1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    361
    17-03-2017

    Als dit de logo altijd al was geweest dan vonden jullie t allemaal mooi
    Is gewoon wennen, ik vind t ook raar ff

    Maar het is wel een mooie logo met J in van juventus gelijk

    Mooie t krachtige t shirt .. alleen de jeep vind ik te cheap

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Het nieuwe thuisshirt van Juventus 2017-2018

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Clublogo van juve is wereldwijd bekend, die J is gewoon lelijk en nu nog onbekend.... Je bent jezelf in de voet aan het schieten
    Ja, ik ben er ook tegen en heb ook liever dat oude logo maar ga dat maar eens uitleggen aan die hoge marketing piefen. Alles gaat tegenwoordig om die letter J moeten draaien en herkenbaar moeten zijn voor de mensen. De club is daar al een tijdje mee bezig, naast het stadion heb je het clubmuseum met alle prijzen die J museum heet. Het gebouw waar alle spelers medisch worden gekeurd heet J medical. Typ maar op Google voor foto's. De club is momenteel ook bezig met het Continassa project die volgend jaar klaar zal zijn, een volledig nieuw trainingscentrum vlakbij het stadion met alles erop en eraan. Ik heb eens onderzocht hoe lang het duurde alvorens Juventus weer hun clublogo veranderde. Om de 10 à 15 jaar, deze logo die ze nog hebben was nieuw in 2005. Dus tegen 2030 hoop ik op een deftiger logo.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Clublogo van juve is wereldwijd bekend, die J is gewoon lelijk en nu nog onbekend.... Je bent jezelf in de voet aan het schieten
    Ik zal je eens uitleggen hoe marketing werkt.

    Als iets op de top van zijn kunnen ligt en er geen rek meer is maar wel verlangen is naar groei ga je iets nieuw proberen.
    De twee jj is een gok maar zij denken dat ze met de twee jj een nieuw tijdperk in zullen gaan. En die twee jj zijn in potentie toch sterker dan dat logo. Over de hele wereld kennen ze wel het latijnse alfabet en de twee jj zal dan meer herkenbaar zijn ipv een clublogo.

    Zoek het logo van nice er maar bij. Dat had ook die van marseille kunnen zijn (ik weet niet hoe die eruit ziet) kortom de twee jj zullen heel herkenbaar zijn.

    Ik ben overigens tegenstander van het extreem aanpassen van een logo maar er zit toch echt wat in in zo een simpele en herkenbare logo. Slim
    Hala Madrid y nada mas

  4. #19
    JuveAjax

    Reacties
    4.217
    13-01-2006

    Prachtig

    Het thuis shirt is altijd prachtig.
    Bianconeri.