1. #31
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    liever inteelt dan een biggie
    Wat biggie ermee te maken heeft weet ik niet maar inteelt is een slechte keuze, altijd.
    De afkeer tegen seksuele betrekkingen tussen nauwe verwanten zit niet voor niets diep verankerd in onze natuur.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Wat biggie ermee te maken heeft weet ik niet maar inteelt is een slechte keuze, altijd.
    De afkeer tegen seksuele betrekkingen tussen nauwe verwanten zit niet voor niets diep verankerd in onze natuur.
    dat kan ik ook begrijpen dat het diep verankerd is in jullie cultuur dat is omdat jullie niet echt aantrekkelijk zijn en dus andere volkeren lastigvallen zoals marokkanen om hun dochters te krijgen dat doen jullie op de meest achterbakse manier

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    dat kan ik ook begrijpen dat het diep verankerd is in jullie cultuur dat is omdat jullie niet echt aantrekkelijk zijn en dus andere volkeren lastigvallen zoals marokkanen om hun dochters te krijgen dat doen jullie op de meest achterbakse manier
    Ik ben geen bergbewoner, dus in mijn cultuur is inteelt en incest gewoon taboe.
    Zoals bij elk normaal volk.


    Wist je dat niet?

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Ik ben geen bergbewoner, dus in mijn cultuur is inteelt en incest gewoon taboe.
    Zoals bij elk normaal volk.


    Wist je dat niet?
    Jullie hebben het normaal gemaakt bij andere culturen met jullie dwingende en onderdrukkende monocultuur

    Weet je wat taboe is bij ons iets wat jullie lekker vinden maar heel vies is dat is kont kneuzen

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Jullie hebben het normaal gemaakt bij andere culturen met jullie dwingende en onderdrukkende monocultuur

    Weet je wat taboe is bij ons iets wat jullie lekker vinden maar heel vies is dat is kont kneuzen
    Ook is Nederland, anders dan Marokko geen mono-cultuur maar een land met zeer diverse culturen, verschillende religies en levenswijzes.


    Echt, wat praat je toch raar, je zxit gewoon keihard te liegen.
    Is dat hoe je geleerd hebt met mensen te praten?
    Je eigen shit in andermans gezicht smeren, hoort dat bij jou?

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Ook is Nederland, anders dan Marokko geen mono-cultuur maar een land met zeer diverse culturen, verschillende religies en levenswijzes.


    Echt, wat praat je toch raar, je zxit gewoon keihard te liegen.
    Is dat hoe je geleerd hebt met mensen te praten?
    Je eigen shit in andermans gezicht smeren, hoort dat bij jou?
    Marokko is een echte multiculturele land joden mogen volgens hun wetten trouwen scheiden erven etc Nederlanders bedoelen stiekem met integreren assimileren jullie willen hebben dat iedereen zoals jullie wordt
    Maar weet je wie in marokko onderdrukt onze sociale rechten ontneemt en verschrikkelijke dingen uithalen dat zijn seculieren als jij

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Marokko is een echte multiculturele land joden mogen volgens hun wetten trouwen scheiden erven etc Nederlanders bedoelen stiekem met integreren assimileren jullie willen hebben dat iedereen zoals jullie wordt
    Maar weet je wie in marokko onderdrukt onze sociale rechten ontneemt en verschrikkelijke dingen uithalen dat zijn seculieren als jij

    Nationalistische fantast.

    Zaken bewust omdraaien is liegen. Ik denk echter niet dat jij liegt, je bent je gewoon nergens van bewust.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie

    Nationalistische fantast.

