1. #31
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    het gezag van mo6 is hier nog want enige vorm van kritiek zal je duur komen te staan. marokkanen vrezen hem nog steeds en types als jij wakkeren die angst aan want ik weet zeker dat jij mo6 meer vreest dan Allah swt
    Axel

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    het gezag van mo6 is hier nog want enige vorm van kritiek zal je duur komen te staan. marokkanen vrezen hem nog steeds en types als jij wakkeren die angst aan want ik weet zeker dat jij mo6 meer vreest dan Allah swt
    domme opmerking

  3. #33
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    ewa ja alles wat waarheid is word door de arabische slaaf als dom beschouwd. l
    Axel

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    De waarheid is ontkracht en zelfs de nederlanders hebben jullie nou door en prikken door die lege praatjes van de achterstandswijk zo door .

  5. #35
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    liever een achterstandswijk dan marokko die duizenden krottenwijken heeft gesponsord door sidek
    Axel

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    liever een achterstandswijk dan marokko die duizenden krottenwijken heeft gesponsord door sidek
    shbe3ti el gobz welliti tefham

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Wat jij vind zal iedereen een rotzorg zijn dat is je toch wel duidelijk dat de woord van een kansloze geen waarde hier heeft .

  8. #38
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    shbe3ti el gobz welliti tefham
    dat is een arabische denkwijze. iedere mens heeft recht op brood en ieder mens heeft het recht om kritiek te uiten. wil je dictatoriale ellende hebben ewa wat doe je in een kaffirland?
    Axel

  9. #39
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Wat jij vind zal iedereen een rotzorg zijn dat is je toch wel duidelijk dat de woord van een kansloze geen waarde hier heeft .
    dank voor je reactie. hier geef je nu aan dat je anti democratie bent maar wel in een kaffir land wilt leven die je heeft geleerd hoe je wc papier moet gebruiken
    Axel

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    dat is een arabische denkwijze. iedere mens heeft recht op brood en ieder mens heeft het recht om kritiek te uiten. wil je dictatoriale ellende hebben ewa wat doe je in een kaffirland?
    wat heb je tegen arabieren ?

  11. #41
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    wat heb je tegen arabieren ?
    ik heb niks tegen de mensheid maar wat heb jij tegen je amazigh voorouders?
    Axel

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    ik heb niks tegen de mensheid maar wat heb jij tegen je amazigh voorouders?
    weer zo een domme opmerking, jij bepaald wie wie is.ik heb niets over berbers gezegd , nu jij begint ----

    trouwens arabieren veroverden marokko door byzantijnen te verslaan, marokko was in die tijd niet berbers maar grieks .

  13. #43
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    weer zo een domme opmerking, jij bepaald wie wie is.

    trouwens arabieren veroverden marokko door byzantijnen te verslaan, marokko was in die tijd niet berbers maar grieks .
    cool story bro dna bepaalt wat het volk is en ja ook jijbent een amazigh en dat weet je goed. dus erken je afkomst of buig voor m6
    Axel

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Kenshiro Bekijk reactie
    cool story bro dna bepaalt wat het volk is en ja ook jijbent een amazigh en dat weet je goed. dus erken je afkomst of buig voor m6
    berber dna is zelfde als die van joden , ik buig voor allah soebhanaho wa ta3ala, , jij bukt voor jan

  15. #45
    鬼の半蔵

    Reacties
    574
    27-01-2016

    ah oke? vanuit deze reactie kan ik al concluderen dat je niet echt veel leest. arabieren en joden zijn hetzelfde volk dus hoe kunnen imazighen joden bloed hebben?
    Axel