1. #1
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Ronald Bernard High Finance Shocking Revelations (interview)

    https://www.youtube.com/watch?v=nEpcY5JU120&feature=youtu.be


    Ronald Bernard, een ingewijde uit de financiële wereld, durfde het aan om voor de camera zijn verhaal te vertellen.
    Bernard werkte ruim 25 jaar in diverse branches. In de financiële sector was dit vermogensbeheer, valuta- en depositohandel. Hij is medeoprichter van De Blije B, een burgerinitiatief van professionals.
    Hij vertelt in dit interview openhartig over de manier waarop een kleine groep elites bestaande uit zo’n 8000 tot 8500 mensen de hele wereld in zijn greep houdt en wat hun religieuze drijfveren precies zijn.


    Satanisme

    Bernard belandde in de valutahandel en werd steeds beter in het organiseren van geldstromen. Toen kwam hij in aanraking met het satanisme en werd hem gevraagd om iets gruwelijks, iets onmenselijks te doen.
    “Ik kon het niet,” vertelt hij emotioneel.
    Dat was het moment waarop hij brak en besloot eruit te stappen. Hij heeft zich los weten te maken van een duistere wereld die hem bijna fataal werd en koos voor menswaardigheid.
    Bekijk deze video aandachtig en deel hem ook met vrienden en familie. Het is van het grootste belang dat mensen beseffen hoe de wereld echt in elkaar zit.


    https://cooperatiedevrijemedia.nl/20...n-een-insider/

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Misschien kunnen deze personen uitgeschakeld worden door een special anti terror operations team

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Ik heb de eerste vijftien minuten bekeken. Deze gast is psychisch niet in orde als je het mij vraagt. Hij schildert zichzelf af als de man die alles weet en het spel altijd won. Grootheidswaanzin noemt men dat.

    Bovendien, als wat hij zegt waar is: Waarom leeft hij dan nog? Hij zou allang dood zijn in dit geval.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik heb de eerste vijftien minuten bekeken. Deze gast is psychisch niet in orde als je het mij vraagt. Hij schildert zichzelf af als de man die alles weet en het spel altijd won. Grootheidswaanzin noemt men dat.

    Bovendien, als wat hij zegt waar is: Waarom leeft hij dan nog? Hij zou allang dood zijn in dit geval.
    Onzin.
    Omdat ie geen namen noemt.