1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Ik haat mijn leven Deel 50



    Dus morgenochtend 09:30 sollicitatiegesprek. Blijkt dat de recruiter die mij de baan aanbood me rond 16:30 eerder vandaag heeft gebeld Natuurlijk heb ik dat weer eens gemist, want ik kijk maar zelden op mijn telefoon + loop er ook niet mee rond. Zal je zien dat het gesprek niet doorgaat/ is verplaatst naar een ander tijdstip of locatie / of dat ze me nog iets belangrijks wou mededelen Nu weet ik dus niet of het zin heeft me nog even voor te bereiden + wie weet ga ik daar morgenochtend dus zomaar naartoe Heb haar wel snel een mail gestuurd en even aangegeven dat ik morgen voor het gesprek nog in mijn mail zal kijken, dus mocht ze morgen om 9 uur op haar werk komen en in haar mail kijken kan ze nog antwoorden....natuurlijk vertrek ik een uur tevoren, dus nog steeds kans dat ik voor niets ga. Ik haat mijn leven. Anderzijds als het belangrijk was had ze toch een mail kunnen sturen?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    ik haat jouw leven

  3. #3
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Heb jij wel een leven?
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    ik heb er nog 6, en jij?

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    @ ts

    Ik hoop dat je slaagt, insha Allah komt het goed.

    Onnodig stressen is zinloos, leven gaat door en die baan is niet de enige in het leven.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    @ ts

    Ik hoop dat je slaagt, insha Allah komt het goed.

    Onnodig stressen is zinloos, leven gaat door en die baan is niet de enige in het leven.
    Ja, maar het was een goede baan om mee te beginnen. 3 of 4 dagen per week + training + het is in een callcenter dus dan kan ik mijn communicatieve vaardigheden verbeteren + makkelijk bereikbaar zowel met auto als openbaar vervoer. Enige dat minder is, is het salaris. Maar goed, ik wil gewoon niet voor niets morgen daar heengaan. Geen idee waarom de recruiter mij eerder vandaag belde....

  7. #7
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door hellofklitty Bekijk reactie
    ik heb er nog 6, en jij?
    Da was nie tegen jou, kittys hebben er 9.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Da was nie tegen jou, kittys hebben er 9.
    Nu nog maar 5