1. #1
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Welke band raden jullie mij aan?

    Wij twijfelen tussen:

    Zohra Rai
    Orchestre Ismailia
    Orchestre Hilal
    Layali Farah



  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Ik heb layali lfarah gehad op mijn bruiloft
    De gasten zaten geen min stil. Top band, vriendelijk, aardig en zorgzaam
    the best things are free

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    562
    26-01-2014

    Ga je met een drugsdealer trouwen?

    Hij gaat zeker ook sissi voor je betalen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Band is maar rond de 1800/2000 euro hoor misz-Tanger maandsalaris ou safi daar hoef je geen drugsdealer voor te huwen hoor maar goed jij nog bezig met je wedding organiseren met die gier van je haha

    Ts ik zou voor zohra gaan anders even bij sahrazed kijken

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-06-2015

    Wat een onzin. Wil je een gelukkig huwelijk of denk je alleen aan een perfecte bruiloft?

  6. #6
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Misz_Tanger23 Bekijk reactie
    Ga je met een drugsdealer trouwen?

    Hij gaat zeker ook sissi voor je betalen

    Hahah! Niet iedereen trouwt met een gierigerd zoals jij. By the way niet elke man is een drugsdealer



  7. #7
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Band is maar rond de 1800/2000 euro hoor misz-Tanger maandsalaris ou safi daar hoef je geen drugsdealer voor te huwen hoor maar goed jij nog bezig met je wedding organiseren met die gier van je haha

    Ts ik zou voor zohra gaan anders even bij sahrazed kijken
    Ja, ik denk ook dat het Zohra word. Ik hoor vage verhalen over Sahrazed durf het niet aan. Bedankt lieverd



  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    562
    26-01-2014

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Band is maar rond de 1800/2000 euro hoor misz-Tanger maandsalaris ou safi daar hoef je geen drugsdealer voor te huwen hoor maar goed jij nog bezig met je wedding organiseren met die gier van je haha

    Ts ik zou voor zohra gaan anders even bij sahrazed kijken
    dus een maandsalaris wat alleen gaat naar een band vind je normaal?

    ''2000 oe safi'' hoor je je zelf praten?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Luister ff a gekke henkie

    Dat je in armoede bent opgegroeid nkoulou Allah hsen 3awn maar die gierige bosaap van je die heb je zelf uitgekozen. Niemand dwong je dus hou een keer op met janken. Ja ik hoor mezelf heel goed praten 1800/2000 is normaal voor een doodgewone band uit nl/belgie

    Ik weet niet van jou maar mensen huren zelfs een band uit Marokko in reken dat maar ff uit hoeveel dat kost en nee is niet altijd drugs geld. Sommige mensen maken wat van hun leven of erven money. Ik in jou plaats zou eerst wat aan die hersenpan van je doen,je school afmaken werken sparen en dan heel misschien trouwen!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Ts

    Mocht je het luxe willen doen haha schrap benanni douadia senhadji en neem MOUL LBENDIR al othman mouline. Die gozer is gewoon next level!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-06-2015

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Luister ff a gekke henkie

    Dat je in armoede bent opgegroeid nkoulou Allah hsen 3awn maar die gierige bosaap van je die heb je zelf uitgekozen. Niemand dwong je dus hou een keer op met janken. Ja ik hoor mezelf heel goed praten 1800/2000 is normaal voor een doodgewone band uit nl/belgie

    Ik weet niet van jou maar mensen huren zelfs een band uit Marokko in reken dat maar ff uit hoeveel dat kost en nee is niet altijd drugs geld. Sommige mensen maken wat van hun leven of erven money. Ik in jou plaats zou eerst wat aan die hersenpan van je doen,je school afmaken werken sparen en dan heel misschien trouwen!
    Duidelijk dat jij de weg kwijt bent. Leven voor dounya is het domste wat je kan doen. Beterschap kind.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Ts

    Mocht je het luxe willen doen haha schrap benanni douadia senhadji en neem MOUL LBENDIR al othman mouline. Die gozer is gewoon next level!!
    Ja deze man is zo top!!!
    the best things are free

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Kletskous

    Ou daba? Betaal jij mijn huur? Onderhoud jij mij? Breng jij mij naar djanna?

    Wieber ff een eind op met je gejank oke!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Foxy

    Hij is gruwelijk. Weinig hier in nl kennen hem. Maar gewoon echt next level vooral die dansje van hem hahaha sfeermaker gewoon

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-06-2015

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Kletskous

    Ou daba? Betaal jij mijn huur? Onderhoud jij mij? Breng jij mij naar djanna?

    Wieber ff een eind op met je gejank oke!
    Gejank?

    Allahidina. Meer zeg ik niet.