1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Waar bij Arabia.nl,dat zijn oplichters,eerst geld ontvangen en niks doen of je leeg plukken en daarna helpen
    Oké, je stresst echt. Adem rustig in en uit. Ga bidden en vraag Allah om steun hierbij. En je voelt je gelijk kalm.
    Ga rustig rondvragen om informatie, er zijn duizenden broeders jouw voorgegaan in deze situatie dus genoeg die je kunnen helpen.
    Vraag het overmorgen in de moskee aan bekenden die misschien meer weten, dan is het vrijdag, komt mooi uit.

  2. #17
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Neem een advocaat die je hierbij kan helpen.
    hahahahahah de drooogste antwoord ooit
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17
    19-11-2016

    Zo ingewikkeld is het niet je komt echt over alsof je psygisch bent hahaha alsof je snel ho*rtjes wil scoren zodat jij je niet schuldig gaat voelen.
    Jij had beter nooit moeten trouwen, zielig voor haar met zo een vent.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    6
    Citaat Geplaatst door Maysaae Bekijk reactie
    Zo ingewikkeld is het niet je komt echt over alsof je psygisch bent hahaha alsof je snel ho*rtjes wil scoren zodat jij je niet schuldig gaat voelen.
    Jij had beter nooit moeten trouwen, zielig voor haar met zo een vent.
    Zou je normaal willen praten zonder gevloek en gescheld

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Ik ben via nlse en marokkaanse wet getrouwd ik ben hier met haar getrouwd zij met mij via marokkaanse consulaat we zijn alle 2 hier geboren ,7 juni is de Nlse scheiding officieel,alleen heb gehoord dat de Marokkaanse scheiding in Marokko door een rechter word uitgesproken en niet meer in Nederland kan,moeten we nu alle 2 een Advocaat daar nemen,want zonder Advocaat gaan ze in Marooko nooit de scheiding uitspreken
    Maar neen is niet waar. Je vraagt de exequatur aan van je Nederlandse vonnis.

    Dat stuur je naar Marokko met de nodige documenten en een advocaat kan je echtscheiding bekomen op maximum 1 maand.

    De documenten moeten wel vertaald en gelegaliseerd zijn.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Waar bij Arabika.nl,dat zijn oplichters,eerst geld ontvangen en niks doen of je leeg plukken en daarna helpen,mijn Nederlandse Advocaat heeft geen bevoegd om scheidng in Marokko te behandelen
    Kom terug in juni als je je Nederlandse echtscheiding hebt.

    Je Nederlandse advocaat heeft die bevoegdheid niet maar hij kan wel een confrater belasten in Marokko.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17
    19-11-2016

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    6

    Zou je normaal willen praten zonder gevloek en gescheld
    Ik vloek en scheld nergens ik weet niet wat je leest.
    Ik vind je gewoon belachelijk en zo niet verantwoord geen man lees terug hoe je spreekt over een scheiding zo haastig zonder verstand puur voor de vrijheid gewoon om van te walgen afknapper.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    61
    07-08-2016

    Er is een bureau in Nederlandd je betaalt klein bedrag en hun regelen je Marokkaanse scheiding in Marokko weet alleen hun website niet arabia geloof ik hun regelen alles voor je en klaar.

    Alleen je nederlandse scheiding documenten geven.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Deware Bekijk reactie
    Er is een bureau in Nederlandd je betaalt klein bedrag en hun regelen je Marokkaanse scheiding in Marokko weet alleen hun website niet arabia geloof ik hun regelen alles voor je en klaar.

    Alleen je nederlandse scheiding documenten geven.
    Arabika zijn dieven heb ik begrepen,ze plukken je eerst leegt voordat ze helpen

  10. #25
    Bluf me niet, ja

    Reacties
    118
    06-07-2013

    Nederlandse wet erkent een Marokkaanse echtscheiding. Die regel bestaat nog steeds? Die Marokkanen daar kun je makkelijk verlokken.

  11. #26
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    neem alle 2 een advocaat in marokko en als beide niet moeilijk doen gaat het makkelijk.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Volgens mij heb een in Rdam een bureau die je scheiding regelt in marokko. Als je voor de Nederlandse wet bent gescheiden gaat het wat makkelijker

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    78
    16-11-2010

    Je kunt Arabika inschakelen.. zodra je Nlse scheiding binnen is, kun je hiermee je Marokkaanse indienen. Je hoeft niets te doen. Zij vertalen legaliseren en binnen 8 weken max heb je je scheiding. Hoef je ook niet voor naar Marokko x

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Just don 't.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    173
    21-01-2015

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Arabika zijn dieven heb ik begrepen,ze plukken je eerst leegt voordat ze helpen
    Voor degene die niet uit de voeten kan in Marokko is dit toch wel de beste optie. Je geeft ze de opdracht en ze regelen het voor je tot het in orde is.
    Geloof me, met een advocaat uit Marokko wil je echt niks te maken hebben.

  15. #30
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Waarom, als je allebei hier bent geboren, en ook getrouwd, trouw je dan ook nog voor de Marokaanse wet? Wat heeft dat voor meerwaarde?
    HAGENEESJE