1. #31
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door _magrabia1985_ Bekijk reactie
    Salaam Alaykum,

    Ik Marokkaanse heb een Irakese jonge man ontmoet het klikt goed, hij respecteerde me en behandeld mij erg goed. we kennen elkaar nu 2 maanden. Hij is inmiddels nu al bij mijn ouders geweest voor het hand vragen en de Fatha is gedaan.

    Ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn met een Irakese sunni partner en wat hun manier of tradities zijn?

    Ik ben een gescheiden vrouw met een kleuter. De respect en de handelingen van hem bewonderde mij aan hem, die inhoud zie ik niet snel bij Marokkaanse mannen. Ik heb altijd gezegd ik trouw nooit met een niet Marokkaan of een Marokkaan uit Marokko. Nu hij op me pad is gekomen klikt het en heb ik hem gelijk naar me vader toe verwezen. Om te checken natuurlijk of het wel echt een sunni is etc. Hij heeft hier enkel een broertje en zelf is hij hier 10jr in nl. Enkel wat mij irriteerd is zijn Nederlandse taal. Zijn familie heb ik telefonisch soms contact mee via hem ze (zijn) erg lief en blij. Zoals ik hebben zij nooit echt verwacht dat hij met een Marokkaan zou gaan.

    Ik ken helemaal geen Irakese mensen, heb wel vernomen dat hun mannen goed voor hun vrouwen zijn en de vrouw erg respecteren. En de waarde van de vrouw kennen. Natuurlijk zal niet iedereen zo zijn.

    Wat zijn jullie ervaringen met Irakese partners? En of wat zijn hun tradities?
    grootste racisten,vooral jegens noord afrikanen.
    die hele golf regio hebben een immense haat naar zwarte afrikanen en noord afrikanen.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Oh jee. Check alleen hoe lang ze al lid is van dit forum. 11 jaar. Ik vrees dat er meer speelt wat tot hun scheiding heeft geleid.

    Een Marokkaanse van 30 plus,gescheiden én kinderen zijn voor de meeste Marokkaanse mannen een reden om niet serieus met een vrouw te gaan.

    Ik begrijp TS wel. Ze wordt ouder en wil niet alleen blijven zoals vele Marokkaanse vrouwen noodgedwongen doen.

    Khair.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    928
    08-01-2013

    Citaat Geplaatst door _magrabia1985_ Bekijk reactie
    Salaam Alaykum,

    Ik Marokkaanse heb een Irakese jonge man ontmoet het klikt goed, hij respecteerde me en behandeld mij erg goed. we kennen elkaar nu 2 maanden. Hij is inmiddels nu al bij mijn ouders geweest voor het hand vragen en de Fatha is gedaan.

    Ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn met een Irakese sunni partner en wat hun manier of tradities zijn?











    Ik ben een gescheiden vrouw met een kleuter. De respect en de handelingen van hem bewonderde mij aan hem, die inhoud zie ik niet snel bij Marokkaanse mannen. Ik heb altijd gezegd ik trouw nooit met een niet Marokkaan of een Marokkaan uit Marokko. Nu hij op me pad is gekomen klikt het en heb ik hem gelijk naar me vader toe verwezen. Om te checken natuurlijk of het wel echt een sunni is etc. Hij heeft hier enkel een broertje en zelf is hij hier 10jr in nl. Enkel wat mij irriteerd is zijn Nederlandse taal. Zijn familie heb ik telefonisch soms contact mee via hem ze (zijn) erg lief en blij. Zoals ik hebben zij nooit echt verwacht dat hij met een Marokkaan zou gaan.

    Ik ken helemaal geen Irakese mensen, heb wel vernomen dat hun mannen goed voor hun vrouwen zijn en de vrouw erg respecteren. En de waarde van de vrouw kennen. Natuurlijk zal niet iedereen zo zijn.

    Wat zijn jullie ervaringen met Irakese partners? En of wat zijn hun tradities?



    En of wat zijn hun tradities?


    Ze houden van kont ******

    jij komt ook zeker bij Irakees slager zwaanshals ?

  4. #34
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door _magrabia1985_ Bekijk reactie
    Salaam Alaykum,

    Ik Marokkaanse heb een Irakese jonge man ontmoet het klikt goed, hij respecteerde me en behandeld mij erg goed. we kennen elkaar nu 2 maanden. Hij is inmiddels nu al bij mijn ouders geweest voor het hand vragen en de Fatha is gedaan.

    Ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn met een Irakese sunni partner en wat hun manier of tradities zijn?

