1. #31
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door _Serendipity Bekijk reactie
    Ik heb toevallig geen Marokkaanse paspoort.

    Geef direct antwoord op mijn vraag, wiens schuld is het dat een gigantisch groot deel van de Marokkanen in Marokko een mensonwaardig bestaan lijden (ja, lijden). Ik snap niet dat jij Mo 6 met zijn clownenkop zo aanbid en verdedigd, terwijl hij tegelijkertijd alle verantwoording draagt voor al die toestanden in Marokko.
    Ga de koning in marokko beledigen slet en zie dan wat er met jou gebeurd .En als je geen marokkaanse paspoort hebt dan moet je stinkbek dichthouden over marokko .Ga jij maar een lycabeltegoedkaart proberen te scoren in de kelders in de bylmer bij de antiliaantjes en surinamers .

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door _Serendipity Bekijk reactie
    Wat betreft jouw rood punt; zolang ik maar geen Mo 6 slet ben zoals jij.

    Net zoals die clown Mo 6 zullen jullie (die hem verafgoden) op een goed moment verantwoording moeten afleggen. Je ogen sluiten voor zijn wandaden is minstens even erg, het goed praten is nog erger. Stelletje bij mekaar geraapte hypocrieten. Alles heb je hier in Nederland gekregen, maar ondertussen de hielen likken van een halve dictator waarvan zijn vader jullie vaders/grootvaders per kg lichaamsgewicht aan Europa heeft verkocht.
    Niet iedereens vader was een gastarbeider. Sommige van onze vaders kwamen Europa binnen om te studeren maar bleven hangen.

    Betreft Marokko ik vind het de goeie kant opgaan. Ik heb het in rap tempo zien moderniseren en beter worden.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door _Serendipity Bekijk reactie
    Wat betreft jouw rood punt; zolang ik maar geen Mo 6 slet ben zoals jij.

    Net zoals die clown Mo 6 zullen jullie (die hem verafgoden) op een goed moment verantwoording moeten afleggen. Je ogen sluiten voor zijn wandaden is minstens even erg, het goed praten is nog erger. Stelletje bij mekaar geraapte hypocrieten. Alles heb je hier in Nederland gekregen, maar ondertussen de hielen likken van een halve dictator waarvan zijn vader jullie vaders/grootvaders per kg lichaamsgewicht aan Europa heeft verkocht.
    Aldus de negerslet die balt voor beltegoed met negers nepe hypocriete modemoslima slet met drie killo make up op .

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door _Serendipity Bekijk reactie
    Wat betreft jouw rood punt; zolang ik maar geen Mo 6 slet ben zoals jij.

    Net zoals die clown Mo 6 zullen jullie (die hem verafgoden) op een goed moment verantwoording moeten afleggen. Je ogen sluiten voor zijn wandaden is minstens even erg, het goed praten is nog erger. Stelletje bij mekaar geraapte hypocrieten. Alles heb je hier in Nederland gekregen, maar ondertussen de hielen likken van een halve dictator waarvan zijn vader jullie vaders/grootvaders per kg lichaamsgewicht aan Europa heeft verkocht.
    Mijn land, mijn leider, mijn volk, mijn helden.

    Sletjes als jij erken ik amper, ga ergens anders janken het is niet zo dat je mening der toe doet

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Aldus de negerslet die balt voor beltegoed met negers nepe hypocriete modemoslima slet met drie killo make up op .
    3 kilo make up, je ziet gewoon foundation vetvlekken rond de hals, gewoon om van tenkotsen

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    3 kilo make up, je ziet gewoon foundation vetvlekken rond de hals, gewoon om van tenkotsen
    Is vast zeker zon lelijke dikke zeehond die hoofdoek zit zo strak om die dikke vette hoofd van haar dat ze niet fatsoenlijk kan nadenken.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Is vast zeker zon lelijke dikke zeehond die hoofdoek zit zo strak om die dikke vette hoofd van haar dat ze niet fatsoenlijk kan nadenken.
    Denk eerder aan moderne liberale " moslima " die graag de opstandige trutje wilt uithangen naast haar surinaamse vriendjes

    Als dat soort trutjes een hoofddoek dragen dan is het over en uit met de moslim

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Azul haten Marokko, maar komen elke zomer terug om er vakantie te vieren.

    Rare mensen.

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Azul haten Marokko, maar komen elke zomer terug om er vakantie te vieren.

    Rare mensen.
    Het zijn ook altijd azulisten.

    Als de salafisten kritiek hebben op marokko dan geef ik ze 7/10 gelijk.

    Maar dit soort dwazen zijn lachwekkend.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    384
    21-07-2014

    Weg met deze Fitna zenders die wordt betaald met het geld van de Marokkaanse burgers

  11. #41
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    Jullie vaders zijn Door Hassan 2 voorniks verkocht aan Europa
    Axel

  12. #42
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ga de koning in marokko beledigen slet en zie dan wat er met jou gebeurd .En als je geen marokkaanse paspoort hebt dan moet je stinkbek dichthouden over marokko .Ga jij maar een lycabeltegoedkaart proberen te scoren in de kelders in de bylmer bij de antiliaantjes en surinamers .
    Heel Marokko haat je pooier. Het feit al dat ze zijn foto's ophangen in straten waarin riolering stank aanwezig uw zegt genoeg
    Axel

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    Heel Marokko haat je pooier. Het feit al dat ze zijn foto's ophangen in straten waarin riolering stank aanwezig uw zegt genoeg
    Rou7 nik yemmak ya weld al 3ahira

  14. #44
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Rou7 nik yemmak ya weld al 3ahira
    Arabieren deden het met hun stiefmoeders lees de geschiedenis. Ik als amazigh respecteer mijn moeder maar goed prostitutie en Arabieren tja blijkbaar normaal
    Axel

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    Arabieren deden het met hun stiefmoeders lees de geschiedenis. Ik als amazigh respecteer mijn moeder maar goed prostitutie en Arabieren tja blijkbaar normaal
    We weten het azulist. Men dient onder de azul te leven en Marokko moet terugschopt worden naar de Marokko vóór de islam toen je moer nog in bomen zat te springen, schreven de arabieren boeken.

    Insha Allah word je beter