1. #1
    RCA LA GRANDE STORIA

    Reacties
    1.202
    31-01-2010

    marokkaanse koppel krijgen nieuw interieur bij rtl woonmagazine (video)

    die hoofddoek de hele tijd wauw wauw wauw wejooowww wauw wejow



    https://www.youtube.com/watch?v=044riaQIAZk

  2. #2
    G O N E

    Reacties
    2.303
    06-11-2009

    Wat een super leuk koppel Masha'Allah

    'If you wait too long for the perfect moment, The perfect moment will pass you by'


  3. #3
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Heel leukk!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    843
    16-09-2015

    Ik dacht dat ze bijna klaarkwam ofzo. sommigen kunnen dus een orgasme krijgen van een nieuw interieur. Weer wat geleerd.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.552
    05-09-2012

    Leuk koppel, maar vind de woonkamer niet wauw. Al dat wit blegh

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Je missie is geslaagd topic starter, mensen die jou niks gedaan hebben op internet zetten zodat je kan lachen van de negatieve reacties over hun.


    je bent gewoon jaloers en gunt anderen niks. Je zal gelukkig wel veroordeelt worden hiervoor. Maar dan is het te laat

  7. #7
    RCA LA GRANDE STORIA

    Reacties
    1.202
    31-01-2010

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Je missie is geslaagd topic starter, mensen die jou niks gedaan hebben op internet zetten zodat je kan lachen van de negatieve reacties over hun.


    je bent gewoon jaloers en gunt anderen niks. Je zal gelukkig wel veroordeelt worden hiervoor. Maar dan is het te laat
    ik vind het juist leuk wat lul jij waar zie jij mij hun zwart maken ? en plus ze staan al op internet vrijwillig ik ben niet degene die ze op youtube heeft gezet

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    lees je eerste zin waar je de topic mee opent ....die hoofddoek wejoow wejoow

    Die hoofddoek ? zeg dan die vrouw. Maar dat zeg je niet omdat je bewust de topic hebt geopend voor zwart makerij


    Jouw soort moeten ze terug sturen naar Marokko voor heropvoeding.....net of meisjes met hoofddoek van een ander planeet zijn. Geen greintje respect

  9. #9
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Inderdaad, hoezo 'die hoofddoek?'. Ze is gewoon een vrouw hoor, jouw zuster notabene. ..hoofddoeken praten niet...
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.100
    11-06-2012

    Leuk toch dat ze zo enthousiast is! Beter dan die nuchtere reacties die je soms ziet..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    89
    10-05-2016

    Prachtige huis voor een prachtige koppel
    Allebei mooie mensen terwijl ik ze niet ken wollah

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    71
    17-08-2015

    Ik vind het een prachtige vrouw, en een mooi stel! Is toch leuk dat ze zo reageert.. ze is gewoon enthousiast wat heel begrijpelijk is. Ja stelletje misgunners!

  13. #13
    De theoloog

    Reacties
    867
    25-08-2011

    Wat een mooi koppel ma sha Allah!

  14. #14
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    En ja hoor we gaan weer op de looks letten. Echt typisch mgharba weer.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    183
    19-04-2017

    Leuke mensen en idem woning maar ietwat overdreven reactie van hun. Ik heb bijna tien keer Wauw geteld.