1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Amsterdams homokoppel haalt baby ’illegaal’ uit Cambodja

    Het homoseksuele koppel Sander Verschuuren en Karim Maasri uit Amsterdam heeft met behulp van de Nederlandse ambassade een ’illegale’ baby uit Cambodja naar Nederland gehaald. De baby is daar gebaard door een draagmoeder. Sinds november is commercieel draagmoederschap in het Aziatische land verboden en van een overgangsregeling is geen sprake. Dat schrijft de Volkskrant.

    Toen het commercieel draagmoederschap plots werd verboden, was de Cambodjaanse draagmoeder al in verwachting. Sander Verschuuren en Karim Maasri zagen hun babywens in rook opgaan, maar kozen er uiteindelijk voor door te gaan.

    Het stel had toen al ruim 41 duizend euro voor een ’draagmoederpakket’ betaald.

    Hoewel de Nederlandse overheid draagmoedertoerisme ontmoedigt, heeft het stel in Cambodja hulp van de ambassade en stuurde vlak na de geboorte iemand naar de kliniek van de draagmoeder om te vragen of zij instemde met de aanvraag van een Nederlands paspoort voor de baby.

    Inmiddels is baby Milan in Amsterdam bij zijn kersverse papa’s.


    Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...ambodja__.html
    Hala Madrid y nada mas

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Ben ik nou helemaal gek of praat de Nederlandse ambassade handel in kinderen goed?

    Hoe bedoel je nou een handje helpen in kinderhandel.

    #stopKinderhandel
    #stopPedofilie

    Ik ga me bed in en ga even een uur huilen. Dit kan toch niet?
    Hala Madrid y nada mas

  3. #3
    Tony is back

    Reacties
    21
    14-03-2017

    Ach wat leuk

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Wat sneu voor die kinderen ze zijn niet meer veillig die landen moeten echt hun adoptiewetten aanscherpen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Wat sneu voor die kinderen ze zijn niet meer veilig die landen moeten echt hun adoptiewetten aanscherpen.
    Maar wat als de Nederlandse overheid ook de regels aan hun laarsjes lappen en een aandeel hebben in kinderhandel?

    De kindjes zijn de grootste slachtoffers in deze. Met een smak geld heb je een kindje tot je beschikking en krijg je volledige hulp van Nederlandse overheid.

    Eng dit!! ik moet er niet aan denken!
    Hala Madrid y nada mas