1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Hoelang duurt een Marokkaanse scheiding

    Ik ben via nlse en marokkaanse wet getrouwd ik ben hier met haar getrouwd zij met mij via marokkaanse consulaat we zijn alle 2 hier geboren ,7 juni is de Nlse scheiding officieel,alleen heb gehoord dat de Marokkaanse scheiding in Marokko door een rechter word uitgesproken en niet meer in Nederland kan,moeten we nu alle 2 een Advocaat daar nemen,want zonder Advocaat gaan ze in Marooko nooit de scheiding uitspreken

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Jaa ik weet,maar ben ik nu de lul,want schijnt dat Marokkaanse rechters niet snel een scheiding accepteren,en daarbij moeten we advocaat hebben in Marokko

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Wat een gedoe,Nederlandse scheiding moet vertaald worden in het Arabisch of Frans,daarna advocaat nemen daar.ik wil scheiden zij ook,maar waarom altijd moeilijk via marokkaanse Islam wet verzoening hebben we geprobeerd,maar het gaat gewoon niet tussen ons

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Ook nog 2 getuigen meenemen bij de scheiding via Marokkaanse wet pff wat een elende

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Lgir inshallah
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Maar is tog klote,hoe kan zij ooit nog trouwen via fatha en ik ook,als de Marokkaanse 3a9d jwaj er nog is,dan is het tog nifa9 wat betekend overspel,Marokkaanse huwlijks aktes gaan via de islamitische wet wat in de koran staat

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Boenitoe Bekijk reactie
    Haal 15 getuigen en trouw met een fetha ! ! Scheelt jou een hoop hoofdpijn als het misgaat. Bij de eerste misstap mag ze optieven alsof er nooit wat geweest is ! !
    Ben jij z'n advocaat? Wel een hele agressieve.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Boenitoe Bekijk reactie
    Haal 15 getuigen en trouw met een fetha ! ! Scheelt jou een hoop hoofdpijn als het misgaat. Bij de eerste misstap mag ze optieven alsof er nooit wat geweest is ! !
    Is ingewikkeld,want ik wil scheiden zij ook,maar probleem is via Marokkaanse wet is ze nog steeds mn vrouw,als ze daar een hotel pakt ofzo vragen ze naar waar haar man is,zelfs als ze met haar broertje is,3a9d jwaj

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Mischien heb ik het mis,maar heb dit gehoord

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Boenitoe Bekijk reactie
    Ze vragen niks in Marokko ! ! Je kan daar doen en laten wat je wilt. Wie heeft nu haast ? ? Jij of zij ? ?
    Alle 2,maar Marokkaanse scheiding is een gedoe heb ik gehoord

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Is ingewikkeld,want ik wil scheiden zij ook,maar probleem is via Marokkaanse wet is ze nog steeds mn vrouw,als ze daar een hotel pakt ofzo vragen ze naar waar haar man is,zelfs als ze met haar broertje is,3a9d jwaj

    Ben zelf via Marokkaanse wet ook nog steeds getrouwd maar heb nooit problemen gehad in Marokko na de Nederlandse scheiding. Bovendien is dat toch haar zorg, niet de jouwe? Zoek rustig uit hoe en wat. Je hebt alle tijd, no stress.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Ben zelf via Marokkaanse wet ook nog steeds getrouwd maar heb nooit problemen gehad in Marokko na de Nederlandse scheiding. Bovendien is dat toch haar zorg, niet de jouwe? Zoek rustig uit hoe en wat. Je hebt alle tijd, no stress.
    Maar is tog Haram,Marokkaanse wet is 3a9d,ik kan dus niet op een halal manier trouwen en zij ook niet,ze blijft dan mijn vrouw al zijn we uitelkaar

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Boenitoe Bekijk reactie
    Waarom hebben jullie zo een haast dan ? ?
    Omdat ik verder wil en zij ook .

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Maar is tog Haram,Marokkaanse wet is 3a9d,ik kan dus niet op een halal manier trouwen en zij ook niet,ze blijft dan mijn vrouw al zijn we uitelkaar
    Neem een advocaat die je hierbij kan helpen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Neem een advocaat die je hierbij kan helpen.
    Waar bij Arabika.nl,dat zijn oplichters,eerst geld ontvangen en niks doen of je leeg plukken en daarna helpen,mijn Nederlandse Advocaat heeft geen bevoegd om scheidng in Marokko te behandelen