1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6.151
    12-01-2008

    Transgender urenlang gegijzeld door Nederlandse tuig

    De 56-jarige transgender Jessica werd eind februari urenlang vastgebonden en ernstig mishandeld. Ze doet haar verhaal nu bij Hart van Nederland, omdat “dit niemand meer mag overkomen.”

    Het is überhaupt al een wonder dat Jessica die traumatische dag nog kan navertellen. Eind februari werd ze door een groep mannen vastgebonden in een parkeergarage. Ze werd urenlang gegijzeld en zwaar mishandeld. Ze ging er eigenlijk al vanuit dat ze haar ook van het leven zouden beroven.

    Inmiddels zijn we zo’n twee maanden verder. De politie heeft dankzij grondig recherchewerk vijf personen aangehouden. Op 11 april werden de eerste drie mannen aangehouden, een 28-jarige uit Nieuwegein, een 33-jarige uit Geldrop en een 33-jarige uit Reusel. Op 20 april volgende de arrestaties van een 24-jarige Culemborgse man en een 25-jarige vrouw uit Bladel. Zij worden allen verdacht van onder meer poging tot doodslag.

    Transseksueel
    Volgens Jessica heeft het feit dat ze transseksueel is, een rol gespeeld. “Daarom wil ik mijn verhaal doen. We zijn in Nederland nog heel ver verwijderd van de acceptatie van homo’s en transseksuelen.”

    Ze benadrukt hierbij dat het ook geen probleem is dat, zoals velen beweren, vooral bij allochtone Nederlanders leeft. Degenen die haar zo ernstig hebben toegetakeld waren autochtonen. Iets wat ze in het verleden ook al eens had gemerkt. Toen ze ermee werd gepest. “Het zijn niet de Marokkanen of Turken, die zijn juist positief. Ik heb vooral problemen met oer-Hollandse mannen.”


    http://www.hartvannederland.nl/nieuw...-verhaal-hvnl/
    Disclaimer: Dit bericht is niet bedoeld ter belediging of provocatie van wie dan ook. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld, elk ras, volk, religie enz, zijn in de berichten inwisselbaar gelang het voorbeeld. Reactie is een mening en geen feit.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door discover_me Bekijk reactie
    De 56-jarige transgender Jessica werd eind februari urenlang vastgebonden en ernstig mishandeld. Ze doet haar verhaal nu bij Hart van Nederland, omdat “dit niemand meer mag overkomen.”

    Het is überhaupt al een wonder dat Jessica die traumatische dag nog kan navertellen. Eind februari werd ze door een groep mannen vastgebonden in een parkeergarage. Ze werd urenlang gegijzeld en zwaar mishandeld. Ze ging er eigenlijk al vanuit dat ze haar ook van het leven zouden beroven.

    Inmiddels zijn we zo’n twee maanden verder. De politie heeft dankzij grondig recherchewerk vijf personen aangehouden. Op 11 april werden de eerste drie mannen aangehouden, een 28-jarige uit Nieuwegein, een 33-jarige uit Geldrop en een 33-jarige uit Reusel. Op 20 april volgende de arrestaties van een 24-jarige Culemborgse man en een 25-jarige vrouw uit Bladel. Zij worden allen verdacht van onder meer poging tot doodslag.

    Transseksueel
    Volgens Jessica heeft het feit dat ze transseksueel is, een rol gespeeld. “Daarom wil ik mijn verhaal doen. We zijn in Nederland nog heel ver verwijderd van de acceptatie van homo’s en transseksuelen.”

    Ze benadrukt hierbij dat het ook geen probleem is dat, zoals velen beweren, vooral bij allochtone Nederlanders leeft. Degenen die haar zo ernstig hebben toegetakeld waren autochtonen. Iets wat ze in het verleden ook al eens had gemerkt. Toen ze ermee werd gepest. “Het zijn niet de Marokkanen of Turken, die zijn juist positief. Ik heb vooral problemen met oer-Hollandse mannen.”


    http://www.hartvannederland.nl/nieuw...-verhaal-hvnl/
    Ja de oerhollandse mannen hebben het weer gedaan

    We hebben toch afgesproken dat soort nieuws enkel groot naar buiten komt als de daders licht getinte zijn. moet zo een transseksueel weer de boel verpesten.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.151
    12-01-2008

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Ja de oerhollandse mannen hebben het weer gedaan

    We hebben toch afgesproken dat soort nieuws enkel groot naar buiten komt als de daders licht getinte zijn. moet zo een transseksueel weer de boel verpesten.

    Net zoals de doelgroep hier heb jij natuurlijk ook het recht om te klagen over de afkomst van deze mannen.
    Disclaimer: Dit bericht is niet bedoeld ter belediging of provocatie van wie dan ook. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld, elk ras, volk, religie enz, zijn in de berichten inwisselbaar gelang het voorbeeld. Reactie is een mening en geen feit.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door discover_me Bekijk reactie
    Net zoals de doelgroep hier heb jij natuurlijk ook het recht om te klagen over de afkomst van deze mannen.
    Ik klaag over de media, niet over de afkomst.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    820
    03-11-2004

    Laat toch iedereen in zijn waarde

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Nu geen geklaag dat de afkomst er bij staat? Gevalletje selectieve verontwaardiging?


    On topic,
    Ziek dat er nog steets mensen zijn die mensen met een andere geaardheid veroordelen of in dit geval zelfs mishandelen. Dit soort discriminatie zou veel harder bestraft moeten worden.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Lijkt ook nog voorbedachte rade..
    Onderzoekje pieter baan lijkt me zeer wenselijk bij deze sick fucks.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Weer het bewijs dat ze de afkomst van de daders belangrijker vinden dan het slachtoffer.

    Of zit deze man vanavond ook bij Pauw of RTL LN?

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Izanovic. Bekijk reactie
    Weer het bewijs dat ze de afkomst van de daders belangrijker vinden dan het slachtoffer.

    Of zit deze man vanavond ook bij Pauw of RTL LN?
    Bij jou ben ik gewend de uitspraak " zelf uitgelokt" bij dit soort gerichte haat tegen minderheden om hun geaardheid .
    Je verbaasd me oprecht

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Nu geen geklaag dat de afkomst er bij staat? Gevalletje selectieve verontwaardiging?


    .
    er wordt nu helemaal niet geklaagd dat vrijheid en geaardheid een recht is welke is aangevallen....zou dat misschien komen omdat de afkomst van de daders er juist wel bij staat?

    het lijkt erop.

    selectieve verontwaardiging is het dus zeker maar net ff anders dan jij hebt gesuggereerd.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Geen Marokkanen/Turken dus geen nieuws.

    Zoals altijd zijn de daders dus weer belangrijker dan het slachtoffer... racistische hypocrieten.

  12. #12
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Apart, normaal doen homo's, transseksuelen etc er niet toe hier. Nu wel... Vanwege het laatste stukje natuurlijk.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Apart, normaal doen homo's, transseksuelen etc er niet toe hier. Nu wel... Vanwege het laatste stukje natuurlijk.
    ik zie maar weinig verontwaardiging of uitspraken dat de joods-christelijke cultuur de oorzaak is van deze mishandeling.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Waarom waren er nou geen homofiele politici die hand in hand lopen voor de gays ooh ja natuurlijk de dader is geen marokkaan of turk daar gaat de aandacht en media heissa
    .

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Zelf uitgelokt