+ Reageer
Pagina 2 van 18 EersteEerste 1 2 3 4 12 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 266
    Prepare your future.

Reacties
    6.947
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie

Jij verdedigd IS nog....

Leer deze zin voor over een tijdje maar alvast : wir haben es nicht gewust.
    Ik zie geen leugen in zijn uitspraak, desbetreffende landen hebben zeker meer doden op hun geweten vergeleken met die groep.
    War never changes

MVC Lid

Reacties
    1.764
    05-03-2017

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Als Moslim streef ik er naar om te spreken vanuit Islam. Aangezien ik dat als absolute waarheid acht natuurlijk.
    Ik ben hier om te verkondigen en om te leren.

Als een uitspraak doen betekend dat ik scripties wil nachecken wat daarover staat om tot een conclusie te komen. Fatwa is niet perse noodzakelijk, maar kan handig zijn om het mee te nemen in je onderzoek. Indien het natuurlijk ook weer onderbouwd is met bronnen die ik kan nachecken.
    Dat je niet zo maar domme, onwetende, uitspraken moet doen over dergelijke grote zaken snap ik, die mening deel ik zelfs. Dat jij dat wilt doen op Islamitische gronden is je goed recht, ik deel die mening op andere gronden.

Desalniettemin hebben we het hier over gebeurtenissen van (op zijn vroegst) zo'n 27 jaar geleden, heb je voor jezelf dan in die lange tijd nog steeds geen mening gevormd over de beide oorlogen waar ik naar vroeg? Mag ik vragen hoe oud je bent? Daar hoef je natuurlijk geen antwoord op te geven als je dat niet wilt, het is nogal prive voor een forum.

Prepare your future.

Reacties
    6.947
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Dat je niet zo maar domme, onwetende, uitspraken moet doen over dergelijke grote zaken snap ik, die mening deel ik zelfs. Dat jij dat wilt doen op Islamitische gronden is je goed recht, ik deel die mening op andere gronden.

Desalniettemin hebben we het hier over gebeurtenissen van (op zijn vroegst) zo'n 27 jaar geleden, heb je voor jezelf dan in die lange tijd nog steeds geen mening gevormd over de beide oorlogen waar ik naar vroeg? Mag ik vragen hoe oud je bent? Daar hoef je natuurlijk geen antwoord op te geven als je dat niet wilt, het is nogal prive voor een forum.
    Niet ieder onderwerp dient gelinkt te worden naar Islam natuurlijk. Maar voor mij dien ik bij ieder onderwerp te kijken wat mijn scripties erover zegt. Zodat ik er misschien wat van kan leren maar goed lang verhaal.

De oorlog in Irak helemaal vergeten. Ik had het over het moment dat George Bush besloot om Irak binnen te vallen. Reden van de Amerikaanse overheid omdat er blijkbaar nucleaire wapens of iets in die context lag. Natuurlijk grootste leugen ooit want de beurs lieten bijzondere prijzen zien na de val van Saddam.zijn regering.

Ik ben 25 jaar en nee geen probleem. Ik weet wel wat too mutch is.
    War never changes

MVC Lid

Reacties
    1.764
    05-03-2017

Niet ieder onderwerp dient gelinkt te worden naar Islam natuurlijk. Maar voor mij dien ik bij ieder onderwerp te kijken wat mijn scripties erover zegt. Zodat ik er misschien wat van kan leren maar goed lang verhaal.

De oorlog in Irak helemaal vergeten. Ik had het over het moment dat George Bush besloot om Irak binnen te vallen. Reden van de Amerikaanse overheid omdat er blijkbaar nucleaire wapens of iets in die context lag. Natuurlijk grootste leugen ooit want de beurs lieten bijzondere prijzen zien na de val van Saddam.zijn regering.

Ik ben 25 jaar en nee geen probleem. Ik weet wel wat too mutch is.
    Welke George Bush? Senior of Junior? Je houdt het nog steeds vaag.

Vanuit de rest van je schrijven maak ik op dat je Junior bedoelt. Dat is de oorlog waarvan eigenlijk iedereen heeft gezegd dat dit een foute oorlog is geweest.. ook het Westen. Wat is je mening omtrent de eerste oorlog in Irak, onder Bush Senior?

Ik ben zelf 39 (binnenkort 40), to return the favour

Prepare your future.

Reacties
    6.947
    24-01-2017

Welke George Bush? Senior of Junior? Je houdt het nog steeds vaag.

Vanuit de rest van je schrijven maak ik op dat je Junior bedoelt. Dat is de oorlog waarvan eigenlijk iedereen heeft gezegd dat dit een foute oorlog is geweest.. ook het Westen. Wat is je mening omtrent de eerste oorlog in Irak, onder Bush Senior?

Ik ben zelf 39 (binnenkort 40), to return the favour
    Nice ja ik heb het inderdaad over Junior je weet wel de slimste thuis haha.

Maar goed mijn punt was Irak vandaag de dag is mede te danken aan de invasie van Bush jr. Ik wil niet weten wat Trump achterlaat als die Syrië zou binnenvallen.

