+ Reageer
Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 6 14 15 16 17 18 LaatsteLaatste
226 tot 240 van 266
    MVC Lid

Reacties
    1.006
    05-03-2017

Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Onze broeders en zusters zijn veiliger onder IS dan onder Assad die verantwoordelijk is voor ongeveer 95%van alle slachtoffers in Syrië. Het grootste risico om gedood te worden in IS gebied wat zo een beetje de helft van Syrië beslaat wordt veroorzaakt door de aanvallen van het Westen die samenwerken met de Koerdische terroristen die op hun beurt weer samenwerken met Assad. Zodra de Koerdische terroristen bezet gebied moeten verlaten omdat het Turkse leger in aantocht is dan weten ze niet hoe snel ze het gebied aan Assad moeten overdragen die op zijn beurt weer met Hezbollah, Iran, Sjiitische milities en Rusland samenwerkt omdat zijn eigen leger niks meer voorstelt. Onze broeders en zusters hebben dus in principe geen enkele reden om uit IS gebied te vluchten totdat de bommen van het Westen uit de lucht vallen en Koerdische terroristen door de straten rijden van steden waarvan de meerderheid van de bevolking uit Arabieren bestaat. Maar je zal het vast erg humaan vinden om een partij te bombarderen die de helft van Syrië onder controle heeft en die slechts verantwoordelijk is voor ongeveer 1%van alle slachtoffers in Syrië.
    Het 1% IS, 95% Assad verhaal is nu wel duidelijk, elke post die je maakt noemt deze getallen. Het zal wel in de Turkse staatsmedia (andere media is er niet meer) worden herhaald.

Ik geloof de cijfers niet maar ik denk wel dat het erg duidelijk is dat Assad veel en veel meer slachtoffers op zijn naam heeft dan IS. Dat de één nog slechter is dan de ander haalt echter niet weg dat ook die andere weggehaald moet worden. Als je een grote en een kleine tumor hebt, laat je dan alleen de grote weg halen.. of toch liever beide?

MVC Lid

Reacties
    1.487
    27-04-2015

Citaat Geplaatst door ElHukmuLillah Bekijk reactie
    Taliban onder Mullah Omar en Al Qaeda onder OBM waren integer en vochten voor een juiste zaak, of ze Islam representeerde? Ja enigszins wel, vooral als we kijken naar de 'aqeedah van OBM en nog beter die van Al Zarqawi. Maar sinds Mullah en OBM Allahi r7amhom allebei zijn omgelegd, zijn beide kampen geinfiltreerd door een coalitie aan inlichtingendiensten. IS bestaat ook niet voor niks veel uit ex taliban en ex alqaeda leden die allen doorhadden dat mensen die streven naar khilafah de pad is der profeetschap.
    Jij zou beter de 'M' in een 'L' veranderen in je nickname!

MVC Lid

Reacties
    1.396
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    is was al qaida en al bagdadi was de leider van al qaida in irak,hoe kom je erbij om te beweren dat al qaida samen werkte met is in irak.
    als jij stelt dat is samen met al qaida in irak werkte wie waren de leiders van is en al qaida op dat moment.
    kan jij wat linken plaatsen om deze info van jouw te bewijzen..

akhi er klopt niets van wat jij hier beweert..
    ISI (IS) was niet Al CIAda in Irak, die twee organisaties zaten naast elkaar in de MSC. Abu Ayyub al Masri was de leider van Al CIAda in Irak en Abu Omar al Baghdadi was de leider van ISI (IS). In 2006 is MSC opgeheven door Al Masri en was ISI (IS) inmiddels groter, sterker en beschikte het over meer financiële middelen dan Al CIAda. De MSC was opgericht nadat Al CIAda in Irak door de bevolking in onder andere Fallujah werd weggejaagd. Al Masri is onder Abu Omar al Baghdadi voor ISI (IS), dus niet voor Al CIAda, nog wel een tijdje Minister van oorlog geweest totdat ze beide tijdens een Amerikaanse aanval zijn gedood. Abu Omar al Baghdadi werd door ISI (IS) vervangen door Abu Bakr al Baghdadi en die heeft ISI (IS) veranderd in het huidige ISIS (IS) die op geen enkel vlak iets te maken heeft met Al CIAda waardoor er geen enkel bevel van Zawahiri opgevolgd hoeft te worden.

