1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Mooi hoe de Islam deze femimazis aangestuurd door Zion weer voor is(mannen en vrouwen hebben ieder hun taken),..de Islam heeft ook overal een antwoord op

    Moet klote zijn voor de kuffar


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Valt wel mee, het enige verschil tussen vrouwen en mannen is dat een vrouw (als ze helemaal gezond is) kinderen kan baren dat kan een super gezonde man nooit..... verder kan een vrouw alles wat een man ook kan.... wellicht verliest ze als ze een wedstrijdje ver-pissen doen maar voor de rest kan je altijd een specifieke vrouw vinden die iets beter kan dan een specifieke man....

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Mooi hoe de Islam deze femimazis aangestuurd door Zion weer voor is(mannen en vrouwen hebben ieder hun taken),..de Islam heeft ook overal een antwoord en oplossing voor

    Moet klote zijn voor de kuffar die al 1500 jaar tegen de Islam proberen te rebelleren,kansloos


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Je hebt wel echt een afkeer van vrouwen, he?

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Mooi hoe de Islam deze femimazis aangestuurd door Zion weer voor is(mannen en vrouwen hebben ieder hun taken),..de Islam heeft ook overal een antwoord en oplossing voor

    Moet klote zijn voor de kuffar die al 1500 jaar tegen de Islam proberen te rebelleren,kansloos


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    En nog steeds proberen ze het haha maar hamdoulilah. Zoals je zegt Islam heeft overal een antwoord en oplossing voor.
    Heavy

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Nee doe maar niet doorgaan. Het is de man die vrouwen 'houdt' zoals je paarden 'houdt'. Daar moet je ook goed voor zorgen.

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik wil graag even je bullshit weerleggen met feiten.

    “And they (women) have rights similar (to those of their husbands) over them to what is reasonable, but men have a degree (of responsibility) over them. And Allaah is All-Mighty, All-Wise”

    [al-Baqarah 2:228]

    And the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “I urge you to treat women well.” Narrated by al-Bukhaari, 331; Muslim, 1468.

    And the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “The best of you is the one who is best to his wife, and I am the best of you to my wives.” Narrated by al-Tirmidhi, 3895; Ibn Maajah, 1977; classed as saheeh by al-Albaani in Saheeh al-Tirmidhi.

    the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “Whoever takes care of two girls until they reach adulthood, he and I will come like this on the Day of Resurrection,” and he held his fingers together. Narrated by Muslim, 2631.

    Al-Bukhaari (5971) and Muslim (2548) narrated that Abu Hurayrah (may Allaah be pleased with him) said: A man came to the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) and said: “O Messenger of Allaah, who is most deserving of my good company?” He said: “Your mother.” He said: “Then who?” He said: “Your mother.” He said: “Then who?” He said: “Your mother.” He said: “Then who?” He said: “Then your father.”

    Zo kan ik nog eigenlijk wel doorgaan.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    En nog steeds proberen ze het haha maar hamdoulilah. Zoals je zegt Islam heeft overal een antwoord en oplossing voor.
    1400 jaar geleden was de Islam het voorbeeld van feminisme t.o.v de andere (heersende) Geloven, wellicht is hier (bij bepaalde mensen) sprake van de remmende voorspong....

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Nee doe maar niet doorgaan. Het is de man die vrouwen 'houdt' zoals je paarden 'houdt'. Daar moet je ook goed voor zorgen.
    Vergelijk jij vrouwen nou met paarden? Dat is niet zo beschaafd van je Jakkie?

    Ik beschouw vrouwen graag als een diamant, goud, parels of robijnen. Grote waarde en zeker niet makkelijk te verkrijgen. Je dient er hard voor te werken en als je het hebt dien je het te beschermen tegen dieven.

    Jij ziet vrouwen als paarden en stuk vlees die je graag in de vitrine legt volgens mij haha.
    Heavy

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    1400 jaar geleden was de Islam het voorbeeld van feminisme t.o.v de andere (heersende) Geloven, wellicht is hier (bij bepaalde mensen) sprake van de remmende voorspong....
    Zou kunnen zelfs nadat mensen gewaarschuwd zijn er nog steeds mensen die zich er tegen afkeren. Spijtig maar waar.
    Heavy

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Nee, ik niet, jij doet dat Doed. Het is 2017, een man heeft niet 'bepaalde verplichtingen' tegenover een vrouw waar zij onderhorig aan hem is.


    Doe eens mij met de tijdmachine.

    Niks zo onderdrukkend als dat paternalistische 'ik zie ze als een sierraad, een juweel, waarmee onder het mom van bescherming tegen die vrouw allerlei beperkingen worden opgelegd.