Ah nog best jong.
    War never changes

MVC Lid

Reacties
    1.764
    05-03-2017

Nice ja ik heb het inderdaad of Junior je weet wel de slimste thuis haha.

Maar goed mijn punt was Irak vandaag de dag is mede te danken aan de invasie van Bush jr. Ik wil niet weten wat Trump achterlaat als die Syrië zou binnenvallen.

Ah nog best jong.
    Ghehe, nou in dat 'huis' is het niet erg lastig om de slimste te zijn, die mening deel je denk ik wel.

Irak, heel het MO, is in meer of mindere mate te danken aan met name Bush jr. En ook ik, als een Westers persoon, ben bang voor hetgeen Trump gaat brengen. Het is moeilijk voor te stellen maar Trump is nog dommer dan Bush jr.

En qua jongheid, de grijze haartjes delen je mening niet

Prepare your future.

Reacties
    6.947
    24-01-2017

Ghehe, nou in dat 'huis' is het niet erg lastig om de slimste te zijn, die mening deel je denk ik wel.

Irak, heel het MO, is in meer of mindere mate te danken aan met name Bush jr. En ook ik, als een Westers persoon, ben bang voor hetgeen Trump gaat brengen. Het is moeilijk voor te stellen maar Trump is nog dommer dan Bush jr.

En qua jongheid, de grijze haartjes delen je mening niet
    Kijk eens aan zijn we het toch op velen punten eens. Ik heb nu al grijze haartjes en ik ben nog geen eens 30. Zolang we ons maar jong van binnen blijven voelen dat maakt een wereld van verschil.

Ik hoop zo erg dat Trump zich gedraagt maar zo zijn er nog veel meer landen die zich diep moeten schamen. Zelfs landen uit het midden oosten en omstreeks. Heb vooral medelijden met de onschuldigen die moeten lijden door barbaren.
    War never changes

MVC Lid

Reacties
    6.469
    07-09-2016

Ik zie geen leugen in zijn uitspraak, desbetreffende landen hebben zeker meer doden op hun geweten vergeleken met die groep.
    Gaan we nu ellende met ellende vergelijken?

En of die meer doden op hun geweten hebben is nog helemaal niet duidelijk...
    =The Mahdi is the protector of the knowledge, the heir to the knowledge of all the prophets, and is aware of all things=

MVC Lid

Reacties
    19.089
    20-05-2006

Jij verdedigd IS nog....

Leer deze zin voor over een tijdje maar alvast : wir haben es nicht gewust.
    en jij verdedigd massamoordenaars genocideplegers en etnische zuiveraars.
    bestudeer de tweede wereldoorlog maar eens en je zult zien dat wir haben es nicht gewust meer op jou van toepassing is dan op mij.

de Saydnaya-gevangenis is de Auschwitz van nu in syrie..

MVC Lid

Reacties
    6.469
    07-09-2016

Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    en jij verdedigd massamoordenaars genocideplegers en etnische zuiveraars.
    bestudeer de tweede wereldoorlog maar eens en je zult zien dat wir haben es nicht gewust meer op jou van toepassing is dan op mij.

de Saydnaya-gevangenis is de Auschwitz van nu in syrie..
    Echter verdedig ik niemand, jij wel.
    Dat is uit deze posts en je vorige posts wel duidelijk.

Verder is een gevangenis in Syrie vergelijken met een moord fabriek in Polen natuurlijk verkeerd.
    =The Mahdi is the protector of the knowledge, the heir to the knowledge of all the prophets, and is aware of all things=

Verbannen

Reacties
    7.622
    10-07-2014

Echter verdedig ik niemand, jij wel.
    Dat is uit deze posts en je vorige posts wel duidelijk.

Verder is een gevangenis in Syrie vergelijken met een moord fabriek in Polen natuurlijk verkeerd.
    Euh.., nee.
    Saydnaya is geen gevangenis waar nisdadigers worden gestraft, het is een moordmachine waar tegenstanders van het regime worden uitgeroeid.

De vergelijking met Auschwitz is terecht.

MVC Lid

Reacties
    2.226
    07-02-2017

Waarom heeft het Westen altijd schuld in dergelijke zaken? Het Westen heeft hier geen reet mee te maken, dit is een deal die door Rusland, Iran en Turkije is opgezet. Het Westen was in eerste instantie niet eens uitgenodigd en stuurde later een onbelangrijk persoon.

