1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    904
    06-04-2013

    Islamitische datingsites

    Heb me ingeschreven bij nia two (maar dan met een 2) match. Wat een AMATEURS!
    Heb 9euro betaald voor een maand, (is niet veel ik weet het maar ik gun het ze dus niet met zo'n slechte service) ben nog niet actief gezet door de beheerders.

  2. #2
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    waar het elders gratis is, betaal jij ervoor.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Ik heb de naam niya 2 match verzonnen en op dit forum gezet lang geleden in een topic. En rara een maand later bestaat de datingsite.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    904
    06-04-2013

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Ik heb de naam niya 2 match verzonnen en op dit forum gezet lang geleden in een topic. En rara een maand later bestaat de datingsite.
    Hij is écht bagger. Je kan na inschrijving je account niet aanpassen totdat je iemand van het beheer hebt gesproken. Je krijgt niet de keuze om je foto herkenbaar voor iedereen te maken waardoor je iedereen steeds moet vragen om een foto. en nog meer van zulks.
    Vragen beantwoorden duurt heeeel lang!

    Gewoon weg gegooid geld. Jammer, vooral omdat de oprichters moslim zeggen te zijn.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door meerweten Bekijk reactie
    Hij is écht bagger. Je kan na inschrijving je account niet aanpassen totdat je iemand van het beheer hebt gesproken. Je krijgt niet de keuze om je foto herkenbaar voor iedereen te maken waardoor je iedereen steeds moet vragen om een foto. en nog meer van zulks.
    Vragen beantwoorden duurt heeeel lang!

    Gewoon weg gegooid geld. Jammer, vooral omdat de oprichters moslim zeggen te zijn.
    Oke haha. Ik ken het verder niet. Waarom probeer je het niet hier. Hier zitten ook leuke mannen. Jij en ik zijn ook leuk. Ik denk dat je hier meer kans maakt op een normaal persoon.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    15.737
    10-03-2010

    Datingssites en Islamitisch.
    Nogal tegenstrijdig
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Islamitische datingsite, ha. Moet je dan haar bruidschat met credits betalen die je aanschaft met een abbo?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    leuk je vind wel iemadn


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  9. #9
    Mannelijk lid

    Reacties
    198
    24-09-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Islamitische datingsite, ha. Moet je dan haar bruidschat met credits betalen die je aanschaft met een abbo?
    Echt bobba oplichters.
    Tranquility

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    138
    01-02-2015

    Citaat Geplaatst door meerweten Bekijk reactie
    Heb me ingeschreven bij nia two (maar dan met een 2) match. Wat een AMATEURS!
    Heb 9euro betaald voor een maand, (is niet veel ik weet het maar ik gun het ze dus niet met zo'n slechte service) ben nog niet actief gezet door de beheerders.
    Citaat Geplaatst door meerweten Bekijk reactie
    Hij is écht bagger. Je kan na inschrijving je account niet aanpassen totdat je iemand van het beheer hebt gesproken. Je krijgt niet de keuze om je foto herkenbaar voor iedereen te maken waardoor je iedereen steeds moet vragen om een foto. en nog meer van zulks.
    Vragen beantwoorden duurt heeeel lang!

    Gewoon weg gegooid geld. Jammer, vooral omdat de oprichters moslim zeggen te zijn.
    Beste zuster, Nia 2 Match is een huwelijkssite voor moslims en geen dating site. Het huwelijk is een serieuze aangelegenheid waar geduld (sabr) inherente is zoals de koran en sunnah dit ons voor schrijft. Naast financiële conflicten is ongeduld 1 van de grootste oorzaken van een echtscheiding.

    Alleen serieuze mensen zullen het proces dat in samenwerking met moslimgeleerden is opgesteld doorstaan. Onze serieuze leden willen zelf in control zijn over hun gegevens en hun gegevens niet zichtbaar zijn op het internet. Wij gaan voor de kwaliteit van moslims en dat vergt goedkeuringen van profielen voordat ze functioneel worden op de site. Heb inshaa Allah geduld in je zoektocht.

    Voor de goede orde als wij denken de juiste persoon te spreken gezien de combinatie vragen die je aan de beheerders hebt voorgelegd en je stellingen hier is jouw account goedgekeurd (binnen 14 uur) zoals je in je dashboard hebt kunnen zien. Wijzigingen in je account zijn alleen mogelijk voor niet unieke gegevens, want je kunt niet eerst bijv. 25 jaar oud zijn en dan ineens toch maar 28.

    Wij adviseren je wel om je account te laten verifiëren en die van je potentiële huwelijkskandidaat zodat je meer zekerheid krijgt in je zoektocht.

    mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

    Wassalaam,

    Nia 2 Match

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    138
    01-02-2015

    Citaat Geplaatst door DEUGNIET Bekijk reactie
    waar het elders gratis is, betaal jij ervoor.
    De een gaat voor islam & kwaliteit en de ander voor gratis. Ieder zijn keus.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    138
    01-02-2015

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Ik heb de naam niya 2 match verzonnen en op dit forum gezet lang geleden in een topic. En rara een maand later bestaat de datingsite.
    Interessant. Dan heb je ook een link?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    138
    01-02-2015

    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Datingssites en Islamitisch.
    Nogal tegenstrijdig
    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Islamitische datingsite, ha. Moet je dan haar bruidschat met credits betalen die je aanschaft met een abbo?
    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Ik heb de naam niya 2 match verzonnen en op dit forum gezet lang geleden in een topic. En rara een maand later bestaat de datingsite.
    Citaat Geplaatst door _autumn_ Bekijk reactie
    Echt bobba oplichters.
    Subhanallah...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.129
    05-05-2012

    Citaat Geplaatst door Nia_2Match Bekijk reactie
    Interessant. Dan heb je ook een link?
    weet je wat interessant is?
    namelijk dat je er nu als de kippen bij bent om je te verdedigen, ik weet zeker dat topicstarter heeft geprobeerd om contact te krijgen met jullie alvorens hier een topic te starten.

  15. #15
    walk with me!!

    Reacties
    7.848
    10-12-2002

    Citaat Geplaatst door Nia_2Match Bekijk reactie
    De een gaat voor islam & kwaliteit en de ander voor gratis. Ieder zijn keus.
    kwaliteit in een vrouw, ja. niet in een dienstverlening.
    Hoe een deugniet toch deugdzaam kan zijn

    Een mens voor wie het moeilijk is om deugdzaam te leven en die toch dapper eraan begint om zichzelf te overwinnen, is tweemaal zo verdienstelijk als diegenen wiens zachte en trage natuur hen niets in de weg legt.