    Zaken bewust omdraaien is liegen. Ik denk echter niet dat jij liegt, je bent je gewoon nergens van bewust.
    Natuurlijk dat is je excuses antwoord jij denkt dat je met je kinderachtige last word gelijk hebt gekregen maar je teksten zijn waarschijnlijk even inhoudloos als je leven

    Ja alleen een westerling vertelt de waarheid hahaha jij zou komiek moeten worden en ik ben dom dat ik een komiek serieus neem

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Natuurlijk dat is je excuses antwoord jij denkt dat je met je kinderachtige last word gelijk hebt gekregen maar je teksten zijn waarschijnlijk even inhoudloos als je leven

    Ja alleen een westerling vertelt de waarheid hahaha jij zou komiek moeten worden en ik ben dom dat ik een komiek serieus neem
    Kinderen van tegenwoordig hebben geen respect meer voor volwassenen en volwassenheid.
    Opstandigheid is de norm. Dwaasheid wordt aangezien voor grote wijsheid.

    Het is soms erg moeilijk geduld te hebben met kinderen maar ze hebben recht op aandacht en zorg.
    Jullie wat normen en waarden bijbrengen is pure zorgzaamheid.
    Dat is wat een volwassene van nature doet.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Kinderen van tegenwoordig hebben geen respect meer voor volwassenen en volwassenheid.
    Opstandigheid is de norm. Dwaasheid wordt aangezien voor grote wijsheid.

    Het is soms erg moeilijk geduld te hebben met kinderen maar ze hebben recht op aandacht en zorg.
    Jullie wat normen en waarden bijbrengen is pure zorgzaamheid.
    Dat is wat een volwassene van nature doet.
    Dat komt door westerse normen en waarden die geprojecteerd worden in series als flodder dus ik geef je gelijk onze kinderen moeten meer afstand nemen van jullie en meer islamitisch opgevoed worden

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Dat komt door westerse normen en waarden die geprojecteerd worden in series als flodder dus ik geef je gelijk onze kinderen moeten meer afstand nemen van jullie en meer islamitisch opgevoed worden
    Flodder is een komisch bedoelde serie van vele jaren terug.
    Als je daar de Nederlandse normen en waarden van geleerd hebt, heb je echt een heel groot probleem.


    Is er nooit iemand geweest die je dit verteld heeft?

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    220
    09-08-2007

    De islam en feminisme. In de islam zijn er geen vrouwen rechten. Dat weten moslim mannen maar al te goed.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    gelijkheid tussen mannen en vrouwen kan alleen maar toegejuicht worden. Rolverdelingen = ongelijkheid.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Islamitisch vrijdaggebed voor het eerst geleid door een vrouw

    Mooi hoe de Islam deze femimazis aangestuurd door Zion weer voor is(mannen en vrouwen hebben ieder hun taken),..de Islam heeft ook overal een antwoord en oplossing voor

    Moet klote zijn voor de kuffar die al 1500 jaar tegen de Islam proberen te rebelleren,kansloos


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Naima201 Bekijk reactie
    De islam en feminisme. In de islam zijn er geen vrouwen rechten. Dat weten moslim mannen maar al te goed.
    Ik wil graag even je bullshit weerleggen met feiten.

    “And they (women) have rights similar (to those of their husbands) over them to what is reasonable, but men have a degree (of responsibility) over them. And Allaah is All-Mighty, All-Wise”

    [al-Baqarah 2:228]

    And the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “I urge you to treat women well.” Narrated by al-Bukhaari, 331; Muslim, 1468.

    And the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “The best of you is the one who is best to his wife, and I am the best of you to my wives.” Narrated by al-Tirmidhi, 3895; Ibn Maajah, 1977; classed as saheeh by al-Albaani in Saheeh al-Tirmidhi.

    the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “Whoever takes care of two girls until they reach adulthood, he and I will come like this on the Day of Resurrection,” and he held his fingers together. Narrated by Muslim, 2631.

    Al-Bukhaari (5971) and Muslim (2548) narrated that Abu Hurayrah (may Allaah be pleased with him) said: A man came to the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) and said: “O Messenger of Allaah, who is most deserving of my good company?” He said: “Your mother.” He said: “Then who?” He said: “Your mother.” He said: “Then who?” He said: “Your mother.” He said: “Then who?” He said: “Then your father.”

    Zo kan ik nog eigenlijk wel doorgaan.