+ Reageer
1 tot 2 van 2
    MVC Lid

Reacties
    57
    17-09-2013

Dear love of my life.. You're still missing...!

Salaam aan allen,

ik ben een serieuze, sociale, rustige en bovenal spontaan persoon.
    het is moeilijk om me zelf te beschrijven Allah weet het beter qua. karakter zijn waarden als eer, integriteit en vriendelijkheid hoog in het vaandel. Veel humor, ook zeker ambitieus.
    Geloof komt eerste plaats daarna kom ik
    verder ben ik modern en wil ik veel over de islam leren. liefde is echt heel belangrijk

trouwens ben 29 jaar heb een bedrijf plus ik werk daarnaast en afgestudeerd.
    ik ben 1.80 met een normaal postuur.

Ik heb niet echt voorkeur hoe iemand moet zijn zolang ze goede normen en waarden heeft en lief is. Ik hou van gedrevenheid en ambities in het leven, maar ook van ontspanning en leuke dingen ondernemen.

Streven naar een liefdevolle en respectvolle relatie waarin Islam een belangrijke rol speelt daar wil ik samen met jou vor gaan. Uiteraard ben ik niet op zoek naar een relatie, maar naar een huwelijk.
    Een zuster die gezegend is met islam kennis die bedekt is vol met noor zit...
    Leeftijd en afkomst is niet belangrijk! Liefde is belangrijk

Hopelijk heeft het je interesse getoond om eens met elkaar kennis te maken en wie weet ben jij de gelukkige dame ,die samen met mij een mooie, gelukkige en betrouwbare toekomst in gaat.
    aangezien 1:3 relaties tegenwoordig ontstaat op het internet blijkt het een mogelijkheid waar je niet meer omheen kunt.

spreekt dit jullie aan dan zijn jullie welkom een bericht te sturen. ( alleen serieuze reacties ) PM..mijn intentie is trouwen.

Zorg goed voor jullie zelf en Allah bless you

MVC Lid

Reacties
    57
    17-09-2013

uppp