    Zo nep.

    Trappen we echt niet meer in Doed. Benieuwd of je nog zo'n sukkelaartje kunt vinden.





    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Vergelijk jij vrouwen nou met paarden? Dat is niet zo beschaafd van je Jakkie?

    Ik beschouw vrouwen graag als een diamant, goud, parels of robijnen. Grote waarde en zeker niet makkelijk te verkrijgen. Je dient er hard voor te werken en als je het hebt dien je het te beschermen tegen dieven.

    Jij ziet vrouwen als paarden en stuk vlees die je graag in de vitrine legt volgens mij haha.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Mimi25 Bekijk reactie
    Bullshit. Het is logisch dat een kind van zijn moeder houdt als hij of zij een goede aardige moeder hebben. Maar je vrouw is niet je moeder. In de Koran staat dat een man een hogere positie heeft dan een vrouw. Dat betekent dat een man en een vrouw totaal niet gelijk zijn aan elkaar. Ook dat een vrouw haar man moet gehoorzamen. Dat zijn ook geen gelijke rechten.
    Deze bronnen zijn geen bullshit, Maar feiten of je dat nou wilt of niet. Ligt eraan wat je onder gelijk verstaat. Bedoel je daarmee de westerse seculiere norm van gelijkheid dan nee. Wij beschouwen vrouwen niet als mannen en mannen niet als vrouwen. Dat klopt inderdaad
    Heavy

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Nee, ik niet, jij doet dat Doed. Het is 2017, een man heeft niet 'bepaalde verplichtingen' tegenover een vrouw waar zij onderhorig aan is.


    Doe eens mij met de tijdmachine.

    Niks zo onderdrukkend als dat paternalistische 'ik zie ze als een sierraad, een juweel, waarmee onder het mom van bescherming tegen die vrouw allerlei beperkingen worden opgelegd.


    Zo nep.

    Trappen we echt niet meer in Doed.
    Je gelooft niet Islam dus waarom.kom jij je er elke dag druk om.maken? Zie je mij naar jou toe komen en zeggen Jakko jij bent zo slecht seculier dit en westen dat. Kerel het interesseert me echt helemaal niks wat jij vind of wilt. Het is 2017 ik mag geloven wat ik wil en jij hebt dat maar te vatten.
    Heavy

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Doed meent voor alle moslims te spreken. Nou Doed, daar trappen 'wij' niet meer in...

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Zeker mag dat. Zeg ik van niet dan?

    Ik wijs je alleen op je gebreken van je 'denken'.


    Ook dat kan.


    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je gelooft niet Islam dus waarom.kom jij je er elke dag druk om.maken? Zie je mij naar jou toe komen en zeggen Jakko jij bent zo slecht seculier dit en westen dat. Kerel het interesseert me echt helemaal niks wat jij vind of wilt. Het is 2017 ik mag geloven wat ik wil en jij hebt dat maar te vatten.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Doed meent voor alle moslims te spreken. Nou Doed, daar trappen 'wij' niet meer in...
    Ik meen voor alle Moslims te spreken? Nee ik spreek namens mezelf en als ik een bron plaats dan spreek ik namens Islam waar anderen zich weer in kunnen vinden. Jij mag trappen waar je in wilt Jakko
    Heavy

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Mimi25 Bekijk reactie
    Ze zijn wel bullshit. We zijn allemaal mensen allemaal gelijk aan elkaar. Een man is niet meer dan een vrouw omdat hij fysiek sterker is dan een vrouw. God kan nooit zeggen dat een man zijn vrouw mag slaan zoals in de Koran staat.
    Man mag zijn vrouw slaan? Oke jij hebt je erin verdiept blijkbaar.
    De woord in de vers komt.ook voor in een ander vers leg eens de logica daarvan uit. Ten tweede er zijn 3 voorwaarde in de Hadeeth betreft dit punt wat jij opnoemt ik wil.ze graag zien.

    Je schijnt wat te weten toch ewa laat het ons zien als je oprecht bent.
    Heavy

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Zeker mag dat. Zeg ik van niet dan?

    Ik wijs je alleen op je gebreken van je 'denken'.


    Ook dat kan.
    Nee wat jij doet is zeiken over alles en nog wat. Vind dat persoonlijk jammer heb eerder een vruchtbaar gesprek zoals ik.met anderen hier heb maar jij kiest liever voor een ander weg.

    Prima Maar dan ga ik je net als Noord behandelen en zeggen dat je de letter A niet eens van me zult krijgen
    Heavy