+ Reageer
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
31 tot 32 van 32
    MVC Lid

Reacties
    122
    24-05-2017

Citaat Geplaatst door argaz Bekijk reactie
    Bijzonder jammer dat er weer een sneer moet worden uitgedeeld aan marokkaanse mannen. Voor de rest wens ik je veel geluk toe met je Iraakse man.
    Je kan er niks aan doen. Vrouwen hebben hun eigen motieven voor hun keuze. Maar 1 ding is zeker. Deze type vrouwen worden jaloers als ze een mooie Marokkaanse koppel hand in hand zien lopen,samen boodschappen doen. Maar ook bijv. zomervakantie auto optuigen richting Marokko. Picknick stop in Belgie, Frankrijk, Spanje. Gezellige boottocht van Spanje naar Marokko. En nog veel meer. Dit gaan ze allemaal zeker missen en met dit gemis zullen ze altijd met een brok in hun keel rondlopen.

MVC Lid

Reacties
    122
    24-05-2017

Citaat Geplaatst door pasgescheiden Bekijk reactie
    jullie zijn met fatiha getrouwd ?? Dus geen consulaat . maw : bismilah en krikken op bed.
    Eerlijk is eerlijk dat zie ik jullie marokkaans vrouwen niet gauw met marokkaanse man doen ?
    Dan komen opeens alle principes naar boven..Typisch
    Meiden kunnen uit verschillende motieven vreemde keuzes maken. Bijv. Wanhoop, depressie. Jaloezie maar ook wraak. Ik weet niet hou oud de ts is maar als je de meeste meiden vraagt 14+ wat wil je zsm mogelijk meemaken is vaak het antwoord zwanger worden en bevallen.