1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    1.222
    06-06-2010

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Is het warm aan het worden onder je voetjes?
    Ik snap niet waar je naar op zoek bent?

    Welke informatie mis je precies? Je zegt en als een Marokkaan aan haar wordt voorgesteld? Kifesh wat dan?
    Twa7ashtek ya lwalida

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Ingelogde Bekijk reactie
    Ik snap niet waar je naar op zoek bent?

    Welke informatie mis je precies? Je zegt en als een Marokkaan aan haar wordt voorgesteld? Kifesh wat dan?
    Waarom raak je zo gefrustreerd?

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    1.222
    06-06-2010

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Waarom raak je zo gefrustreerd?
    Waarom stel jij alleen maar vragen op vragen?
    Twa7ashtek ya lwalida

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Ingelogde Bekijk reactie
    Waarom stel jij alleen maar vragen op vragen?
    Rustig niet kwaad worden.

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Ingelogde Bekijk reactie
    Jij bekijkt het gewoon heel erg uit gemeenschapsgevoel en ik probeer juist te zeggen boeiend wat die turkse en marokkaanse gemeenschap denken en doen, als jij een turks meisje bij je vindt passen, moet je gewoon voor gaan

    er zijn trouwens veel turkse meisjes met niet-turken getrouwd hoor..in rotterdam in iedere geval wel, weet niet waar jij woont verder maar ik zie het veel gebeuren ook met marokkaanse jongens onder andere
    Ik zou niet weten hoe, iedereen andere sebab..maar allah swt brengt de harten tot elkaar staat in de koran..dus dat is geen kunst voor allah swt.
    en daarom hbben de vrouwen (marokkaanse) geen eer. Je doet iets ten koste van alles. je ouders die het wellicht niet willen en de gemeenschap die het niet accepteer.

    natuurlijk telt het wat de gemeenschap denkt want je maakt er dan een deel uit van die gemeenschap. ts is allemaal leuk een aardig ''gewoon voor gaan'' maar als de turkse familie vindt dat de eer geschonden is dan is het code red voor de man.

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    1.222
    06-06-2010

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    en daarom hbben de vrouwen (marokkaanse) geen eer. Je doet iets ten koste van alles. je ouders die het wellicht niet willen en de gemeenschap die het niet accepteer.

    natuurlijk telt het wat de gemeenschap denkt want je maakt er dan een deel uit van die gemeenschap. ts is allemaal leuk een aardig ''gewoon voor gaan'' maar als de turkse familie vindt dat de eer geschonden is dan is het code red voor de man.
    Wij gaan het niet eens worden

    Waarom zou je jezelf beperken voor de gemeenschap? Als jij verliefd wordt op een Indonesisch meisje en het klikt helemaal, waarom zou je mijn mening belangrijk vinden puur omdat ik uit hetzelfde land kom als jij? Zit totaal geen logica in, dat snap je toch ofniet?
    Twa7ashtek ya lwalida

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Ingelogde Bekijk reactie
    Wij gaan het niet eens worden

    Waarom zou je jezelf beperken voor de gemeenschap? Als jij verliefd wordt op een Indonesisch meisje en het klikt helemaal, waarom zou je mijn mening belangrijk vinden puur omdat ik uit hetzelfde land kom als jij? Zit totaal geen logica in, dat snap je toch ofniet?
    Nou dat leg ik net uit. bovendien het gaat niet alleen om mijn gemeenschap maar ook om haar gemeenschap. De kans is klein dat het een Indonesische wordt, maar een turkse hoogstwaarschijnlijk grotere kans. Ik zou er echt mee kappen als er een moordaanslag op mij wordt gepland door haar familie of als mijn familie dat niet accepteert. ermee door gaan zou pas niet logisch zijn.
    zo simpel zijn jullie ''als je verliefd bent''....realiseer je wel dat er meer bij komt kijken dan alleen verliefdheid?