Over Jawlani heb je verder niks vermeld dus ik neem aan dat je weet dat Jawlani onder het bevel van Abu Bakr al Baghdadi stond en dat Jabhat al Nusra met goedkeuring van Abu Bakr al Baghdadi door IS voor operaties in Syrië is opgericht. Omdat Jawlani de bevelen van Abu Bakr al Baghdadi niet opvolgde en zelfs is overgelopen naar Al CIAda zijn er onnodige slachtoffers gevallen en is er een vertraging ontstaan in de bevrijding van Syrië met als gevolg dat Assad nog steeds niet is afgezet en inmiddels versterking van Hezbollah, Iran, Sjiitische groeperingen en Rusland heeft gekregen. Als dat de bedoeling van Jawlani en Zawahiri was dan hebben ze voor Assad goed werk geleverd.
    Als ik niet reageer betekent dat niet automatisch dat je gelijk hebt. De kans is groot dat ik gewoon geen tijd/zin heb om te reageren/herhalen. | Volg me ook op de regionale nieuwssite Dichtbij.nl (linkje).

MVC Lid

Reacties
    1.396
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hoe denk jij over de toekomstige stappen betreft Israël. Wat lijkt jou een rechtvaardige weg die behandeld dient te worden.
    Het leger van Khorasan er op afsturen? Tot die tijd is het klagen en kijken naar de landen die kunnen ingrijpen maar dit niet doen.
    Als ik niet reageer betekent dat niet automatisch dat je gelijk hebt. De kans is groot dat ik gewoon geen tijd/zin heb om te reageren/herhalen. | Volg me ook op de regionale nieuwssite Dichtbij.nl (linkje).

MVC Lid

Reacties
    1.396
    07-02-2017

Broer je praat tegen ratten. Die TDM en 918 totaal niet serieus nemen.
    Dat sommige reaguurders niet serieuszijn te nemen was mij ook al opgevallen

MVC Lid

Reacties
    1.396
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door No-No Bekijk reactie
    Isislovers...bbbbrrrrr.
    Donder op met je “isislovers”gejank. Dat er over IS wordt gesproken wil nog niet zeggen dat menook meteen voor IS is.

Verbannen

Reacties
    6.587
    29-03-2015

::
    V

MVC Lid

Reacties
    1.396
    07-02-2017

Demo moet je ook niet serieus nemen bro, deze mensen zien de bomen door het bos niet meer. Ze verketteren en maken hun eigen mensen zwart. Alleen mensen waar Allah van houdt ziet duidelijk wat er gebeurt. Moge Allah iedereen hidaya schenken die het verdiend. Nu wilt men zehma beetje opkomem voor IS omdat ze zien dat de propaganda tegen IS van geen kant klopt. Toch ga je hen een excuus zien maken doordat ze hen af gaan schilderen als extreem of dat ze denken dat verbranden niet mag of dat onthoofdingen niet kan of dat jezelf tactisch opblazen haraam is, zonder dat ze daarover de kennis beschikken. Wollahila ze praten hier allemaal zonder kennis en nemen andere mee in hun dwingende satanistische gedachtegang, ze voeren psychologische druk uit op andere leden om je vooral niet positief uit te laten over IS, al is de positiviteit feitelijk aantoonbaar. Nu opeens wilt men bij gaan draaien. Ik zie jullie hypocrieten allemaal. Beter doen jullie tawba nu je nog leeft.
    Voor zulke hypocrieten moet je nog oppassen ook. Voordat je het weet wordt je bij de politie als extremist gemeld terwijl je slechts iets bespreekt

MVC Lid

Reacties
    1.396
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    jabhat al nusra is al qaida en zij hebben deze naam veranderd zodat zij hulp kunnen blijven krijgen en zich mogen aansluiten bij andere groeperingen en dat waren meestal fsa maar niet allemaal.
    dankzij jabhat al nusra is idlib veroverd op assad..

zoals ik al zei jouw kennis is niet wat het moet zijn..
    Met betrekking tot IS en Jabhat al Nusra ben ik inmiddels al duidelijk geweest maar ik wil best wel antwoorden gaan kopiëren en plakken.

