+ Reageer
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 47
    MVC Lid

Reacties
    594
    13-02-2017

Citaat Geplaatst door Mademoissele Bekijk reactie
    Dus een vrouw moet dom zijn ofso?
    5 keer per dag bidden, vasten en haar ouders of man gehoorzamen. En verder haar mond houden en nergens mee bemoeien. Kennis krijg je doorgeven wanneer de man of familie dat wil. En verder beslissen de mannen alles. Je bent er voor het baren.

ve*****nen

Reacties
    3.195
    08-12-2013

Dus een vrouw moet dom zijn ofso?
    dat heet sarcasme

MVC Lid

Reacties
    229
    23-03-2014

Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    dat heet sarcasme
    Dat is zwaar geen sarcasme.
    Uw terugkeer is tot God en Hij heeft macht over alle dingen.
    ( Surah Hud)

MVC Lid

Reacties
    594
    13-02-2017

Dat is zwaar geen sarcasme.
    Dat klopt. Er zijn broeders die " praktiserend " uiterlijk vertonen die dit echt zeggen tegen de zusters!
    Dus of je bent een ja knikker, of je bent een slechte vrouw aldus de de moderne " Salafi broeder "

MVC Lid

Reacties
    229
    23-03-2014

Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Dat klopt. Er zijn broeders die " praktiserend " uiterlijk vertonen die dit echt zeggen tegen de zusters!
    Dus of je bent een ja knikker, of je bent een slechte vrouw aldus de de moderne " Salafi broeder "
    Wat is dan wat jij zojuist noemde? Dan ben je ook een " Ja knikker" als een vrouw er alleen is om te baren.
    Best een heavy gedachtegang.
    ( Surah Hud)

MVC Lid

Reacties
    594
    13-02-2017

Wat is dan wat jij zojuist noemde? Dan ben je ook een " Ja knikker" als een vrouw er alleen is om te baren.
    Best een heavy gedachtegang.
    Vind ik ook echte Heavy gedachten. Maar we zijn gewoon paddestoelen, we moeten blij zijn dat er überhaupt naar ons omgekeken word. Dat zo'n broeder komt met alleen die eisen is eigenlijk een gunst voor de zuster

Aldus zuster Taktubu

MVC Lid

Reacties
    229
    23-03-2014

Vind ik ook echte Heavy gedachten. Maar we zijn gewoon paddestoelen, we moeten blij zijn dat er überhaupt naar ons omgekeken word. Dat zo'n broeder komt met alleen die eisen is eigenlijk een gunst voor de zuster

Aldus zuster Taktubu

Ik respecteer je mening. Ben het wel volledig oneens met je. We zijn geen onderdanen maar een bezit.
    ( Surah Hud)

MVC Lid

Reacties
    594
    13-02-2017

Ik respecteer je mening. Ben het wel volledig oneens met je. We zijn geen onderdanen maar een bezit.
    Je moet blij zijn, ze bidden ze geven je eten, en je mag hun kinderen baren. Wat wil je nog meer? Je word niet in mekaar gemept?
    Ik snap die zusters niet hoor. Wees blij dat je aan een man komt. Want de vrouw is in overvloed

Aldus zuster Taktubu

Verbannen

Reacties
    58
    15-05-2016

Ya rabi laat deze islam hoekje zo snel mogelijk sluiten beetje intressant doen en vrouwen een beetje de les leren.

Verbannen

Reacties
    58
    15-05-2016

Je moet blij zijn, ze bidden ze geven je eten, en je mag hun kinderen baren. Wat wil je nog meer? Je word niet in mekaar gemept?
    Ik snap die zusters niet hoor. Wees blij dat je aan een man komt. Want de vrouw is in overvloed

Aldus zuster Taktubu

Ze bidden voor hun zelf en jij bent de gene die hun kinderen mag baren voor 9 maanden en je bent geen huisdier die blij moet zijn met eten tegenwoordig in nederland kunnen vrouwen beter voor hun zelf zorgen en je kan altijd werken of anders komt de nederlandse regering voor ze op dit is geen saudia arabia merk een hoop geslijm in je reactie !

Hoeveel pm heb je ontvangen ?

MVC Lid

Reacties
    229
    23-03-2014

Aldus zuster Taktubu
    Ik moet blij zijn als ik een broeder tref? Als dat mijn gedachtegang is was ik nu al getrouwd. Ja, ik ben pas dankbaar als ik iemand tref die zich houd aan de wetten van Allah! De vrouw is idd in overvloed maar dat betekent niet dat we geen eisen kunnen stellen.

Know your place sis, je hebt een waarde.
    ( Surah Hud)

ve*****nen

Reacties
    3.195
    08-12-2013

Aldus zuster Taktubu
    hahahaha wat een advies

Verbannen

Reacties
    58
    15-05-2016

Ik moet blij zijn als ik een broeder tref? Als dat mijn gedachtegang is was ik nu al getrouwd. Ja, ik ben pas dankbaar als ik iemand tref die zich houd aan de wetten van Allah! De vrouw is idd in overvloed maar dat betekent niet dat we geen eisen kunnen stellen.

Jij doet weer alsof er genoeg mannen zijn weinig leuke marokkaanse mannen willen trouwen dat is een feit zoek een lelijkere jongen die zijn er genoeg die zouden misschien met je willen trouwen als je niet lelijk bent want zelf de lelijke mannen kiezen mooie vrouwen uit

MVC Lid

Reacties
    594
    13-02-2017

Citaat Geplaatst door CrazyTaxi Bekijk reactie
    Ze bidden voor hun zelf en jij bent de gene die hun kinderen mag baren voor 9 maanden en je bent geen huisdier die blij moet zijn met eten tegenwoordig in nederland kunnen vrouwen beter voor hun zelf zorgen en je kan altijd werken of anders komt de nederlandse regering voor ze op dit is geen saudia arabia merk een hoop geslijm in je reactie !

Hoeveel pm heb je ontvangen ?
    Pm? Als ik een Pm van een man zou krijgen dan word ik begraven

MVC Lid

Reacties
    594
    13-02-2017

Nou zit je uit te raam te staren, hopend denken aan die mannen die hebt afgewezen. Je biologisch klok tikt en tikt, en als je rond de 30 bent, ben je volgens de begrip van de Marokkanen oma!

Dus de volgende keer gewoon happen zuster