1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Foxy

    Hij is gruwelijk. Weinig hier in nl kennen hem. Maar gewoon echt next level vooral die dansje van hem hahaha sfeermaker gewoon
    Ja man, moul lbendir is gewoon de beste sfeermaker.
    Een feest in Marokko is next level, hier bakken ze er vaak niks van.. met hun flut diensten
    the best things are free

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Niemand zegt dat je je in de schulden moet werken om een feest te geven..
    Als je het geld hebt, why not

    Wij Marokkanen denken dat we het geld meenemen als we doodgaat, sparen sparen sparen

    Zakaat afstaan is je verplichting. Dat staat los van de dingen die je met je geld mag en kunt doen
    the best things are free

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-06-2015

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Niemand zegt dat je je in de schulden moet werken om een feest te geven..
    Als je het geld hebt, why not

    Wij Marokkanen denken dat we het geld meenemen als we doodgaat, sparen sparen sparen

    Zakaat afstaan is je verplichting. Dat staat los van de dingen die je met je geld mag en kunt doen
    Mag je dus volgens jou je geld aan muziek uitgeven? Mag je überhaupt muziek luisteren?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door KLETSKOUS Bekijk reactie
    Mag je dus volgens jou je geld aan muziek uitgeven? Mag je überhaupt muziek luisteren?
    Daar ging het niet oke
    Het ging er om dat iemand z'n maandsalaris uit wil geven aan een band.
    Of dat nou muziek is, of anasheed

    Als we naar elkaar gaan wijzen, wat haram en halal is.. zitten we hier tot morgen nog.
    the best things are free

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-06-2015

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Daar ging het niet oke
    Het ging er om dat iemand z'n maandsalaris uit wil geven aan een band.
    Of dat nou muziek is, of anasheed

    Als we naar elkaar gaan wijzen, wat haram en halal is.. zitten we hier tot morgen nog.
    Ach, schei uit. Ik heb geen zin om met mensen te praten die iets krom, recht willen praten. Ciao.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door KLETSKOUS Bekijk reactie
    Ach, schei uit. Ik heb geen zin om met mensen te praten die iets krom, recht willen praten. Ciao.
    Schei zelf uit joh. Wie zegt dat ik überhaupt met types als jij in gesprek wil..
    Types als jij ken ik maar al te goed.
    Muziek is haram
    Maar gaat ondertussen elke koopavond af met der hakken aan.. zonder man.
    Je komt hier een beetje met de vinger wijzen, terwijl je helemaal geen moer weet.
    the best things are free

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    98
    05-06-2015

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Schei zelf uit joh. Wie zegt dat ik überhaupt met types als jij in gesprek wil..
    Types als jij ken ik maar al te goed.
    Muziek is haram
    Maar gaat ondertussen elke koopavond af met der hakken aan.. zonder man.
    Je komt hier een beetje met de vinger wijzen, terwijl je helemaal geen moer weet.
    Koopavond? Bekrompen gedachtegang.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Wallahilla a foxy deze komt praten alsof ze al een enkeltje djanna heeft. Laat haar maar eerst naar zichzelf kijken en naar wie ze allemaal reageert op deze forum. Dit soort wijven zijn het ergste Allah Allah men fok yallah yallah men ta7t. Ik veeg de vloer met zulke wijven lay ghila marka.

    Terug naar koul lbendir. Beste artiest gewoon en hij is je geld waard. Feesten in Marokko zijn echt beter. Ambiance en lhayha hier plakken ze alles aan mekaar vast in een avondje

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    186
    20-12-2006

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Luister ff a gekke henkie

    Dat je in armoede bent opgegroeid nkoulou Allah hsen 3awn maar die gierige bosaap van je die heb je zelf uitgekozen. Niemand dwong je dus hou een keer op met janken. Ja ik hoor mezelf heel goed praten 1800/2000 is normaal voor een doodgewone band uit nl/belgie

    Ik weet niet van jou maar mensen huren zelfs een band uit Marokko in reken dat maar ff uit hoeveel dat kost en nee is niet altijd drugs geld. Sommige mensen maken wat van hun leven of erven money. Ik in jou plaats zou eerst wat aan die hersenpan van je doen,je school afmaken werken sparen en dan heel misschien trouwen!
    haha kostelijk, wat goed geantwoord.
    There is no reality, only perception.