1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    hey dude, chill... er zijn tot nu toe geen burgerslachtoffers gemaakt door Turkse bombardementen.. notabene de meeste burgers van het noorden zijn gewoon veilig in Turkije en zitten te chillen hoe jij nu ook zit te chillen..

    jij moet ook beseffen dat er geen totale oorlog aan de gang is maar een burgeroorlog.. alleen bij een totale oorlog heb je slagvelden
    Hoe weet je dat er geen burgerslachtoffers zijn... Je moet echt een beetje kritisch worden op de turkse overheid, dat moet iedereen doen, of je nou amerikaan, turk, marokkaan of gabonees bent. Een overheid is vaker niet dan wel te vertrouwen en het interesseert ze weinig hoeveel slachtoffers ze maken want zij denken niet in termen van slachtoffers maar in termen van behaalde doelen.
    En ik ben voor het bestrijden van YPG/PKK maar neemt niet weg dat je goed moet uitkijken voor burgerslachtoffers.

    Ik ben Marokkaan maar ik zou ook niet willen dat het Marokkaanse leger zomaar huizen in het zuidelijke gebied aanvalt omdat de marokkaanse overheid zegt dat daar terroristen zitten

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Natuurlijk zijn er burgerslachtoffers door die Turkse bombardementen. Net zoals er burgers zijn gedood door het Westen of de Russen. Hier, in het Westen, hoor je er af en toe wel berichten over als het Westen de mist in is gegaan. Ik denk niet dat je dergelijke berichten in Turkse media zult vinden als zij de mist in zijn gegaan.

    Dat is het verschil, het Westen erkent fouten. De Russen, en Turken, maken veel meer van deze fouten door domme projectielen maar zij geven het simpelweg niet toe. Ik denk dat je, als burger, een stuk beter af bent met een Westerse aanval. Het Westen probeert je in ieder geval te vermijden, de Russen halen gewoon de hele regio neer.

  3. #153
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Deen Bekijk reactie
    99% nieuws over is is zijn leugens. En de nieuws komt sowieso altijd van fusaaq dus kunnen we niet zomaar aannemen.

    Voor officiële nieuws van isis: www.dawaalhaq.com dat is hun officiële site. Is wel Arabisch. Dan kan je op de hoogte blijven van de nieuws van hun. ( natuurlijk is het een 1zijdig van hun kant, maar het zijn tenminste moslims)

    Is belangrijk om op de hoogte te blijven van de situatie van de moslims.
    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Natuurlijk zijn er burgerslachtoffers door die Turkse bombardementen. Net zoals er burgers zijn gedood door het Westen of de Russen. Hier, in het Westen, hoor je er af en toe wel berichten over als het Westen de mist in is gegaan. Ik denk niet dat je dergelijke berichten in Turkse media zult vinden als zij de mist in zijn gegaan.

    Dat is het verschil, het Westen erkent fouten. De Russen, en Turken, maken veel meer van deze fouten door domme projectielen maar zij geven het simpelweg niet toe. Ik denk dat je, als burger, een stuk beter af bent met een Westerse aanval. Het Westen probeert je in ieder geval te vermijden, de Russen halen gewoon de hele regio neer.
    Onrecht is onrecht, dacht ik altijd. En leugens zijn leugens.
    En of er op onrecht nu een islamitisch of een westers labeltje zit, dat maakt dacht ik voor de slachtoffers weinig uit.Maar goed, da's mijn mening: anderen zien dat duidelijk anders.

  4. #154
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Onrecht is onrecht, dacht ik altijd. En leugens zijn leugens.
    En of er op onrecht nu een islamitisch of een westers labeltje zit, dat maakt dacht ik voor de slachtoffers weinig uit.Maar goed, da's mijn mening: anderen zien dat duidelijk anders.
    Zindi9/Dayuth

  5. #155
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Zindi9/Dayuth
    Toen je overal op reageerde met AIDS kwam je intelligenter over.
    En stoerder.

    Nu is het niks, echt.

  6. #156
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Zindi9/Dayuth
    shokran 3la alawn al agdar, safi 7na s7ab for life

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Bij Turkse lucht- en artilleriebombardementen in het noorden van Syrië zijn zeker zestig mensen om het leven gekomen. Het gaat om 35 burgerslachtoffers en 25 Koerdische strijders. Daarnaast raakten zo'n vijftig burgers gewond.
    Het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten en het Turkse leger hebben dat*zondag meegedeeld.

    De slachtoffers vielen in de dorpen*Jub al-Kousa,*al-Amarna en in de buurt van de stad Jarablus. Met Turkije verbonden Syrische rebellen vechten in het noorden van Syrië tegen Koerdische milities die deel uitmaken van de Syrische Democratische Strijdkrachten (SDF).*

    Video: Doden en gewonden door Turkse bombardementen in Syrië



    http://www.nu.nl/syrie/4313397/zeker...rdementen.html


    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    hey dude, chill... er zijn tot nu toe geen burgerslachtoffers gemaakt door Turkse bombardementen.. notabene de meeste burgers van het noorden zijn gewoon veilig in Turkije en zitten te chillen hoe jij nu ook zit te chillen..

    jij moet ook beseffen dat er geen totale oorlog aan de gang is maar een burgeroorlog.. alleen bij een totale oorlog heb je slagvelden
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    http://www.nu.nl/syrie/4313397/zeker...rdementen.html


    Het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten en het Turkse leger hebben dat*zondag meegedeeld.




