1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    27
    17-10-2010

    Citaat Geplaatst door opzoekers1234 Bekijk reactie
    anno 2017 is het leven van de allochtonen en moslims ook veranderd
    je moet er niet mee zo zitten
    tegenwoordig jagen mensen andere dingen en doelen na
    trouwen wordt slechts als een aanvulling gezien om een beter leven te hebben
    dat houdt dus vooral in dat een vrouw alleen bereidt is om te trouwen wanneer ze daadwerkelijk materieel of op een ander vlak ervan beter wordt.
    eerder zal ze niet eraan beginnen! ze zal eerder een relatie beginnen met iemand waarvan ze beter wordt
    al is het niet serieus....

    de reden waarom jij niet getrouwd bent is heel simpel
    jij hebt gewoon te weinig te bieden aan vrouwen die jij leert kennen
    en tegenwoordig is trouwen maar een bijzaak...want zoals ik zei: het is maar een aanvulling en geen hoofdzaak meer
    in mijn opinie...kan het bijna niet anders dat zulke hoogopgeleide carrière vrouwen in zondes zijn verwikkeld
    wees blij dat zulke vrouwen afhaken...want je zult spijt hebben wanneer je wel met ze zou trouwen ...

    wees bewust van de maatschappij waarin je leeft broeder
    Helemaal mee eens!, hier wil ik aan toevoegen: Als jij doet wat Allah ( swt ) van jou vraagt, zal Allah ( swt )jou ook helpen met de dingen die jij vraagt!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017



    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    845
    01-09-2011

    Citaat Geplaatst door RazaDeSoare. Bekijk reactie
    Je zegt dat je het steeds weet te verpesten. Hoe dan? Wat doe je steeds fout?

    Dit hoef je overigens niet hier te delen, maar misschien wel iets om over na te denken (en aan te werken?)
    goeie vraag, kleine dingen waarbij ik vaak domme keuzes of dingen zeg of doe waardoor ik contactverbreek of zij mohim denk zelf shen boze oogofxo
    "Iedereen weet het
    En niemand maakt zich zorgen
    De meisjes van vandaag
    dragen de kinderen van morgen"

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    31
    29-11-2014

    Je bent nog hartstikke jong, Allahoema Bareek. Daarnaast draait het niet alleen om trouwen. Verricht goede daden, doe kennis op, wees bij je familie, ontwikkel jezelf nog meer (wat persoonlijkheid betreft en je imaan). Onze persoonlijkheid kan altijd beter, toch? Genoeg waar je je nog mee bezig kan houden en tot die tijd zal Allah ta3ala iemand naar je brengen, in sha Allah.
    De wereld zit trouwens met ergere problemen dan jij nu hebt. Dit is een beproeving voor jou, een kleine waarvoor je een stukje geduld moet hebben. Elhamdoulilaah.

  5. #35
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door Jasmiine Bekijk reactie
    Je bent nog hartstikke jong, Allahoema Bareek. Daarnaast draait het niet alleen om trouwen. Verricht goede daden, doe kennis op, wees bij je familie, ontwikkel jezelf nog meer (wat persoonlijkheid betreft en je imaan). Onze persoonlijkheid kan altijd beter, toch? Genoeg waar je je nog mee bezig kan houden en tot die tijd zal Allah ta3ala iemand naar je brengen, in sha Allah.
    De wereld zit trouwens met ergere problemen dan jij nu hebt. Dit is een beproeving voor jou, een kleine waarvoor je een stukje geduld moet hebben. Elhamdoulilaah.
    jij doent alsof je veel ouder dan hem bent
    maar voor de rest maak jij wel een goed punt
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    94
    17-05-2017

    Nou, nou, nou.

    Komt wel goed. Aankomende Ramadan veel ad3iyaat verrichten, opdat je zult trouwen In shaa Allah.