1. #241
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    In El Clasico is middenveld hetgeen wat beslissend is. Het team dat het middenveld onder controle krijgt, wint vaak El Clasico. Barça had het middenveld van Real helemaal in handen, omdat Messi terugzakte naar het midden. Daardoor kreeg je bij 1 op 1 situaties steeds een mannetje vrij op het middenveld van Barça. Daardoor kon Messi acties maken.
    Tuurlijk wel. Het voetbal komt vanuit het middenveld.
    Huh? Ja maar, als jij Barca goed volgt dan speelt Barca de afgelopen weken ook met Messi op het middenveld en Suarez en Neymar voorin.
    Dus je argument slaat nergens op.
    Dus. Barca zou Real eruit knikkeren in de CL.
    Je zag gisteren dat het middenveld van Atletico Madrid niks deed. Er was geen creativiteit. Daar liep het mis bij Atletico Madrid.
    REFEREE MADRID.

  2. #242
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Tuurlijk wel. Het voetbal komt vanuit het middenveld.
    Huh? Ja maar, als jij Barca goed volgt dan speelt Barca de afgelopen weken ook met Messi op het middenveld en Suarez en Neymar voorin.
    Dus je argument slaat nergens op.
    Dus. Barca zou Real eruit knikkeren in de CL.
    Je zag gisteren dat het middenveld van Atletico Madrid niks deed. Er was geen creativiteit. Daar liep het mis bij Atletico Madrid.
    Ik heb het over de speelstijl tegen Real. Real speelde 4-3-3. Barça speelde 4-4-2. In zo'n wedstrijd wint 4-4-2 het van 4-3-3, omdat je een mannetje extra op het middenveld hebt en je toch nog een 4 mans verdediging achter houdt om eventuele counters af te stoppen. Is gewoon slim gedaan van Luis Enrique.

    Real had gisteren het middenveld van Atletico in handen, omdat ze 4-4-2 speelden. Ronaldo en Benzema voorin, Isco, Kroos, Modriç en Casemiro op het middenveld en de 4 gebruikelijke achterin.


  3. #243
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik heb het over de speelstijl tegen Real. Real speelde 4-3-3. Barça speelde 4-4-2. In zo'n wedstrijd wint 4-4-2 het van 4-3-3, omdat je een mannetje extra op het middenveld hebt en je toch nog een 4 mans verdediging achter houdt om eventuele counters af te stoppen. Is gewoon slim gedaan van Luis Enrique.

    Real had gisteren het middenveld van Atletico in handen, omdat ze 4-4-2 speelden. Ronaldo en Benzema voorin, Isco, Kroos, Modriç en Casemiro op het middenveld en de 4 gebruikelijke achterin.

    Ja dat zeg ik ook. Barca is een andere team. Ze natuurlijk wel uitgeschakeld door het beste team op dit moment Juve maar, maar tegen Real zagen we het.
    Je kan het zo zien. 4-4-2 Messi op het midddenveld
    4-3-3 gevaar voorin met Neymar en soms zakt Messi toch naar het middenveld.
    Hier kan Real niet mee omgaan.
    Zodra Busquets alleen de bal heeft zoekt ie gelijk oplossingen. Dat noem je domineren op het middenveld. Je wint daar het slaag mee.
    REFEREE MADRID.

  4. #244
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Ja dat zeg ik ook. Barca is een andere team. Ze natuurlijk wel uitgeschakeld door het beste team op dit moment Juve maar, maar tegen Real zagen we het.
    Je kan het zo zien. 4-4-2 Messi op het midddenveld
    4-3-3 gevaar voorin met Neymar en soms zakt Messi toch naar het middenveld.
    Hier kan Real niet mee omgaan.
    Zodra Busquets alleen de bal heeft zoekt ie gelijk oplossingen. Dat noem je domineren op het middenveld. Je wint daar het slaag mee.
    Tegen Real is Barça beter in 4-4-2. Ik herinner me nog dat Guardiola bij die 1-3 overwinning in Bernabéu in een 3-4-3 speelde met Fabrégas op het middenveld extra. Real kreeg helemaal geen grip op het middenveld, omdat Barça met een ruit speelde. In El Clasico zou ik altijd met 4-man op het middenveld spelen tegen een counterend gevaarlijk Real.


  5. #245
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Tegen Real is Barça beter in 4-4-2. Ik herinner me nog dat Guardiola bij die 1-3 overwinning in Bernabéu in een 3-4-3 speelde met Fabrégas op het middenveld extra. Real kreeg helemaal geen grip op het middenveld, omdat Barça met een ruit speelde. In El Clasico zou ik altijd met 4-man op het middenveld spelen tegen een counterend gevaarlijk Real.
    Dat doet Barca ook. Op het papier 4-3-3 maar praktisch spelen ze 4-4-2.
    Daarom zeg ik ook, Barca had Real eruit geknikkerd in de CL
    Real heeft gisteren wel verdiend gewonnen, maar kwam ook dat Atletico Madrid heel slecht speelde zonder tactiek en geen middenveld.
    REFEREE MADRID.

  6. #246
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Dat doet Barca ook. Op het papier 4-3-3 maar praktisch spelen ze 4-4-2.
    Daarom zeg ik ook, Barca had Real eruit geknikkerd in de CL
    Real heeft gisteren wel verdiend gewonnen, maar kwam ook dat Atletico Madrid heel slecht speelde zonder tactiek en geen middenveld.
    Ja, als Real weer 4-3-3 zou spelen. Gisteren speelden ze 4-4-2, dat zou beter werken tegen Barça.


  7. #247
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ja, als Real weer 4-3-3 zou spelen. Gisteren speelden ze 4-4-2, dat zou beter werken tegen Barça.
    Denk het niet. Zelfs met een 4-3-3 van Real wat we zagen afgelopen zondag werkte het niet tegen Barca.
    Barca wint het slag op het middenveld met Busquets en Iniesta.
    REFEREE MADRID.

  8. #248
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Denk het niet. Zelfs met een 4-3-3 van Real wat we zagen afgelopen zondag werkte het niet tegen Barca.
    Barca wint het slag op het middenveld met Busquets en Iniesta.
    4-3-3 tegen Barça werkt niet zeg ik als Messi terugzakt, want dan hou je steeds een mannetje vrij op het middenveld. Tegen Barça kun je het beste ook met een ruit spelen op het middenveld. Of je moet een gekke solide verdediging zoals Juventus.

    Iniesta is baas, maar hij wordt met de jaar ouder. Hij is niet meer zo goed als eerst. Raakt ook veel geblesseerd de laatste tijd. Ze moeten Coutinho halen.


  9. #249
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    4-3-3 tegen Barça werkt niet zeg ik als Messi terugzakt, want dan hou je steeds een mannetje vrij op het middenveld. Tegen Barça kun je het beste ook met een ruit spelen op het middenveld. Of je moet een gekke solide verdediging zoals Juventus.

    Iniesta is baas, maar hij wordt met de jaar ouder. Hij is niet meer zo goed als eerst. Raakt ook veel geblesseerd de laatste tijd. Ze moeten Coutinho halen.
    De 2-1 dan van 2015 in camp nou. Toen speelde Barca met 4-3-3 en wonnen ze. Busquets kwam erin en gelijk domineerde Barca.
    Ik begrijp wat jij bedoelt met Messi op het middenveld maar een 4-3-3 van Barca vs 4-3-3 tegen Real zou Barca alsnog doorgaan.

    Ireksen zou ook perfect passen bij Real.
    REFEREE MADRID.

  10. #250
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Barca had in de halve finale allang Real eruit geknikkerd.
    Haha ik moet lachen om deze tekst van jou.

    Barca mag dromen van de halve finale laatstaan de halve finalist er uit knikkeren en de finale spelen.

    Zakdoekjes!
    Hala Madrid y nada mas

  11. #251
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Haha ik moet lachen om deze tekst van jou.

    Barca mag dromen van de halve finale laatstaan de halve finalist er uit knikkeren en de finale spelen.

    Zakdoekjes!

    Daarom is Real ook bang voor Barca.
    REFEREE MADRID.

  12. #252
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    @wrongbet, waarom heb jij het over Barcelona in een topic die over de wedstrijd gaat tussen Madrileense derby?
    Hala Madrid y nada mas

  13. #253
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    De 2-1 dan van 2015 in camp nou. Toen speelde Barca met 4-3-3 en wonnen ze. Busquets kwam erin en gelijk domineerde Barca.
    Ik begrijp wat jij bedoelt met Messi op het middenveld maar een 4-3-3 van Barca vs 4-3-3 tegen Real zou Barca alsnog doorgaan.

    Ireksen zou ook perfect passen bij Real.
    Dat middenveld van Barça was toen zwaar in vorm. 2015 was een sterk jaar voor Barça. Het huidige middenveld van Barça begint te verroesten. Busquets was dit seizoen heel wisselvallig, Iniesta veel geblesseerd en haalde vaak zijn niveau niet, Rakitiç uit vorm. André Gomes en Denis Suarez drama. Dat middenveld van Barça moet versterkt worden.

    Er is momenteel geen ruimte voor middenvelders bij Real. Ze hebben een goede nummer 9 nodig en vervanger voor Carvajal/Marcelo.


  14. #254
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Dat middenveld van Barça was toen zwaar in vorm. 2015 was een sterk jaar voor Barça. Het huidige middenveld van Barça begint te verroesten. Busquets was dit seizoen heel wisselvallig, Iniesta veel geblesseerd en haalde vaak zijn niveau niet, Rakitiç uit vorm. André Gomes en Denis Suarez drama. Dat middenveld van Barça moet versterkt worden.

    Er is momenteel geen ruimte voor middenvelders bij Real. Ze hebben een goede nummer 9 nodig en vervanger voor Carvajal/Marcelo.
    Uit vorm maar ze wonnen wel van dit Real? Apart.
    Gedomineerd tegen Real. Zonder Neymar.

    Is het jou wel opgevallen dat Barca kan opbouwen. Ze bouwen op van Pique naar Busquets en probeer daar maar de bal af te pakken.
    Dat was ook de reden dat Barca die avond domineerde en won van Real.
    Real speelde gewoon met 4-3-3. Met 4-3-3 van Barca zou Barca voorin Real pijn doen met Neymar erbij.
    REFEREE MADRID.

  15. #255
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Uit vorm maar ze wonnen wel van dit Real? Apart.
    Gedomineerd tegen Real. Zonder Neymar.

    Is het jou wel opgevallen dat Barca kan opbouwen. Ze bouwen op van Pique naar Busquets en probeer daar maar de bal af te pakken.
    Dat was ook de reden dat Barca die avond domineerde en won van Real.
    Real speelde gewoon met 4-3-3. Met 4-3-3 van Barca zou Barca voorin Real pijn doen met Neymar erbij.
    Ja, omdat ze in een 4-4-2 speelden. Ik zeg dat ze in 4-3-3 wonnen, omdat heel dat middenveld toen goed draaide. 2015 hadden ze treble gewonnen, weet je nog?