    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Natuurlijk zijn er burgerslachtoffers door die Turkse bombardementen. Net zoals er burgers zijn gedood door het Westen of de Russen. Hier, in het Westen, hoor je er af en toe wel berichten over als het Westen de mist in is gegaan. Ik denk niet dat je dergelijke berichten in Turkse media zult vinden als zij de mist in zijn gegaan.

    Dat is het verschil, het Westen erkent fouten. De Russen, en Turken, maken veel meer van deze fouten door domme projectielen maar zij geven het simpelweg niet toe. Ik denk dat je, als burger, een stuk beter af bent met een Westerse aanval. Het Westen probeert je in ieder geval te vermijden, de Russen halen gewoon de hele regio neer.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  9. #159
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Bij Turkse lucht- en artilleriebombardementen in het noorden van Syrië zijn zeker zestig mensen om het leven gekomen. Het gaat om 35 burgerslachtoffers en 25 Koerdische strijders. Daarnaast raakten zo'n vijftig burgers gewond.
    Het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten en het Turkse leger hebben dat*zondag meegedeeld.

    De slachtoffers vielen in de dorpen*Jub al-Kousa,*al-Amarna en in de buurt van de stad Jarablus. Met Turkije verbonden Syrische rebellen vechten in het noorden van Syrië tegen Koerdische milities die deel uitmaken van de Syrische Democratische Strijdkrachten (SDF).*

    Video: Doden en gewonden door Turkse bombardementen in Syrië



    http://www.nu.nl/syrie/4313397/zeker...rdementen.html
    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    http://www.nu.nl/syrie/4313397/zeker...rdementen.html


    Het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten en het Turkse leger hebben dat*zondag meegedeeld.
    Dit is allemaal niet waar!

    Dat weet jij ook goed!

    Erdogan zou zo een bericht NOOIT naar buiten laten komen.

    En als Erdogan het zegt dan is het zo....

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    ISTANBUL - De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan heeft vrijdag spijt betuigd over de dood van 35 Koerdische smokkelaars door toedoen van de luchtmacht van Turkije.
    Die voerde donderdag een bombardement uit op mensen in het grensgebied met Irak, die waren aangezien voor Koerdische opstandelingen.

    In de miljoenenstad Istanbul sprak Erdogan tegen journalisten van een ''betreurenswaardig en pijnlijk'' incident. Hij bood zijn condoleances aan aan de nabestaanden van de slachtoffers.


    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Dit is allemaal niet waar!

    Dat weet jij ook goed!

    Erdogan zou zo een bericht NOOIT naar buiten laten komen.

    En als Erdogan het zegt dan is het zo....
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  11. #161
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Bij Turkse lucht- en artilleriebombardementen in het noorden van Syrië zijn zeker zestig mensen om het leven gekomen. Het gaat om 35 burgerslachtoffers en 25 Koerdische strijders. Daarnaast raakten zo'n vijftig burgers gewond.
    Het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten en het Turkse leger hebben dat*zondag meegedeeld.

    De slachtoffers vielen in de dorpen*Jub al-Kousa,*al-Amarna en in de buurt van de stad Jarablus. Met Turkije verbonden Syrische rebellen vechten in het noorden van Syrië tegen Koerdische milities die deel uitmaken van de Syrische Democratische Strijdkrachten (SDF).*

    Video: Doden en gewonden door Turkse bombardementen in Syrië



    http://www.nu.nl/syrie/4313397/zeker...rdementen.html
    allemaal propaganda van de koerden om zielig over te komen bij de blanke steuners om de bombardementen en de inval te doen stoppen..

  12. #162
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    allemaal propaganda van de koerden om zielig over te komen bij de blanke steuners om de bombardementen en de inval te doen stoppen..
    Maar dat Koerden niet blij zijn dat Turken de baas over hen zitten te spelen is wel logisch.
    Turken zijn vrij slecht in besturen namelijk.

  13. #163
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Maar dat Koerden niet blij zijn dat Turken de baas over hen zitten te spelen is wel logisch.
    Turken zijn vrij slecht in besturen namelijk.
    het dringt bij jullie nog steeds niet door he?

    koerden maakten maar 5% van de totale bevolking in syrie uit en nu hebben de koerden met andere koerden uit andere landen en met steun van amerika en europa het noorden bezet en de oorspronkelijke bewoners verjaagd en vermoord..

    wat snap jij hier niet van? ben je echt zo dom om het te beseffen waar het over gaat zoals alle westerlingen zo dom zijn om dit te beseffen?

  14. #164
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    het dringt bij jullie nog steeds niet door he?

    koerden maakten maar 5% van de totale bevolking in syrie uit en nu hebben de koerden met andere koerden uit andere landen en met steun van amerika en europa het noorden bezet en de oorspronkelijke bewoners verjaagd en vermoord..

    wat snap jij hier niet van? ben je echt zo dom om het te beseffen waar het over gaat zoals alle westerlingen zo dom zijn om dit te beseffen?
    Turken zijn vrij slecht in het besturen.
    Ze kunnen beter andere dingen doen.

    Raar dat dat na honderden jaren nog steeds niet tot ze doordringt.

    Weet jij hoe dat komt?

  15. #165
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Turken zijn vrij slecht in het besturen.
    Ze kunnen beter andere dingen doen.

    Raar dat dat na honderden jaren nog steeds niet tot ze doordringt.

    Weet jij hoe dat komt?
    besturen met wat? Turken hebben 1000 jaar het Kalifaat bestuurd.. weet waarover je praat pik