1. #241
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Is ie al deaud?
    Eerst Aids dan dood

  2. #242
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Eerst Aids dan dood

  3. #243
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    eerder andalusiers..
    ja klopt die hebben naam die k vergeten ben, ze werden vervolgd en vermoord omdat ze niet christen werden, ze vluchten naar sale en werden de meerderheid in de stad

  4. #244
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    ja klopt die hebben naam die k vergeten ben, ze werden vervolgd en vermoord omdat ze niet christen werden, ze vluchten naar sale en werden de meerderheid in de stad
    zijn zij naar sale gevlucht of hebben zij sale gesticht zodat zij andalusia kunnen heroveren..ik wet niet het precieze ervan.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  5. #245
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    zijn zij naar sale gevlucht of hebben zij sale gesticht zodat zij andalusia kunnen heroveren..ik wet niet het precieze ervan.
    staat gevlucht he, sale is een van de oudste mischien wel de oudste stad van marokko

  6. #246
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    ik heb 1 van LV 900 euro. Maar hebt nog meer
    Sissy
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  7. #247
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    heb die naam ff opgezocht , moriskos heten ze,

  8. #248
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Als je darwanisme expossed dan komen ze allemaal aandraven leuk om te weten .
    https://youtu.be/ytTVFwoTZHY

    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  9. #249
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Kan je nagaan. En je bent nog Nederlander....mensen beschuldigen Marokkanen als enig volk voor het dragen van een schoudertasje, terwijl ik zat Surinamers, Cabo's, Anti's, Turken en Hollanders een schoudertasje zie dragen.

    Niks mis mee. Wat moet je dan? Met volle broekzakken (want een jasje draagje niet in de zomer) de hort op?

    Trouwens had je vandaag een kraampje Hans?
    dat zijn jaloerse mensen.


    Ik gebruik mijn nektasje eigelijk alleen in de zomer .het is gewoon handig .voor mijn auto's sleutels pak geld .kauwgum zakdoekjes klein geld huis sleutels enzo


    Maar heb ook een hekel aan gasten die het tasje het hele jaar door dragen over een winter jas heen.



    Ik heb in Amsterdam gestaan paar kop binnen gehaald .was een geslaagd dagje.
    Verzamel herringeringen en geen geld .