    Ik ben een gescheiden vrouw met een kleuter. De respect en de handelingen van hem bewonderde mij aan hem, die inhoud zie ik niet snel bij Marokkaanse mannen. Ik heb altijd gezegd ik trouw nooit met een niet Marokkaan of een Marokkaan uit Marokko. Nu hij op me pad is gekomen klikt het en heb ik hem gelijk naar me vader toe verwezen. Om te checken natuurlijk of het wel echt een sunni is etc. Hij heeft hier enkel een broertje en zelf is hij hier 10jr in nl. Enkel wat mij irriteerd is zijn Nederlandse taal. Zijn familie heb ik telefonisch soms contact mee via hem ze (zijn) erg lief en blij. Zoals ik hebben zij nooit echt verwacht dat hij met een Marokkaan zou gaan.

    Ik ken helemaal geen Irakese mensen, heb wel vernomen dat hun mannen goed voor hun vrouwen zijn en de vrouw erg respecteren. En de waarde van de vrouw kennen. Natuurlijk zal niet iedereen zo zijn.

    Wat zijn jullie ervaringen met Irakese partners? En of wat zijn hun tradities?
    maakt niet uit met welke afkomst je trouwt
    vaak hangt het van de karakter van elke individu af hoe een persoon echt is
    wanneer een persoon waarde hecht aan zijn/haar cultuur dan weet je gewoon per definitie dat je met een achterlijke persoon te maken hebt.
    het maakt dan niet uit of zo een persoon WO geschoold is of MBO.
    Cultuur maakt een persoon gewoon achterlijk omdat ze aan tradities vasthouden

    je zit nu hier een volk op te hemelen omdat je één persoon ontmoet hebt die je geweldig vindt
    dat is weer kortzichtigheid van jouw kant
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  5. #35
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door BoufaMalouki Bekijk reactie
    En of wat zijn hun tradities?


    Ze houden van kont ******

    jij komt ook zeker bij Irakees slager zwaanshals ?
    klopt
    Marokkaanse vrouwen houden daar ook van
    al geven ze het niet toe
    dus qua dat matchen ze sowieso wel zover dat een rol speelt op seksuele gebied
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  6. #36
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    grootste racisten,vooral jegens noord afrikanen.
    die hele golf regio hebben een immense haat naar zwarte afrikanen en noord afrikanen.
    klopt
    dat hebben noord afrikanen weer naar een ander volk ook
    dus de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Opzoekers. Rot toch eens op pervent kereltje

  8. #38
    straightforward

    Reacties
    2.133
    03-02-2015

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Opzoekers. Rot toch eens op pervent kereltje
    wat is pervent?
    الحب لا ينظر بالعينين، بل بالعقل

    https://forums.marokko.nl/showthread...#post133354951

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Yalah skoet oe kawed

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    82
    11-02-2017

    je moest gaan checken of ie sunni is of niet .. the fuck is wrong with you ??

    als je liefde voelt van die man dan is het al goed, want meer heb je niet nodig .. nu ga je problemen zoeken, wees modern, sunni shiti wat maakt het uit, jou ex man was sunni en liet je lekker achter met een kleuter, misschien is de nieuwe wel shiti maar wel goud van een kerel .. succes
    Don't see it as a curse for have being given an enemy life, it could be blessing too ... A wise man get's more from his enemies than a fool from his friends.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    Weet waar je aan begint. Je gevoel is nubenigzins gekleurd jegens de marokkaanse man maar sorry liever een marokkaan met mankementen waar ik nog enigzins dezelfde dingen mee deel dan met een of andere ras waar je amper zijn roots van kan achterhalen. Alles lijkt nu romantisch eenmaal kinderen met ze worden t koppige ezels waar niet mee te leven valt. Je gaat je leven haten mark my words. Nee hoor lang leve de marokkaanse man ondanks hun gebreken.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    547
    15-04-2016

    De echte soeni Irakezen trouwen bijna alleen hun eigen vrouwen.
    Irakeze mannen zijn 10 keer erger dan Marokkaanse mannen.
    De tijd zal het je leren en dan blijkt hij ook nog een koerd te zijn.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Nou ben een Irakese man tegengekomen: is heel lief, ziet er oké uit, sunni, uni gedaan en heeft een goede job. Toch heb ik laten weten dat ik liever een Marokkaan prefereer.
    Hou niet van het onbekende.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    278
    20-07-2011

    Als het een moslim is dan heb je niets te verantwoorden aan niemand.
    Daarmee bedoel ik als Allah je huwelijk zegent wat heeft de rest er mee te maken.

    Ieder zijn keus.

  15. #45
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Mabrouk 3lékoum. Allah ikemel b khir.

    Hij is moslim,soeniet wa hamduliallaah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna