1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    doe vooral denigrerend jochie met je diplomas. het feit al dat je familie met hun diplomas hier heen is gevlucht zegt al genoeg over marokko. hoogopgeleiden plegen massaan zelfmoord daar
    Jullie zijn onderklasse. Marokko is erop vooruit gegaan sinds jullie eruit getrapt waren. Jullie zijn Nederland's probleem nu.

  2. #47
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Jullie zijn onderklasse. Marokko is erop vooruit gegaan sinds jullie eruit getrapt waren. Jullie zijn Nederland's probleem nu.
    Ah oke en daarom leef je hier toch? met de onderklasse waarom leef je niet in Marokko? of had je koning geen wisselgeld meer voor je>?
    Axel

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Maar kom je nog met satteliet foto's of data waaruit blijkt dat er grootschalig olie-gas geproduceerd wordt in Marokko?
    ....

  4. #49
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    ....
    nee de slimme mensen mogen voor. vertel welke diplomas heb jij en je familie vergaard. bij antwoord toon ik me bewijzen oke
    Axel

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    nee de slimme mensen mogen voor. vertel welke diplomas heb jij en je familie vergaard. bij antwoord toon ik me bewijzen oke
    Gaat je niks aan. Jij begon over dit onderwerp maar staat nu met een bek vol tanden met je fantasietjes.

  6. #51
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Gaat je niks aan. Jij begon over dit onderwerp maar staat nu met een bek vol tanden met je fantasietjes.
    nogmaals welke diplomas heb je o zo verheven geleerde? jij bent de leraar ewa vertel ons welke diplomas heb jij en je familie. je krijgt je antwoord sowieso me woord heb je
    Axel

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    nogmaals welke diplomas heb je o zo verheven geleerde? jij bent de leraar ewa vertel ons welke diplomas heb jij en je familie. je krijgt je antwoord sowieso me woord heb je
    Je hebt geen woord schooier. Anders zou je niet dingen uit je dikke duim zuigen.

  8. #53
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Je hebt geen woord schooier. Anders zou je niet dingen uit je dikke duim zuigen.
    hoor wie het zegt nogmaals welke diplomas heb ji en je familie. mensen die iets bereikt hebben pronken graag met hun verdiensten yallah zied
    Axel

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    hoor wie het zegt nogmaals welke diplomas heb ji en je familie. mensen die iets bereikt hebben pronken graag met hun verdiensten yallah zied
    Sommige mensen verzinnen ook fanta verhaaltjes om een heel land weg te zetten. Komt dat je bekend voor?

  10. #55
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Sommige mensen verzinnen ook fanta verhaaltjes om een heel land weg te zetten. Komt dat je bekend voor?
    de fanta bracht jou en je familie naar nederland ken die verhalen ja. dus nogmaals welke diplomas hebben jij en je familie? raketwetenschappers dokters?
    Axel

  11. #56

  12. #57
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015



    Drenkeling monadil watani maghribi

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    Tering wat een ezel, astagfiru Allah al 3adeem

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    Hahahahaha

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    106
    07-02-2013

    Het tijdperk mo6 wordt voor 2020 afgesloten en dan gaan alle registers open. Weten we meteen wie het volk al die tijd heeft misleidt.