+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 23
    MVC Lid

Reacties
    9
    13-04-2017

Leven met een man

Salaam lieve zusters

Ik zou graag met dames in contact willen komen.
    Die net als ik met een man hebben samen geleefd die je geestelijk naar de achterbuurt heeft geslagen. Ik was een lieve vrolijke dame voor en gedeeltelijk tijdens mijn huwelijk. Ik huil nu dagelijks en voel me onrustig.. Reageer gerust dames
    Mama van een prachtige dochter maysae

Verbannen

Reacties
    645
    02-01-2017

Ik woon sowieso in een achterbuurt dus het zal niet veel uitmaken, heb sbar en het komt in shaa Allah goed

Ask me anything!

Reacties
    30.241
    07-08-2007

Praat met je man hierover. Weet hij hoe jij je voelt? Als hij niets weet gaat hij hier ook niets aan doen.

Allah i3oun.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

MVC Lid

Reacties
    28.068
    27-06-2005

hahaha beste advies ooit!

Praat met je mishandelaar....
    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Praat met je man hierover. Weet hij hoe jij je voelt? Als hij niets weet gaat hij hier ook niets aan doen.

Allah i3oun.

MVC Lid

Reacties
    1.671
    19-06-2008

Citaat Geplaatst door Bisou. Bekijk reactie

Haha, die deelt gelijk klappen uit als je naar m kijkt

Maar volgens mij is ze al gescheiden (geschreven in v.t)
    the best things are free

MVC Lid

Reacties
    28.068
    27-06-2005

Dat denk ik ook.

Sorry Neferari maar ik moet echt lachen om je foute reactie. Je zegt er nog bij Weet hij hoe jij je voelt

Tjah als je in elkaar geslagen wordt dan voel je veel dingen. Dat hoeft ze niet te benoemen, spreekt voor zich
    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Haha, die deelt gelijk klappen uit als je naar m kijkt

Maar volgens mij is ze al gescheiden (geschreven in v.t)

MVC Lid

Reacties
    9
    13-04-2017

Ik zit momenteel in een scheiding. En praten heeft geen zin.met hem. ik wil weten hoe ik mezelf uit deze situatie krijg. Geestelijk gaat het nu niet zo goed.

MVC Lid

Reacties
    28.068
    27-06-2005

Dat het niet goed met je gaat is meer dan logisch, je hebt veel meegemaakt en dat kost tijd om dit te verwerken.

Je kan altijd met iemand me een proffesional praten
    Citaat Geplaatst door F_1986 Bekijk reactie
    Ik zit momenteel in een scheiding. En praten heeft geen zin.met hem. ik wil weten hoe ik mezelf uit deze situatie krijg. Geestelijk gaat het nu niet zo goed.

MVC Lid

Reacties
    1.671
    19-06-2008

Mensen hebben makkelijk praten.
    Helaas. De wereld wordt niet geleid door 'communicatie'
    the best things are free

Ask me anything!

Reacties
    30.241
    07-08-2007

Citaat Geplaatst door Bisou. Bekijk reactie

Uit haar bericht kan ik niet opmaken dat het om lichamelijke mishandeling gaat. Geestelijk staat er!
    Bij bij komt dit over alsof ze geestelijk mishandeld wordt en niet lichamelijk.

Kwestie van interpretatie meid.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

MVC Lid

Reacties
    1.671
    19-06-2008

Dat is misschien heel goed advies.
    Praten met een therapeut of psycholoog zal helpen zulk soort trauma te verwerken.

Ik vind zelf dat mensen vaker moeten luisteren, dan praten.
    We zeggen jammer genoeg heel vaal de verkeerde dingen. Dus ik weet niet of het helpt om te praten met vrouwen, in soortgelijke situatie. Het zal misschien verkeerde gevoelens opwekken, nog meer haat zal jou niet gelukkiger maken
    the best things are free

MVC Lid

Reacties
    9
    13-04-2017

Ja neferati, het is inderdaad een combinatie geweest van geestelijke mishandeling hierna is hij over gegaan op fysiek geweld. Ik herken mezelf niet meer dit is het ergste van alles.

Ask me anything!

Reacties
    30.241
    07-08-2007

Citaat Geplaatst door F_1986 Bekijk reactie
    Met zo'n man die jouw lichamelijk mishandelt is er geen toekomst meid. Red wat er te redden valt en zorg dat je in een veilige en gezonde omgeving vertoeft.
    Mannen genoeg op aarde die jou met respect gaan behandelen. Sommige mannen zullen nooit veranderen, ze worden alleen maar erger.

MVC Lid

Reacties
    9
    13-04-2017

Shoukran meid ik ben nu veilig gelukkig maar zijn beheersing is nog steeds aanwezig zonder dat hij er is.

Ask me anything!

Reacties
    30.241
    07-08-2007

Heeft zijn tijd nodig meid. Op een dag zal je het meeste leed vergeten zijn en zal je blij zijn deze stap te hebben genomen.
    Moge Allah jou hier sterk laten uitkomen inchallah.