1. #61
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OumHunayn Bekijk reactie
    Nee, catering is niet verplicht, maar wel een voor de hand liggende keuze. Zo'n kokkin, hoe werkt dat? Koop jij dan alle boodschappen zelf en laat je haar dan koken?
    Hoeveel geef je haar dan? Wat is daarin een goede prijs?

    Kun je een paar zaaltjes opnoemen die minder kosten? Ik heb namelijk een aantal zalen benaderd en zelfs op doordeweekse dagen zitten ze hoger dan 1250
    Als je uit noord nederland komt wil ik je wel wat suggesties doen. Daar ben ik bekend.
    Verder moet je zelf ook maar kijken wat er mogelijk is met buurthuizen etc in je omgeving.
    Daarbij betaal ik ook liever dan de rotzooi thuis. Tenzij je max 20 mensen uutnodigt. Dan is het te doen. Kun je tafels en stoelen huren en deze goed kwijt.

    Kokkin doe je de boodschappen in overleg. Ik zou zoveel mogelijk in eigen hand houden wat dat betreft.
    Geen idee wat ze tegenwoordig vragen, zul je er met een paar contact moeten opnemen.

    Catering is idd zoveel makkelijker.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #62
    Introvert

    Reacties
    1.188
    12-02-2006

    Citaat Geplaatst door OumHunayn Bekijk reactie
    Nee, catering is niet verplicht, maar wel een voor de hand liggende keuze. Zo'n kokkin, hoe werkt dat? Koop jij dan alle boodschappen zelf en laat je haar dan koken?
    Hoeveel geef je haar dan? Wat is daarin een goede prijs?

    Kun je een paar zaaltjes opnoemen die minder kosten? Ik heb namelijk een aantal zalen benaderd en zelfs op doordeweekse dagen zitten ze hoger dan 1250
    Dorpshuis Gouderak

  3. #63
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    Citaat Geplaatst door argaz Bekijk reactie
    Dorpshuis Gouderak
    Die is €1100,-

  4. #64
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OumHunayn Bekijk reactie
    Thuis is geen optie, vooral gezien het feit dat mijn moeder dan daarna meskina alles zou moeten opruimen. Met een huge family (Allaahoemma baarik) is dat jammer genoeg ook geen optie.

    Maar de zalen in Noord Nederland, ik zou wel graag de namen willen hebben.
    Waar precies, hoeveel mensen, wat het mag kosten, etc.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #65
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Waar precies, hoeveel mensen, wat het mag kosten, etc.
    Waar maakt niet zoveel uit. 250 mensen en ehm, laten we zeggen max €1000,-

  6. #66
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OumHunayn Bekijk reactie
    Waar maakt niet zoveel uit. 250 mensen en ehm, laten we zeggen max €1000,-
    250 is niet echt bescheiden meer he... Zag dat je ook al in Gouda eo kijkt dan is Groningen best uit de richting. Ik moet zeggen dat wij hier niet aan 25 tafels komen. Max een keer 15.

    Er zijn zalen waar je 75 per uur betaald.
    Ik meende dat een kennis eens een zaal bij monkeytown gouda voor dat bedrag had gehuurd. Maar dan heb je een bescheiden gastenaantal. Voor een grote bruiloft zul je toch wat meer geld uit moeten geven.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    754
    02-01-2015

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    @__A is dat zo? Hebben kleine bruiloften meer baraka? Dus als je gierig bent een grote familie hebt maar geen eten wil kopen voor ze en je nodigt 3 familieleden uit omdat het lekker goedkoop is heeft je bruiloft meer baraka dan wanneer je je famile zjmih uitnodigt en voorziet van eten?

    Sorry maar dat geloof ik niet. Mensen moeten niet gierig zijn en hun familie uitnodigen lachen eten feesten. Laat de ziana koets dj enz maar achterwege dat is tadijoh maar ik wil hier iedereen op het hart drukken om aub niet gierig te zijn en zo min mogelijk mensen uit nodigen zodat je geld over houdt voor een huwelijksreis en als je dat toch doet doe het dan ook goed en geef het overgebleven geld aan de moskee of armen ..maar dat doen de meeste niet. Draait dus allemaal om poen.
    Je hebt ook wel een punt hoor, maar wat je eerder ziet is dat 50% van de gasten geen gerealeerde familieleden zijn, maar meer introducees of verre vrienden/kennissen etc. Je kan wel degelijk selecteren.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    754
    02-01-2015

    Citaat Geplaatst door zenzi Bekijk reactie
    Tja hangt van de vrouw af. Als ik haar niet goed genoeg ken en ik ben gewoon aan haar gekoppeld of uitgehuwelijkt, en ik hou niet van haar en ook nirt verliefd ofzo, waarvoor zou ik zoveel geld verspillen aan haar. Ze zeggen toch zelf dat een kleine feest beter is, lekker knus en klein. Daar neemt iedereen nu genoegen mee. Lekker makkelijk voor mij.
    Probleem wordt het als ik helemaal verliefd ben op haar en koste wat het kost met haar wil trouwen. Dan heb ik geen andere keuze dan veel geld te dokken. Maar ja. Dan is ze het ook waard want ik word toch niet snel verliefd. Als ik een hele mooie slimme lieve topmodel vind om mee te trouwen dan betaal ik maar al te graag aan een grote luxe bruiloft. Ik ga daar niet gierig tegen doen zo van, oehhh dat geld voor bruiloft kunnen we gebruiken voor een reis of voor huisinrichting, nee ik ben geen hongerlijer om zo te doen. Je kan prima een mooie luxe bruiloft geven rn daarnaast ook een huis inrichten en reizen, dat is niet moeilijk. Dat is gewoon kwestie van gunnen. Heeft niks mrt geld te maken. Tenzij je een echte platzak bent of mislukkeling ofzo dan wordt het wel lastig om beetje luxe te doen.
    Wow thanks for this information dude. Als een vent geen cent aan mij wil uitgeven, dan weet ik dus wat dat betekent!!

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    754
    02-01-2015

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Social media???? wij zijn het maar Hey Laila ben 3maroesh en qaddor ben hmed we hebben het hier niet over Julia Roberts en haar miljoenen fans en 1739263 volgers online
    Whahahaha lol!!