1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    vraagje aan de dames en heren

    Citaat Geplaatst door noual1984
    Ik zit erg verlegen om advies.
    Het is namelijk zo dat ik een jongen bij mij op school leuk vind, maar hoe laat ik hem dat merken en hoe kom ik erachter hoe hij over mij denkt?




    Dus meiden: hoe zouden jullie het gedaan hebben in mijn situaties.
    En mijn vraag aan de heren: hoe laten jullie een meisje merken dat je haar leuk vindt?


    Ik zou het heel fijn vinden als ik serieus en uitvoerbaar advies zou krijgen.


    Alvast bedankt,


    Noual
    .

  2. #2
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Sallaam Naoual, meid zet het idee uit je hoofd, want een vriend nemen voordat je getrouwd bent is HARAM meid, ga niet verdwalen in je verliefdheid meid, maar denk ook onze geloof.


    Wa Sallaam Alikoum

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    11
    20-02-2003

    ik zou zeggen: ik ben niet je ouder of derg dus ik geef je geen advies van begin er niet aan en bla bla bla maar doe gewoon wat in je opkomt zoek oogcontact ofderg weet ik veel
    Hamas hamas dood aan het zionistische ras

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    11
    20-02-2003

    ja toch safdar? o(f hoe je jezelf ook noemt)
    Hamas hamas dood aan het zionistische ras

  5. #5
    Kort en bondig

    Reacties
    4.953
    19-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Atlas_Gebergte
    Sallaam Naoual, meid zet het idee uit je hoofd, want een vriend nemen voordat je getrouwd bent is HARAM meid, ga niet verdwalen in je verliefdheid meid, maar denk ook onze geloof.


    Wa Sallaam Alikoum
    ik ben het hiermee eens

    "You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. You will never live if you are looking for the meaning of life."

    Albert Camus


  6. #6
    ***FESSIA***

    Reacties
    709
    26-01-2003

    Niet laten merken en niet aan beginnen dat is mijn advies, het waait echt wel weg, probeer hem te ontwijken of iets dergelijks.
    La illaha ila ALLAH wahdahoe la sharikoelah lahoe el moelk wa lahoe el hamd wa hoewa 3ala ***** saik qadir
    My beats for you ....

    Miss_linah

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    597
    08-06-2002

    Re: vraagje aan de dames en heren

    Origineel gepost door noual1984
    Ik zit erg verlegen om advies.
    Het is namelijk zo dat ik een jongen bij mij op school leuk vind, maar hoe laat ik hem dat merken en hoe kom ik erachter hoe hij over mij denkt?




    Dus meiden: hoe zouden jullie het gedaan hebben in mijn situaties.
    En mijn vraag aan de heren: hoe laten jullie een meisje merken dat je haar leuk vindt?


    Ik zou het heel fijn vinden als ik serieus en uitvoerbaar advies zou krijgen.


    Alvast bedankt,


    Noual
    ga naaar hem toe en zeg mijn vader wil maar 1 kilo suiker ( en dan maar hopen dat hij de hint begrijpt)

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    247
    10-11-2001

    Re: vraagje aan de dames en heren

    Origineel gepost door noual1984
    Ik zit erg verlegen om advies.
    Het is namelijk zo dat ik een jongen bij mij op school leuk vind, maar hoe laat ik hem dat merken en hoe kom ik erachter hoe hij over mij denkt?




    Dus meiden: hoe zouden jullie het gedaan hebben in mijn situaties.
    En mijn vraag aan de heren: hoe laten jullie een meisje merken dat je haar leuk vindt?


    Ik zou het heel fijn vinden als ik serieus en uitvoerbaar advies zou krijgen.


    Alvast bedankt,




    Noual

    Salaam noual
    ik stel eerst de volgend vraag aan mezelf : waarom vind ik haar leuk ?
    omdat zij mooi is ? ...... de schoonheid blijft niet altijd
    moet van te voren , al haar Karakters (zoals innerlijk als uiterlijk) projecteren in mijn lijste van eisen en wensen , want ik wil haar niet voor drie dagen , dat laat zien dat om de ander partner te kiezen moet je een tijd hebben , je verstand gebruiken , en nooit je gevoel
    zoek een karakter die niet van de levensduur hangt en dat is het geloof
    als je zoe doet dan zou je een goede gebalaceerd partner hebben

  9. #9
    ***FESSIA***

    Reacties
    709
    26-01-2003

    Re: Re: vraagje aan de dames en heren

    Origineel gepost door Oujda1
    Salaam noual
    ik stel eerst de volgend vraag aan mezelf : waarom vind ik haar leuk ?
    omdat zij mooi is ? ...... de schoonheid blijft niet altijd
    moet van te voren , al haar Karakters (zoals innerlijk als uiterlijk) projecteren in mijn lijste van eisen en wensen , want ik wil haar niet voor drie dagen , dat laat zien dat om de ander partner te kiezen moet je een tijd hebben , je verstand gebruiken , en nooit je gevoel
    zoek een karakter die niet van de levensduur hangt en dat is het geloof
    als je zoe doet dan zou je een goede gebalaceerd partner hebben
    dat is pas een goede houding

    La illaha ila ALLAH wahdahoe la sharikoelah lahoe el moelk wa lahoe el hamd wa hoewa 3ala ***** saik qadir
    My beats for you ....

    Miss_linah

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.430
    19-02-2003

    Origineel gepost door Atlas_Gebergte
    Sallaam Naoual, meid zet het idee uit je hoofd, want een vriend nemen voordat je getrouwd bent is HARAM meid, ga niet verdwalen in je verliefdheid meid, maar denk ook onze geloof.


    Wa Sallaam Alikoum




  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    346
    26-03-2003

    meid begin nooit een relatie voor het huwelijk want als hij niet de ware is kan je er echt verdriet aan over houden ik heb het zelf mee gemaakt dus weet waar ik het over heb mocht ik terug gaan naar vroeger dan zou ik nooit een relatie beginnen dus goede advies begin er niet aan maar ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om te weten wat goed en fout is veel sterkte afz:donaldduk
    na zoveel jaren ben ik je nog steeds niet vergeten

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.430
    19-02-2003

    Origineel gepost door erwezna
    BEGIN NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT AAN EEN VRIEND!!!!!!!!!!!!

    ZODRA JE DAAR AAN BEGINT, BEGINT OOK DE HEL.


    O................... jij hebt ervaring zo te zien!!!!!!!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.430
    19-02-2003

    Origineel gepost door Soumayaatje
    hmmmmm touzine je konhet weer niet laten he door zo een reactie te plaatsen yek



    Ja................... maar heb ik gelijk of heb ik gelijk!!!!!!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.430
    19-02-2003

    Origineel gepost door Soumayaatje
    Je hebt geen GELIJK! nananananaaaaaa

    Ze hoeft niet perse uit haar eigen ervaring dit hebben meegemaakt.....don't forget mensen leven met mensen.....je kan het ook in je omgeving zien....Bij jezus of je vriendinnen.dus jij hebt totally Notttt gelijk! CAPICHE?!
    Bye poepie ( remember me :melig


    en toch heb ik gelijk

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.430
    19-02-2003