1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    De echte normale Marokkaanse mannen zijn bijna uitgestorven, de meerderheid is zoals je hier op m.nl meestal ziet, mentaal niet in orde. Dus ik zou ABSOLUUT voor een niet Marokkaan gaan, zonder twijfel.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    12
    23-02-2017

    Als het een moslim is vind ik het oke.

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    De echte normale Marokkaanse mannen zijn bijna uitgestorven, de meerderheid is zoals je hier op m.nl meestal ziet, mentaal niet in orde. Dus ik zou ABSOLUUT voor een niet Marokkaan gaan, zonder twijfel.
    Negeren de normale marokkanen jou doordat je zo rot bent? Nu begrijp ik wrm je zo gefrustreerd bent

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    De echte normale Marokkaanse mannen zijn bijna uitgestorven, de meerderheid is zoals je hier op m.nl meestal ziet, mentaal niet in orde. Dus ik zou ABSOLUUT voor een niet Marokkaan gaan, zonder twijfel.
    De normale marokkaanse vrouwen zijjn ale helmaal uitgestroven...kijk allleen die halfnakte fotos op socialmedia en het feit dat ze niet eens alleen mogen reizen naar S-A zonddr bwijs dat ze getrouwd zijn.

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Negeren de normale marokkanen jou doordat je zo rot bent? Nu begrijp ik wrm je zo gefrustreerd bent
    heel selectief om een droombeeld in leven te houden

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    De normale marokkaanse vrouwen zijjn ale helmaal uitgestroven...kijk allleen die halfnakte fotos op socialmedia en het feit dat ze niet eens alleen mogen reizen naar S-A zonddr bwijs dat ze getrouwd zijn.
    En het feit dat bent maghribiya een uitscheldnaam is in het midden oosten. Sommige verpesten het echt voor de normale dames

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    En het feit dat bent maghribiya een uitscheldnaam is in het midden oosten. Sommige verpesten het echt voor de normale dames
    In S-A hadden ze een serie gemaakt waarin een vrouw als marokkaanse vrouw die een onzedelijke type mocht spelen....dat kan niet anders dan dat ze dat hebben gedaan om de werkelijkheid af te spiegelen.

    De serie is overigens overal in de golf regio te zien geweest en grote deel van azie.

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    In S-A hadden ze een serie gemaakt waarin een vrouw als marokkaanse vrouw die een onzedelijke type mocht spelen....dat kan niet anders dan dat ze dat hebben gedaan om de werkelijkheid af te spiegelen.

    De serie is overigens overal in de golf regio te zien geweest en grote deel van azie.
    Ewa shti Hoe erg ze de naam van onze vrouwen hebben vervuild. Ze zouden de groene paspoort van al die mensen moeten afnemen

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Ewa shti Hoe erg ze de naam van onze vrouwen hebben vervuild. Ze zouden de groene paspoort van al die mensen moeten afnemen
    Kan niet asahbi..de marokkaanse wet laat dat niet toe. T is maar te hopen dat ze zelf een tweed nationaliteit aannemen en zich daar thuis gaan voelen

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Blue_eyesmoker Bekijk reactie
    Die marroci10 en errifi !! Jullie klinken net twee levenloze wanhopige hoertjes maar ik bemoei niet !! Ga een leven zoeken stelletje losers ipv hier 24/7 discusseren over waardeloze wijven die uitgekotst zijn en hun geluk elders zoeken omdat hun biologische klokje verder doortikt.
    kennelijk ben jij zelf datgene wat je beschrijft want je weet ons wel te volgen a sukkel.

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Blue_eyesmoker Bekijk reactie
    Ik zou me maar gedeisd houden als ik jou was want je weet echt niet tegen wie je het hebt. Als ik eenmaal on fire kom hebben jullie beiden een groot probleem. Ik bespaar jullie dit keer omdat zahida als een adelaar op de loer is.

    leuke nickname, sneeuwwitje

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    15.626
    16-01-2010

    Deze man een kans geven, en hem leren kennen?

    A daughter is just a little girl who grows up to be mom's best friend..

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Blue_eyesmoker Bekijk reactie
    Die marroci10 en errifi !! Jullie klinken net twee levenloze wanhopige hoertjes maar ik bemoei niet !! Ga een leven zoeken stelletje losers ipv hier 24/7 discusseren over waardeloze wijven die uitgekotst zijn en hun geluk elders zoeken omdat hun biologische klokje verder doortikt.
    voor wat zijn zulke sites anders, je kwetst me echt met die naampje 'losers'. dank je voor me te hebben laten lachen