1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Ben je de pm psycholoog?
    Er is een lid die geen contact wil met zijn/haar vader.
    Er is een lid die na het lezen van de title van de topic in tranen uit brak.
    Dit wist je niet omdat je alleen leest wat openbaar is voor iedereen om te lezen.
    Pm functie gebruik ik voor dat soort mensen...er zijn helaas mensen die misbruik kunnen maken van andermans leed wanneer het openaar is of ze praten makkelijker in een prive sfeer ..hier kunnen nog derden controlleren wat er gaande is .

    Als ik maar 1 lid kan beinvloeden om wel contact op te nemen en dat kan dan alleen op die manier dan doe ik het.
    ._________________________________________________ __________________________________________________ __________


    Niet iedereen gaat naar een psycholoog en hoe weet jij dat in bepaalde gevallen een psycholoog meer kan betekenen dan ik?

    Etc.
    blijf in elkaar geloven

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Er is een lid die geen contact wil met zijn/haar vader.
    Er is een lid die na het lezen van de title van de topic in tranen uit brak.
    Dit wist je niet omdat je alleen leest wat openbaar is voor iedereen om te lezen.
    Pm functie gebruik ik voor dat soort mensen...er zijn helaas mensen die misbruik kunnen maken van andermans leed wanneer het openaar is of ze praten makkelijker in een prive sfeer ..hier kunnen nog derden controlleren wat er gaande is .

    Als ik maar 1 lid kan beinvloeden om wel contact op te nemen en dat kan dan alleen op die manier dan doe ik het.
    ._________________________________________________ __________________________________________________ __________


    Niet iedereen gaat naar een psycholoog en hoe weet jij dat in bepaalde gevallen een psycholoog meer kan betekenen dan ik?

    Etc.

    Er zijn ook mensen die juist via pm en de 'vertrouwelijkheid' daarvan misbruik kunnen maken. Juist omdat daar niemand het gesprek kan lezen en er dus geen derde is in het gesprek.

    Ik vroeg mij daarom dan ook af wat jouw intenties zijn. Dit omdat er hier veel jongere meiden actief lid zijn en bepaalde problemen ervaren en jij hen vraagt of ze jou pmen. Dan ben ik bang dat er juist straks via die pm misbruik gemaakt zal worden door een man van oudere leeftijd.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Er zijn ook mensen die juist via pm en de 'vertrouwelijkheid' daarvan misbruik kunnen maken. Juist omdat daar niemand het gesprek kan lezen en er dus geen derde is in het gesprek.

    Ik vroeg mij daarom dan ook af wat jouw intenties zijn. Dit omdat er hier veel jongere meiden actief lid zijn en bepaalde problemen ervaren en jij hen vraagt of ze jou pmen. Dan ben ik bang dat er juist straks via die pm misbruik gemaakt zal worden door een man van oudere leeftijd.
    Misbruik heeft niks met leeftijd te maken. ..ook juist door de leeftijd kan je door ervaring met de nodig afstand naar kijken en ik ben zoon en vader te gelijk.
    Mijn intentie is een luisterend Oor zonder Oordeel met vertrouwen om daarna proberen kind en ouder(emotinsel /filosofisch) dichterbij elkaar te brengen..en ik gebruik maar 1 nickname nu al 2 jaar bijna ...dus als ik mensen misleid dan was het wel Boven water gekomen.

    Ps correctie :Eenthe huilen niet maar moest haar tranen in houden. Zegt ze.

    Prive mail raad ik alleen aan als ze anders niet zouden reageren of erover praten.
    blijf in elkaar geloven

  4. #64
    ⭐️

    Reacties
    63
    17-12-2014

    Heel heel heel heel lang lang lang lang laanngggggg geleden.
    ✨Fa Ina ma'aa usri al yusra' Waarlijk na slechte tijden komen er weer goede tijden.✨

    My succes is only by Allah {Qur'an 11: 88}

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door youspoessss Bekijk reactie
    Heel heel heel heel lang lang lang lang laanngggggg geleden.
    Hahahaha maaaar niet!!
    Hoe komt dat?is toch leuk ...
    blijf in elkaar geloven

  6. #66
    ⭐️

    Reacties
    63
    17-12-2014

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Hahahaha maaaar niet!!
    Hoe komt dat?is toch leuk ...
    Er is altijd een reden toch? Soms is die reden leuk en soms minder leuk. Nou ik kies voor de 2e
    ✨Fa Ina ma'aa usri al yusra' Waarlijk na slechte tijden komen er weer goede tijden.✨

