19-02-2011

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Ooit wilden veel ouders het liefst dat hun dochters met advocaten of dokters trouwen .
    Maar nu zijn veel meisjes zelf advocaten of docters of oficieel hooggeschoold,..is de volgende fase een hogergeschoolde partner dan docters en advocaten wensen voor hun dochters of juist het besef dat een advocaat of docter of oficieel hooggeschoolde niks hoeft te zeggen over de kwaliteit van een man /echtgenoot ?

    Deze topic is in tegenstelling tot al mijn andere topics geïnspireerd door wat een advocate schreef.
    Ze willen nu een man die niet van hun dochter zal profiteren of uitbuiten. Of dat zij opeens alle lasten betalen terwijl hij zijn geld oososart. Dus Dat ze als familie niet belazerd worden. Dat is nu gaande haha

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Mtalsa
    Klopt het is het geld maar ook de eer van ^mijn dochter is met die en die getrouwd^...

    Vroom is gewoon IN nu Hahahaha
    blijf in elkaar geloven