TheDudeMaster

Reacties
    4.330
    24-01-2017

Ik praat niet tegen munafiqeen als jij, gevaarlijke dwaas . Moge Allah jou snel belonen voor wat je hebt verdiend.
    Niet ingaan op een opmerking is een teken van zwakte.
    Mij een titel geven zonder bewijs leveren die voldoen aan de criteria is een teken van grote dwaasheid.

Moge Allah ons allen leiden naar de waarheid en ook jouw. Ameen.
    I am not a product of my circumstances. I am a product of my decisions.

TheDudeMaster

Reacties
    4.330
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Het leger van Khorasan er op afsturen? Tot die tijd is het klagen en kijken naar de landen die kunnen ingrijpen maar dit niet doen.
    Ja dat lijkt mij ook het beste optie.
    I am not a product of my circumstances. I am a product of my decisions.

MVC Lid

Reacties
    1.006
    05-03-2017

IS zijn de legitieme heersers van dat gebied en binnenkort ook heersers over deze vervloekte continent. Je hebt niks te willen of te kiezen anti islamiet.
    Iets zegt mij dat ze dat niet zijn maar dat zou ik op moeten zoeken, ik heb hierover geen parate kennis.

En Europa veroveren, binnenkort nog wel? Dan steekt Europa de wereld in brand (ww3 dus) en ik geloof dat ik wel weet waar het vuur het heftigste zal branden.

MVC Lid

Reacties
    1.006
    05-03-2017

Als jij dan toch linkjes plaatst van stervende moslims, door andere moslims... Ik ben een mild persoon maar ik moet erkennen dat ik geirriteerd raak door de haatvolle en domme reacties van sommige leden hier. Moslims hebben nooit schuld, enkel het Westen heeft schuld. Dit is een voorproefje van wat het Westen zal doen als je naar Europa komt:

https://www.youtube.com/watch?v=C_NJn07DyQw

De beelden gaan niet over Assad, of Europa overigens maar lees dit:

Zijn die beelden goed of slecht? Assad neerhalen is goed, toch? IS neerhalen is niet goed, right? Het Westen moet weg blijven toch? Assad moet dood toch? Wie gaat Assad weghalen dan? SA is ook niet goed merkte ik vanavond. Wellicht kan Iran de klus klaren dan? Israel misschien? Of dan toch Turkije? Rusland? China?

Niet te geloven dit. Het probleem ligt in het Midden Oosten.. haat, haat en meer haat. Het zijn met name moslims die elkaar afslachten, laat dat duidelijk zijn. Het is de religie genaamd 'Islam' die hier hard de fout in gaat. En kom niet met een zwart-wit nuance op dit punt.

MVC Lid

Reacties
    20
    14-11-2015

Syrië, daar wonen nu toch koerden ? Syriers wonen nu in europa. En europeanen in america en chinezen in afrika afrikanen in marokko en marokkanen in nederland nederlanders in spanje en spanjaarden in marokko de algerijnen in frankrijk de afrikanen trekken naar de magreblanden. Oke sara stoppen dit is niet leuk meer de wereld is wel van iedereen maar we hoeven geen éénheid worst te worden.

MVC Lid

Reacties
    28.191
    13-03-2012

Citaat Geplaatst door sara-z Bekijk reactie
    Syrië, daar wonen nu toch koerden ? Syriers wonen nu in europa. En europeanen in america en chinezen in afrika afrikanen in marokko en marokkanen in nederland nederlanders in spanje en spanjaarden in marokko de algerijnen in frankrijk de afrikanen trekken naar de magreblanden. Oke sara stoppen dit is niet leuk meer de wereld is wel van iedereen maar we hoeven geen éénheid worst te worden.
    Ja onderdeel van illuminati plan
    hihihi