+ Reageer
Pagina 1 van 6 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 76
    MVC Lid

Reacties
    5
    03-05-2017

met tamam je suis turkish afvallen

zit wel goed in me vel daar niet van hoor
    maar wat meer kg eraf bijvoorbeeld buik zone zou echt fijn zijn
    plaats hier gezonde voeding tips

groeten, tamam je suis turkish

Verbannen

Reacties
    12.703
    16-12-2014

kneusje

MVC Lid

Reacties
    5
    03-05-2017

yes altijd zucht

MVC Lid

Reacties
    5
    03-05-2017

heb een gruwelijke hekel aan al dat reklame op m.nl

flying high

Reacties
    390
    22-05-2016

Ben je Turks? Ik dacht een mocro.

MVC Lid

Reacties
    5
    03-05-2017

Citaat Geplaatst door pharid Bekijk reactie
    Ben je Turks? Ik dacht een mocro.
    ha ha haa. ben een berber hoor. maar ik wil turks worden. ik ga al een maand naar Turkse moskee en heb twee Turkse vrienden daar in de moskee, ik wil turks leren, ik wil leven met de sunnah turken, ik hou van turks, tamam je suis turkish

flying high

Reacties
    390
    22-05-2016

Citaat Geplaatst door proset31 Bekijk reactie
    ha ha haa. ben een berber hoor. maar ik wil turks worden. ik ga al een maand naar Turkse moskee en heb twee Turkse vrienden daar in de moskee, ik wil turks leren, ik wil leven met de sunnah turken, ik hou van turks, tamam je suis turkish

Hahaha, je bent gek man. Eens een Amazigh, altijd een Amazigh. Wees trots op je afkomst ash men tamam je suis Turkish. Heb je wel eens een Turk meegemaakt die Marokkaan wil worden, nee toch?

MVC Lid

Reacties
    5
    03-05-2017

Hahaha, je bent gek man. Eens een Amazigh, altijd een Amazigh. Wees trots op je afkomst ash men tama je suis Turkish. Heb je wel eens een Turk meegemaakt die Marokkaan wil worden, nee toch?
    dah niemand wil een marokkaan zijn ze kmen me echt de strot uit, ik ben niet gek ik meen dit, turken hebben een heel goed cultuur het zijn prachtige schepselen van allah swt, ik voel me niet belangrijk omdat ik berber ben, Marokkanen stellen nie veel voor, als ik turks zou zijn dan voelde ik me wel gezegend, daarom ga ik veranderen, ik voed me kinderen ook op met de turken, koran school, Turkse taal, Turkse zenders en vakantie Turkije, tamam je suis turkish doe dua voor mij

flying high

Reacties
    390
    22-05-2016

dah niemand wil een marokkaan zijn ze kmen me echt de strot uit, ik ben niet gek ik meen dit, turken hebben een heel goed cultuur het zijn prachtige schepselen van allah swt, ik voel me niet belangrijk omdat ik berber ben, Marokkanen stellen nie veel voor, als ik turks zou zijn dan voelde ik me wel gezegend, daarom ga ik veranderen, ik voed me kinderen ook op met de turken, koran school, Turkse taal, Turkse zenders en vakantie Turkije, tamam je suis turkish doe dua voor mij
    Dat zal je vrouw nooit willen. Ak i3awn Rabbi.

MVC Lid

Reacties
    5
    03-05-2017

jawel Fatiha moet er maar aan wennen en zij moet me ondersteunen en mee doen, ook turk worden of gewoon op gaan in die cultuur en naar die moskee gaan. heb een vraagje, waar haal je stoere trainingsbroeken voor de zomer voor de sportschool en vrije tijd, niet heel erg duur

flying high

Reacties
    390
    22-05-2016

jawel Fatiha moet er maar aan wennen en zij moet me ondersteunen en mee doen, ook turk worden of gewoon op gaan in die cultuur en naar die moskee gaan. heb een vraagje, waar haal je stoere trainingsbroeken voor de zomer voor de sportschool en vrije tijd, niet heel erg duur
    En wat als je vrouw de kids op z'n Marokkaans wil opvoeden, met de Marokkaanse cultuur en taal en naar de Marokkaanse moskee stuurt? Bershka, Pull & Bear en Primark.

MVC Lid

Reacties
    279
    01-10-2016

Iwa heb je nog buikpijn wella

<3

Reacties
    21.741
    01-11-2008

Wat betekent tamam?

Zomaar....

MVC Lid

Reacties
    5
    03-05-2017

En wat als je vrouw de kids op z'n Marokkaans wil opvoeden, met de Marokkaanse cultuur en taal en naar de Marokkaanse moskee stuurt? Bershka, Pull & Bear en Primark.
    1 dag turske moskee en 1 dag Marokkaanse moskee, wollah hetta ik meen dat, ik zweer het. dat gaat em zo worden echt waar ik ben bloed serieus. alles is aan de school over, en door de weeks gewoon basischool, en opvoeding manieren leren thuis safi..

MVC Lid

Reacties
    5
    03-05-2017

Citaat Geplaatst door youwat Bekijk reactie
    Iwa heb je nog buikpijn wella
    hahaha nee man is al weer over hahaha
    Citaat Geplaatst door __Esmaatje__ Bekijk reactie
    Wat betekent tamam?
    dat betekent ok, of klaar