    My succes is only by Allah {Qur'an 11: 88}

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door youspoessss Bekijk reactie
    Er is altijd een reden toch? Soms is die reden leuk en soms minder leuk. Nou ik kies voor de 2e
    Klopt er is altijd wel een reden...kan gewoon zomaar. ..Asalaam en dan knuffel aan vader of moeder.
    .
    blijf in elkaar geloven

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door lionheart06 Bekijk reactie
    Subhana Allah. ..ik heb mijn vader nog nooit geknuffeld...ik kus altijd zijn hand...en bij mijn moeder kus ik haar hoofd...dat knuffelen vind ik 10x niks om bij je ouders te doen...
    Bij je vader kan ik nog in beelden maar je moeder ...door jouw houding voelt ze geen knuffel. ..niet zo gierig doen tegen je moeder...mn grote zoon is een stoere jongen en hij geeft mij een knuffel...kus op voorhoofd krijg ik ook maar knuffel voelt beter. .intense. ...je voelt meer liefdespower..
    een groot verschil. ..je zussen knuffelen wel je vader of moeder?

    Mijn moeder werd ook niet door mn zussen (spontaan)geknuffeld maar Nadat ik haar spontaan ging knuffelen ging ze zussen op aanspreken haha
    blijf in elkaar geloven

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door lionheart06 Bekijk reactie
    Ik hou veel van mijn moeder en dat weet ze...ben hmdl ook heel goed voor haar...maar een knuffel...Daar ben ik gewoon niet mee opgegroeid...ik ga het morgen proberen inscha allah...Ze gaat me zeker raar aankijken als ik dat opeens doe...Ze gaat denken....wtf is er met hem aan de hand...Lol..
    Goedzo want ze is onvervangbaar al ben je niet mee opgegroeid. Ook ons ouders kunnen dingen van ons leren. .is zelfs ons plichten als we ouder worden leren wij weer dingen en dan kunnen we een beetje kennis aan hun terug geven. ...een beetje liefde terug geven .

    Hahaha laat me weten wat ze daarna zei....hahaha
    blijf in elkaar geloven

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Al heeft je vader nooit iets voor je gedaan is dat geen excuus om geen contact op te nemen.

    Mn ouders waren ook gescheiden toe ik nog een klein kindje was ...zo klein dat ik het samenwonen nieteens herinner...
    Het blijft ons verantwoordelijkheid om contact op te nemen..

    De schoonheid van liefde is juist dat je iets goeds doet al deed de ander minder/weinig.....ik scheld nooit uit maar ik krijg bijna zin om te schelden. Hahaha ...Doe het alstblieft ik ben echt verdrietig van geworden.

    Ps ik mag je graag ..jouw vader is ook mijn vader zoals ik ook verdrietig zou zijn Als hij door een fout van jou geen contact met je zou willen.

    Ik ben bang dat je ooit netals ik zal huilen dat je niet vaker was gegaan..en bij mij ging het alleen om 1 vakantie dat niet door gegaan was ivm problemen.....al heb ik nog goede redenen dat ik niet vaker daar kon zijn ...
    blijf in elkaar geloven

  11. #71

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Toen hij afgelopen woensdag op vakantie ging. Maar dan op zijn wangen.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Toen hij afgelopen woensdag op vakantie ging. Maar dan op zijn wangen.
    Knuffel op wang?haha
    Kusje neem ik aan...knuffel he hem ook? Als mn zoontje mij knuffelt voel ik meer liefdes power dan bij een kusje op voorhoofd.

    ...bij kusje meer respect lijkt het maar knuffel is een ander soort intimiteit lijkt het....

    als je een baby kusje geeft ervaar je als ouder ook een ander soort gevoel dan wanneer je hem een knuffel geeft....zo ervaart de ontvangereden etc ook denk ik.
    blijf in elkaar geloven

  13. #73

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Knuffel op wang?haha
    Kusje neem ik aan...knuffel he hem ook? Als mn zoontje mij knuffelt voel ik meer liefdes power dan bij een kusje op voorhoofd.

    ...bij kusje meer respect lijkt het maar knuffel is een ander soort intimiteit lijkt het....

    als je een baby kusje geeft ervaar je als ouder ook een ander soort gevoel dan wanneer je hem een knuffel geeft....zo ervaart de ontvangereden etc ook denk ik.
    Klopt, kusjes. Maar ik knuffel hem ook altijd.
    Hehe, klopt. Knuffels zijn intens. Schattig. Allaah isla7.

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Klopt, kusjes. Maar ik knuffel hem ook altijd.
    Hehe, klopt. Knuffels zijn intens. Schattig. Allaah isla7.
    Goedzo zo komt hij niks tekort haha.
    Amien.
    Hoe gaat het met zoontje?goed op school?
    blijf in elkaar geloven

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Damn ik weet niet meer wanneer ik hem heb aangeraakt