1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    35
    10-03-2014

    Citaat Geplaatst door argaz Bekijk reactie
    Er zijn genoeg redenen waardoor iemand kan worden geweigerd. Het enkele feit dat iemand met het islamitische geloof is opgegroeid betekent nog niet dat deze een geschikte huwelijkspartner is.

    Klopt, ik zal jou zin citeren: met het islamitische geloof opgegroeid betekent nog niet dat deze een geschikte huwelijkspartner is.

    bovenstaand geldt ook voor een Marokkaanse afkomst.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    35
    10-03-2014

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    En de relatie die jullie hebben. Is dat ook islamitisch?
    Hebj jij ergens hier in deze topic zien staan dat ik een relatie heb?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    35
    10-03-2014

    Citaat Geplaatst door argaz Bekijk reactie
    Moge Allah swt ons leiden
    moge jullie beide geleid worden naar het kruisje rechts boven in.

    niet praten als je niks weet voordat je het gevraagd hebt

  4. #34
    Introvert

    Reacties
    1.188
    12-02-2006

    Citaat Geplaatst door 0202 Bekijk reactie
    Ik kraak ze zeker af ! feiten vriend
    Moge Allah swt de haat uit jouw hart en onze harten doen verwijderen.

  5. #35
    Introvert

    Reacties
    1.188
    12-02-2006

    Citaat Geplaatst door 0202 Bekijk reactie
    moge jullie beide geleid worden naar het kruisje rechts boven in.

    niet praten als je niks weet voordat je het gevraagd hebt
    Wat een vijandigheid. Rustig aan.. Frustraties brengen ons uiteindelijk nergens

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    35
    10-03-2014

    Citaat Geplaatst door argaz Bekijk reactie
    moge allah swt de haat uit jouw hart en onze harten doen verwijderen.
    ameen

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    35
    10-03-2014

    Citaat Geplaatst door argaz Bekijk reactie
    Wat een vijandigheid. Rustig aan.. Frustraties brengen ons uiteindelijk nergens
    Kan niet tegen onrecht, al helemaal niet als ik niks verkeerd doe of heb gedaan

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Zeker dat. Das niet meer dan normaal dat er opeens een Koerd voor de deur staat van een Marokkaans gezin om de hand te vragen van hun dochter. Het is allemaal uit nergens gekomen. Leer toch eens de waarheid te spreken. Liegen moeten jullie echt niet meer doen, want al die leugens worden herhaaldelijk gebruikt dat niemand jullie meer serieus neemt

  9. #39
    Introvert

    Reacties
    1.188
    12-02-2006

    Citaat Geplaatst door 0202 Bekijk reactie
    Kan niet tegen onrecht, al helemaal niet als ik niks verkeerd doe of heb gedaan
    Begrijpelijk. Niemand kan tegen onrecht. Om terug te komen op je vraag. Jammer genoeg zijn er nog steeds ouders die weigeren hun dochter met iemand van andere afkomst te laten trouwen. En dit komt echt niet alleen bij Marokkanen voor. Als jij echt verder wil met die man zou ik gewoon blijven praten met je ouders hierover en eventueel iemand erbij halen die islamitisch gezien meer op de hoogte is en eventueel kan bemiddelen.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    35
    10-03-2014

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Zeker dat. Das niet meer dan normaal dat er opeens een Koerd voor de deur staat van een Marokkaans gezin om de hand te vragen van hun dochter. Het is allemaal uit nergens gekomen. Leer toch eens de waarheid te spreken. Liegen moeten jullie echt niet meer doen, want al die leugens worden herhaaldelijk gebruikt dat niemand jullie meer serieus neemt
    Waar heb jij het over? Hij is op mijn pad gekomen met een reden
    jullie moeten eens naar de persoon kijken niet achteruit kijken in de 2de eeuw

  11. #41
    Introvert

    Reacties
    1.188
    12-02-2006

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Zeker dat. Das niet meer dan normaal dat er opeens een Koerd voor de deur staat van een Marokkaans gezin om de hand te vragen van hun dochter. Het is allemaal uit nergens gekomen. Leer toch eens de waarheid te spreken. Liegen moeten jullie echt niet meer doen, want al die leugens worden herhaaldelijk gebruikt dat niemand jullie meer serieus neemt
    Het is inderdaad onwaarschijnlijk aangezien velen een relatie hebben voor het huwelijk, maar laten we in dit geval niet speculeren en uitgaan van de woorden en intenties van Topicstarter gezien we haar en haar leven niet kennen.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door 0202 Bekijk reactie
    Je weet niks van mijn ''relatie'' af dus qan akemoum gelieve
    Er zijn veel riffijnse vaders die klagen over de jeugd. Die zeiden vroeger waren het echte mannen en vrouwen. En nu ..

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    35
    10-03-2014

    Citaat Geplaatst door argaz Bekijk reactie
    Begrijpelijk. Niemand kan tegen onrecht. Om terug te komen op je vraag. Jammer genoeg zijn er nog steeds ouders die weigeren hun dochter met iemand van andere afkomst te laten trouwen. En dit komt echt niet alleen bij Marokkanen voor. Als jij echt verder wil met die man zou ik gewoon blijven praten met je ouders hierover en eventueel iemand erbij halen die islamitisch gezien meer op de hoogte is en eventueel kan bemiddelen.
    Ik heb het al geaccepteerd aangezien mijn ouders altijd bovenaan komen te staan.. maar spijtig genoeg zal ik hier nooit overheen komen omdat het niet eerlijk is en ze de persoon zelf niet kennen.
    ik durf mn hand in het vuur te steken dat deze man 10x beter is dan de gemiddelde ame3arbi. maar oke is niet erg.. ik weet al waar ik eindig uiteindelijk.

    ik praat met niemand want zolang mijn ouders niet achter mij staan heb ik hier niks aan.

    maar uiteindelijk sta je er alleen voor en uiteindelijk gaan we allemaal alleen ons graf in.. daarom beter gewoon alleen leven uiteindelijk

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    35
    10-03-2014

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Er zijn veel riffijnse vaders die klagen over de jeugd. Die zeiden vroeger waren het echte mannen en vrouwen. En nu ..
    en nu nog steeds ik zie geen echte mannen hoor.. laat ik hier maar niet over beginnen

    (ook geen vrouwen trouwes

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door 0202 Bekijk reactie
    Waar heb jij het over? Hij is op mijn pad gekomen met een reden
    jullie moeten eens naar de persoon kijken niet achteruit kijken in de 2de eeuw
    Wij kijken niet naar achteren, wij kijken juist naar voren. De mensen die zich moslims noemen en de islam opzij schuiven, die kijken naar achter en gaan naar achter. Als je vooruit wil gaan, dan moet je zeker niet verkeerde contacten gaan maken. Want ik denk niet dat we vooruit gaan met de tijd waar scheidingen niet meer dan normaal zijn, en toevallig gaat dat gepaard met de tijd waar relaties en haram contacten niet meer dan normaal zijn. Dus ik denk toch dat mensen als jij achteruit zijn gegaan