1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Een vader spreekt namens jouw vader tot jullie.

    Nu wil je trouwen maar ik wil niet scheiden.
    Ga naar je man maar verlaat mij niet.
    Knuffel hem maar vergeet mij niet te blijven knuffelen
    Trouw met hem maar scheid niet van mij en van je moeder.
    Blijf ons knuffelen al doen we soms boos.
    Blijf ons knuffelen al heb je het te druk en te zwaar en heb je de grootste ruzie met je man..juist op dat moment wanneer alles om je heen al je aandacht oppakt kan _______het laatste moment zijn dat je hem kan zien en knuffelen ___
    Dankje namens je ouders
    blijf in elkaar geloven

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Marokanen neigen soms naar een zwart wit beeld van het huwelijk.
    Of ze denken familie is het belangrijkste want een man/vrouw komt en gaat maar dat is niet waar want juist die man of vrouw bestaat er maar 1 van met een persoonelijkheid zoals een vingerafdruk en een onvervangbaar MOEDER /VADER voor je kids .

    Of ze denken ondankbaar ;mijn nieuw gezin is het belangrijkste....iedereen is het belangrijkste op zijn eigen plek zowel je ouders als je eigen man.
    Wanneer je getrouwd bent zullen andere mannen meer gaan schijnen en wanneer je ruzie hebt met je eigen man zullen ze je al te graag gelijk geven. ..voor de laatste moet je uitkijken en ik ben zelf een MAN...een rechtvasrdige adviseur neemt niet genoegen met alleen jouw kant van het verhaal en zal eerder twijfelend luisteren dan de neiging hebben om je een knuffel te geven en dit zegt iemand die tussen een vrouw en man sprong toen eentje een baksteen in z'n hand had dus. .goed opletten .
    blijf in elkaar geloven