1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    In de bergen. Comfortabel liggen op een hoopje hooi. Genieten van de sterren boven je en de duisternis om je heen.

  2. #32
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    In de bergen. Comfortabel liggen op een hoopje hooi. Genieten van de sterren boven je en de duisternis om je heen.
    Dat is ook een van mijn ergernissen, door de uitlaatgassen zie je geen ster meer in de lucht. Ik ben een keer in Turkije geweest in the middle of nowhere. Toen zag ik pas hoeveel sterren er eigenlijk in de hemel zijn.
    Doei.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Dat is ook een van mijn ergernissen, door de uitlaatgassen zie je geen ster meer in de lucht. Ik ben een keer in Turkije geweest in the middle of nowhere. Toen zag ik pas hoeveel sterren er eigenlijk in de hemel zijn.
    Nog genoeg te zien haha. Vooral in het Noorden kan je het helder zien. Maar het zijn inderdaad meestal de plekken waar geen ziel te bekennen is, waar je optimaal van alles om je heen kan genieten.

  4. #34
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    In de bergen. Comfortabel liggen op een hoopje hooi. Genieten van de sterren boven je en de duisternis om je heen.
    Lovely

  5. #35
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Hoe was het als enige blanke vrouw?
    Dat zal je een blanke vrouw moeten vragen. Al waren er wel meerdere op safari. Overigens word je daar met een mooie bruine huid alsnog mzungu (blanke) genoemd.

  6. #36
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Dat zal je een blanke vrouw moeten vragen. Al waren er wel meerdere op safari. Overigens word je daar met een mooie bruine huid alsnog mzungu (blanke) genoemd.
    Ben je zwart?
    Doei.

  7. #37
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Ben je zwart?
    Nee, ben bruin. Voor de Malawische bevolking ben je dan alsnog blank. Ze spreken je in hun taal (chichewa) aan met blanke, of je nou "wit" of "bruin" bent.

  8. #38
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Nee, ben bruin. Voor de Malawische bevolking ben je dan alsnog blank. Ze spreken je in hun taal (chichewa) aan met blanke, of je nou "wit" of "bruin" bent.
    Hoe was dat tussen al die negers?
    Doei.

  9. #39
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Hoe was dat tussen al die negers?
    Gezellig haha. Malawi wordt met recht the warm heart of Africa genoemd.

  10. #40
    Tetouzint.

    Reacties
    32
    14-04-2017

    Diepgaande shit ouwe.
    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Ik draag ook skinny jeans van dsquard , ben ik nu minder man!! Mijn goedkoopste outfit is 2 rug?? Soms pak ik een zonnebank voor een kleurtje. Maar ik durf er mijn handen voor op het vuur te zetten dat ik meer mannelijk dan alle mannen inclusief jouw hele familie die er bij jou vanaf de kleuterklas in de klas hebben gezet of gekent. Ik ben een mooiboy met cash!!

  11. #41
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Gezellig haha. Malawi wordt met recht the warm heart of Africa genoemd.
    Word je daar niet zwaar lastiggevallen als niet-Afrikaanse vrouw?
    Doei.

  12. #42
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Word je daar niet zwaar lastiggevallen als niet-Afrikaanse vrouw?
    Nee, echt zeer zelden. Zelf in elk geval niet zoiets ervaren en van kennissen/vriendinnen ook geen negatieve ervaringen (op dat gebied) vernomen.

  13. #43
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Nee, echt zeer zelden. Zelf in elk geval niet zoiets ervaren en van kennissen/vriendinnen ook geen negatieve ervaringen (op dat gebied) vernomen.
    Dan ben je daar beter af dan in Nederland lijkt het.
    Doei.

  14. #44
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Dan ben je daar beter af dan in Nederland lijkt het.
    Haha dat sowieso!

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    534
    02-01-2017

    Soms is afgezonderd leven beter om je te herinneren wie je echt bent, wat ons doel is op aarde, om weg te zijn van alle afleidingen, de bos is real, zo ook andere natuurplekken waar je 1 kunt zijn met jezelf, ik hou van het strand, een lege strand