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Ingelogde Bekijk reactie
    Wij gaan het niet eens worden

    Waarom zou je jezelf beperken voor de gemeenschap? Als jij verliefd wordt op een Indonesisch meisje en het klikt helemaal, waarom zou je mijn mening belangrijk vinden puur omdat ik uit hetzelfde land kom als jij? Zit totaal geen logica in, dat snap je toch ofniet?
    Verliefdheid is gewoon een gevoel die bederf zaait. Dus je uitleg klopt niet

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    @ Ingelogde

    je leest over zaken heen, ik weet niet of je dat bewust doet. maar ik heb meerder malen aangegeven dat de gemeenschap van de vrouw ook een rol speelt maar jij blijft hameren op de Marokkaanse gemeenschap.

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    1.222
    06-06-2010

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Nou dat leg ik net uit. bovendien het gaat niet alleen om mijn gemeenschap maar ook om haar gemeenschap. De kans is klein dat het een Indonesische wordt, maar een turkse hoogstwaarschijnlijk grotere kans. Ik zou er echt mee kappen als er een moordaanslag op mij wordt gepland door haar familie of als mijn familie dat niet accepteert. ermee door gaan zou pas niet logisch zijn.
    zo simpel zijn jullie ''als je verliefd bent''....realiseer je wel dat er meer bij komt kijken dan alleen verliefdheid?
    Ik zei erbij en het klikt helemaal, dat is dus als je iemand al wat beter kent en niet alleen met verliefde ogen naar iemand kijkt..dus dat de persoon gewoon bij je past. En je overdrijft een beetje met moordaanslag

    Mohiem trouw met wie je wilt en gun anderen ook die vrijheid. Dat is de conclusie.
    Twa7ashtek ya lwalida

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    1.222
    06-06-2010

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    @ Ingelogde

    je leest over zaken heen, ik weet niet of je dat bewust doet. maar ik heb meerder malen aangegeven dat de gemeenschap van de vrouw ook een rol speelt maar jij blijft hameren op de Marokkaanse gemeenschap.
    Ik zei ook Turkse...ik noem Marokkaanse misschien iets vaker omdat wij Marokkanen zijn. Mohiem forget about it. Ik ben niet tegen gemixte huwelijken, jij wel. Even goede vrienden. End of story.
    Twa7ashtek ya lwalida

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    1.222
    06-06-2010

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Verliefdheid is gewoon een gevoel die bederf zaait. Dus je uitleg klopt niet
    Dus verliefd worden op een Marokkaan heeft dan ook geen nut..mohim slaap lekker jou snap ik al helemaal niet, je bezit zero logica.
    Twa7ashtek ya lwalida

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Ingelogde Bekijk reactie
    Ik zei erbij en het klikt helemaal, dat is dus als je iemand al wat beter kent en niet alleen met verliefde ogen naar iemand kijkt..dus dat de persoon gewoon bij je past. En je overdrijft een beetje met moordaanslag

    Mohiem trouw met wie je wilt en gun anderen ook die vrijheid. Dat is de conclusie.
    tuurlijk is het overdreven, maar het gebeurt wel .

  14. #119
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Ingelogde Bekijk reactie
    Ik zei ook Turkse...ik noem Marokkaanse misschien iets vaker omdat wij Marokkanen zijn. Mohiem forget about it. Ik ben niet tegen gemixte huwelijken, jij wel. Even goede vrienden. End of story.
    nou ja , wellicht moet je die ook niet te vaak noemen want dan krijg je een scheve discussie. er zijn immers 2 gemeenschappen betrokken.

    ik ben ook niet tegen mix-huwelijken. zolang maar niet in mijn famillie.

  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    1.222
    06-06-2010

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    tuurlijk is het overdreven, maar het gebeurt wel .
    nog nooit gehoord in mn hele leven
    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    nou ja , wellicht moet je die ook niet te vaak noemen want dan krijg je een scheve discussie. er zijn immers 2 gemeenschappen betrokken.

    ik ben ook niet tegen mix-huwelijken. zolang maar niet in mijn famillie.
    haha dus je bent er wel tegen, wat je niet in je familie wilt keur je niet goed

    k ben slapen, allah3awnek
    Twa7ashtek ya lwalida