Ja, Assad en de Russen spelen een spel, daar heb je gelijk in. Het Westen ziet dit ook wel maar kan vrij weinig doen, hoe machtig het ook is, zonder een direct conflict aan te gaan met Rusland. Heb geen illusies, het Westen mag daar 'illegaal' aanwezig zijn maar het kwam enkel nadat Assad de slager veel en veel te ver ging tegen zijn eigen bevolking. En nu houden de Russen en Iran Assad aan de macht. Het Westen had er gewoon met een gestrekt been in moeten gaan toen die 'red line' werd overschreden en de Russen met een 'oplossing' kwamen. Ze hadden Assad zelf moeten verwijderen, die optie bestaat nu niet meer.
    Helaas ging het Westen er niet met een gestrekt been in. Het gevolg was dat IS in dat gat is gesprongen en dat de bommen van het Westen die op het leger van Assad hadden moeten vallen nu op IS vallen omdat ze zogezegd extremisten zouden zijn. Je kan je daardoor afvragen of het Westen zelf nog wel weet wat het eigenlijk in Syrië wil bereiken. Door IS in plaats van het leger van Assad aan te vallen houdt het Westen zelf Assad in het zadel. Nu Assad ook nog eens door Iran en Rusland wordt gesteund is het alleen maar lastiger geworden om van Assad af te komen wat uiteindelijk toch wel gaat lukken. Is het niet middels een transitieregering dan is het wel met een gerichte aanval op Assad en zijn vertrouwelingen waardoor hetgeen wat van Syrië over is zonder functionerende regering komt te zitten.
    Als ik niet reageer betekent dat niet automatisch dat je gelijk hebt. De kans is groot dat ik gewoon geen tijd/zin heb om te reageren/herhalen.|Facebook

MVC Lid

Reacties
    6.469
    07-09-2016

Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Euh.., nee.
    Saydnaya is geen gevangenis waar nisdadigers worden gestraft, het is een moordmachine waar tegenstanders van het regime worden uitgeroeid.

De vergelijking met Auschwitz is terecht.
    Ga eens een Auschwitz kijken. Kijk op welke schaal daar de Nazis mensen vermoord hebben.
    Met treinen vol werden mensen daarheen gebracht, en allen werden daar vermoord.

Nu wil ik niets afdoen aan de gruwelijkheden die in Syrie onder Asad en IS voltrokken worden.
    Maar het is allemaal op een veel kleinere schaal.

Volgens VN tellingen zijn er 470.000 mensen vermoord in Syrie. Dat is de helft van alleen de mensen
    die vermoord zijn in Auschwitz, dat enkel 4 verschrikkelijke jaren open was. En de Nazis hadden talloze
    moord fabrieken.

https://www.theguardian.com/world/20...camp-holocaust

En nogmaals ik wil niets afdoen aan de vermoorden mensen in Syrie. Maar de Nazi moord machine
    was veel groter en maakte veel meer slachtoffers.

MVC Lid

Reacties
    6.469
    07-09-2016

Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Helaas ging het Westen er niet met een gestrekt been in. Het gevolg was dat IS in dat gat is gesprongen en dat de bommen van het Westen die op het leger van Assad hadden moeten vallen nu op IS vallen omdat ze zogezegd extremisten zouden zijn. Je kan je daardoor afvragen of het Westen zelf nog wel weet wat het eigenlijk in Syrië wil bereiken. Door IS in plaats van het leger van Assad aan te vallen houdt het Westen zelf Assad in het zadel. Nu Assad ook nog eens door Iran en Rusland wordt gesteund is het alleen maar lastiger geworden om van Assad af te komen wat uiteindelijk toch wel gaat lukken. Is het niet middels een transitieregering dan is het wel met een gerichte aanval op Assad en zijn vertrouwelingen waardoor hetgeen wat van Syrië over is zonder functionerende regering komt te zitten.

Assad kan ook nog niet opgeruimd worden.
    Hij heeft de steun van Iran en Rusland.

En wat komt er na Assad?

Tevens toen het westen zich reeds druk maken om Syrie en aanvallen uitvoerden, stonden de Turkse tanks
    aan de grens te kijken en ze deden niets.

Verbannen

Reacties
    7.622
    10-07-2014

Ga eens een Auschwitz kijken. Kijk op welke schaal daar de Nazis mensen vermoord hebben.
    Met treinen vol werden mensen daarheen gebracht, en allen werden daar vermoord.

Nu wil ik niets afdoen aan de gruwelijkheden die in Syrie onder Asad en IS voltrokken worden.
    Maar het is allemaal op een veel kleinere schaal.

Volgens VN tellingen zijn er 470.000 mensen vermoord in Syrie. Dat is de helft van alleen de mensen
    die vermoord zijn in Auschwitz, dat enkel 4 verschrikkelijke jaren open was. En de Nazis hadden talloze
    moord fabrieken.

https://www.theguardian.com/world/20...camp-holocaust

En nogmaals ik wil niets afdoen aan de vermoorden mensen in Syrie. Maar de Nazi moord machine
    was veel groter en maakte veel meer slachtoffers.
    Er waren in de nazi-tijd meerdere vernietigingskampen die kwa aantallen misschien verbleekten bij Auschwitz.
    Dat maakt geen principieel verschil: het enige doel van die kampen was het uitroeien van grote groepen mensen die niet in de dictatuur pasten.

De nazi's waren daarin niet uniek, voor hen hadden bv de Engelsen ook concentratiekampen gebouwd waarbij het niet de bedoeling was dat de gevangenen er oit nog eens levend uit zouden komen.
    Daarna o.a. de Sovjets, ook op enorm grote schaal.

Dat is het verschil met gevangenissen: daar worden mensen gestraft. Maar nogmaals, Saydnaya is geen gevangenis waar nisdadigers worden gestraft, het is een moordmachine waar tegenstanders van het regime worden uitgeroeid.

Stap nu over!