1. #16
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Zeikerig, je kan er ook een positieve draai aangeven, had het werk aangenomen en met het geld dat je er aan zou verdienen kon je iets goeds doen voor bepaalde mensen in of uit Molenbeek,
    zwart wit denkers zijn erg vermoeiend en staan te lang stil bij het negatieve, laatst met Nasrdin ookal, wees creatief, je zit in de film wereld je kan een groot publiek bereiken, je kan er iets positiefs uithalen, maar wat doe je, je gaat janken op instagram.
    Wat is zeikerig aan een keuze te maken en er achter staan?
    Kan je nog veel van leren.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  2. #17
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Wat is zeikerig aan een keuze te maken en er achter staan?
    Kan je nog veel van leren.
    Zegt iemand die jaarlijks reist zonder mahram over de hele wereld, ja ik kan veel van jullie leren.

  3. #18
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Zegt iemand die jaarlijks reist zonder mahram over de hele wereld, ja ik kan veel van jullie leren.
    Ik ga je even corrigeren, ik reis meermaals per jaar, telkens met familie, dus slik je vooroordelen snel in voor dat ze jou inslikken.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  4. #19
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Ik ga je even corrigeren, ik reis meermaals per jaar, telkens met familie, dus slik je vooroordelen snel in voor dat ze jou inslikken.
    Daarom verantwoord je je ook publiekelijk, succes daarmee.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Weet je wat het verschil is tussen jij en ik, ik durf problemen onder ogen te zien en aan te pakken, jij verdedigt deze gast puur alleen vanwege afkomst.
    Daarom zal je nooit groeien en altijd in die slachtoffer rol blijven en altijd terug blijven vallen op Joden en homo's en zusjes en moeders en kafir en kufar en Nederlanders dit en dat .
    Puntje proberen te scoren zoals de zoveelste slijmbal ik ken jou soort maar al te goed die nou zijn pootje probeert te geven aan de kuffar . Terwijl daar het helemaal niet om ging het ging om de terroristenrol die werd geweigerd jij daar tegen zal nooit uit de schaduw van de kuffar komen .een mentale slaaf blijft een mentale slaaf en als je ook maar 2 hersencellen gehad hebt .Dan had je geweten dat het goed was dat hij die rol had geweigerd want hij wilt waarschijnlijk niet dat zijn kind dat ziet of andere jonge moslim kinderen die nog vatbaar. En zien dat moslims alleen als terrorist of crimineel word gecast maar een mentale slaaf die in de schaduw van de kuffar wilt blijven zal dat nooit begrijpen .

  6. #21
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Daarom verantwoord je je ook publiekelijk, succes daarmee.
    Niet te snel oordelen als je de persoon in kwestie niet kent is de beste raad. Dank je.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  7. #22
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Puntje proberen te scoren zoals de zoveelste slijmbal ik ken jou soort maar al te goed die nou zijn pootje probeert te geven aan de kuffar . Terwijl daar het helemaal niet om ging het ging om de terroristenrol die werd geweigerd jij daar tegen zal nooit uit de schaduw van de kuffar komen .een mentale slaaf blijft een mentale slaaf en als je ook maar 2 hersencellen gehad hebt .Dan had je geweten dat het goed was dat hij die rol had geweigerd want hij wilt waarschijnlijk niet dat zijn kind dat ziet of andere jonge moslim kinderen die nog vatbaar. En zien dat moslims alleen als terrorist of crimineel word gecast maar een mentale slaaf die in de schaduw van de kuffar wilt blijven zal dat nooit begrijpen .
    Ja ik doe dit allemaal om een puntje te scoren bij de mensen waar ik het zelden tot nooit mee eens ben.

    Chapeau voor jouw mentaliteit en i.q. je kan beter terugvallen op schelden, dan heb ik op zn minst nog het idee dat je een ander gezicht opzet en in het echt beter weet.
    Maar dit.... serieus?

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ja ik doe dit allemaal om een puntje te scoren bij de mensen waar ik het zelden tot nooit mee eens ben.

    Chapeau voor jouw mentaliteit en i.q. je kan beter terugvallen op schelden, dan heb ik op zn minst nog het idee dat je een ander gezicht opzet en in het echt beter weet.
    Maar dit.... serieus?
    Je bent een trol weet je dat tot nu toe heb jij geen een keer gerageerd waar de topic om ging .

  9. #24
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Niet te snel oordelen als je de persoon in kwestie niet kent is de beste raad. Dank je.
    Je bent immers een vrouw die zich mengt tussen de mannen hier, ik weet niet wat je zelf voor waanbeeld hebt over jezelf, maar weinig vooroordeel hier, simpele conclusies meer niet.

  10. #25
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Je bent een trol weet je dat tot nu toe heb jij geen een keer gerageerd waar de topic om ging .
    Jij moet je echt schamen voor je stommiteit en je domme reacties, je bent een man, ga je er naar gedragen.

  11. #26
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Je bent immers een vrouw die zich mengt tussen de mannen hier, ik weet niet wat je zelf voor waanbeeld hebt over jezelf, maar weinig vooroordeel hier, simpele conclusies meer niet.
    Dus volgens jou is een vrouw die hier reageert, een vrouw met een waanbeeld van zichzelf?
    Niets is minder waar. Alsof de maatschappij enkel uit mannen bestaat.
    Ook een simpele conclusie.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  12. #27
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Dus volgens jou is een vrouw die hier reageert, een vrouw met een waanbeeld van zichzelf?
    Niets is minder waar. Alsof de maatschappij enkel uit mannen bestaat.
    Ook een simpele conclusie.
    Een vrouw die hier trots haar haar laat zien, en in haar ot trots laat zien dat ze de wereld over reist, en daarbij zich mengt onder de mannen hier, die heeft een waanbeeld over zichzelf dat ze een vrome meid is, ik zie dat anders.
    Is geen verwijt, want ik ken je niet, maar ik zou wel bij je wegblijven omdat je zaken opzoekt die haram zijn, en daar zit een reden achter.
    Maar ieder zijn/haar ding toch. ik ben ook niet perfect

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Jij moet je echt schamen voor je stommiteit en je domme reacties, je bent een man, ga je er naar gedragen.
    Aldus de leeghoofd die zijn argumenten niet kan ondersteunen .

  14. #29
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Aldus de leeghoofd die zijn argumenten niet kan ondersteunen .
    Ik geef mijn visie in mijn eerste reactie op de acteur,
    verder reageer ik op jouw zogenaamde inhoudelijke reacties, weet je dat nog? ze staan op pagina 1 en we zijn nu op pagina 2.
    Welke argumenten kan ik niet ondersteunen trouwens?

  15. #30
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Een vrouw die hier trots haar haar laat zien, en in haar ot trots laat zien dat ze de wereld over reist, en daarbij zich mengt onder de mannen hier, die heeft een waanbeeld over zichzelf dat ze een vrome meid is, ik zie dat anders.
    Is geen verwijt, want ik ken je niet, maar ik zou wel bij je wegblijven omdat je zaken opzoekt die haram zijn, en daar zit een reden achter.
    Maar ieder zijn/haar ding toch. ik ben ook niet perfect
    Dan is het alsnog mijn beslissing wat ik plaats, hoe ik besta of hoe ik leef.
    Daar heeft niemand ook maar iets mee te maken.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~