1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door Nia_2Match Bekijk reactie
    Beste zuster je deelt niet louter je kant van jouw verhaal maar je hecht er een waardeoordeel en een conclusie aan vast. En daar heeft de alinea mbt hoe anoniem mensen op het internet zijn zij voor allah (stw) bekend blijven.



    Niemand heeft je een leugenaar genoemd behalve jijzelf.
    Begrijpend lezen en logisch redeneren gaat je niet zo goed af lees is. Succes meid.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.615
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Nia_2Match Bekijk reactie
    Beste broeder, als de dienstverlening geen kwaliteit heeft dan zal het resultaat daarvan ook geen kwaliteit zijn. Garbage in garbage out.

    De meeste vrouwen klagen dan ook dat gierige huwelijkspartners dit tonen in hun huwelijkse periode. Bijv. Achteraan sluiten wanneer betaald moet worden bij de kassa, of opeens de betaalpas vergeten zijn en ga zo maar door. Wij weren (althans proberen) elhamdulilah via ons systeem ook zulke mensen.

    Maar ieder zijn
    Weirdo reactie![emoji37]

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    138
    01-02-2015

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Begrijpend lezen en logisch redeneren gaat je niet zo goed af lees is. Succes meid.
    Je schakelt van inhoud ineens naar vorm. Dat is ook een (zwakke) manier om jouw eigen stellingen niet hoeven te bewijzen.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    138
    01-02-2015

    Citaat Geplaatst door Ibbideluxe Bekijk reactie
    Je vind er alleen uitschot


    allemaal mensen met trauma, mede door vele relaties, scheidingen sus en zo..

    een mooie fatsoenlijke man of vrouw zal never neigen naar zo een website of zo een middel, laat dat je eens nadenken

    Je roddelt en benadeelt veel moslims.

    "Slechte vrouwen zijn voor de slechte mannen, en de slechte mannen zijn voor de slechte vrouwen. En goede vrouwen zijn voor de goede mannen en de goede mannen zijn voor de goede vrouwen, dezen hebben niets uitstaande met hetgeen anderen zeggen. Er is voor hen vergiffenis en een eerbare voorziening." (QS24:26.)

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door Nia_2Match Bekijk reactie
    Je schakelt van inhoud ineens naar vorm. Dat is ook een (zwakke) manier om jouw eigen stellingen niet hoeven te bewijzen.
    Jij ging van inhoud naar op de man spelen. Zoek het lekker uit. Ik ga je nieu sue-en, dus de regel wie stelt bewijs mag je bij je houden. Succes met je datingsite, waar volop fitna is en heel veel hasanaat, uhu, te verdienen zijn .

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    138
    01-02-2015

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Jij ging van inhoud naar op de man spelen. Zoek het lekker uit. Ik ga je nieu sue-en, dus de regel wie stelt bewijs mag je bij je houden. Succes met je datingsite, waar volop fitna is en heel veel hasanaat, uhu, te verdienen zijn .
    Beste zuster, ik wil je niet in de verlegenheid brengen. Het archief van marokko.nl gaat 15 jaar terug. Als je erin zoekt op jouw termen "niya" en "match" is jouw stelling in geen velden te bekennen. Daarom had ik je enkel gevraagd naar een linkje ter onderbouwing van je stelling. Die had je niet.

    Dank je wel voor je 'verwensingen'. Het is al een succes elhamdulilah. En ze gaan straks internationaal.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door Nia_2Match Bekijk reactie
    Beste zuster, ik wil je niet in de verlegenheid brengen. Het archief van marokko.nl gaat 15 jaar terug. Als je erin zoekt op jouw termen "niya" en "match" is jouw stelling in geen velden te bekennen. Daarom had ik je enkel gevraagd naar een linkje ter onderbouwing van je stelling. Die had je niet.

    Dank je wel voor je 'verwensingen'. Het is al een succes elhamdulilah. En ze gaan straks internationaal.
    Ach houd toch op met je gezuster. Wat mij betreft ben ik je zuster niet omdat je mij neerzet als een leugenaar. Op dit forum verdwijnen topics op mysterieuze wijze als het beheer een reactie niet vindt kunnen en krijg je de melding "je hebt niet de bevoegdheden om deze actie uit te voeren" en leden kunnen topics verwijderen. Ik blijf bij mijn waarheid en dat is wat mij betreft de waarheid, waarvan Mijn God en ik hoop ook jouw God getuige is. Ciao, raar meisje. Vooral die reactie van jou over mannen en achter in de rij aansluiten en bankpasjes en filteren, genious jij.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    138
    01-02-2015

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Ach houd toch op met je gezuster. Wat mij betreft ben ik je zuster niet omdat je mij neerzet als een leugenaar. Op dit forum verdwijnen topics op mysterieuze wijze als het beheer een reactie niet vindt kunnen en krijg je de melding "je hebt niet de bevoegdheden om deze actie uit te voeren" en leden kunnen topics verwijderen. Ik blijf bij mijn waarheid en dat is wat mij betreft de waarheid, waarvan Mijn God en ik hoop ook jouw God getuige is. Ciao, raar meisje. Vooral die reactie van jou over mannen en achter in de rij aansluiten en bankpasjes en filteren, genious jij.
    Ittaqullah, je geeft eerst aan dat jij de naam bedacht hebt en dat de oprichters van Nia 2 Match ermee aan de haal zijn gegaan en binnen een maand de website gebouwd hebben om nu vervolgens te verkondigen dat er Fitna is op de website.

    Als ik moet kiezen tussen jou en moslimgeleerden die de website ondersteunen dan is die keuze snel gemaakt.

    Je zal voor al je uitspraken ter verantwoording worden geroepen op de dag des oordeels. Daar kom je er niet mee weg.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door Nia_2Match Bekijk reactie
    Ittaqullah, je geeft eerst aan dat jij de naam bedacht hebt en dat de oprichters van Nia 2 Match ermee aan de haal zijn gegaan en binnen een maand de website gebouwd hebben om nu vervolgens te verkondigen dat er Fitna is op de website.

    Als ik moet kiezen tussen jou en moslimgeleerden die de website ondersteunen dan is die keuze snel gemaakt.

    Je zal voor al je uitspraken ter verantwoording worden geroepen op de dag des oordeels. Daar kom je er niet mee weg.
    Hoe wil jij en al die geleerden garanderen dat alles islamitisch zal verlopen? Zit je erbij om toe te zien dat er een mahram is als de twee met elkaar praten. Ik blijf erbij : het is fitna. Uhu en jij ook, wij allemaal.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    138
    01-02-2015

    Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Hoe wil jij en al die geleerden garanderen dat alles islamitisch zal verlopen? Zit je erbij om toe te zien dat er een mahram is als de twee met elkaar praten. Ik blijf erbij : het is fitna. Uhu en jij ook, wij allemaal.
    Ittaqullah fi nafsek, je graaft jezelf steeds dieper weg...

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    344
    13-03-2017

    Citaat Geplaatst door Nia_2Match Bekijk reactie
    Ittaqullah fi nafsek, je graaft jezelf steeds dieper weg...
    IttaqIllah. Ta3limi Arbiya lewoul, ou ba3dayn tjie tqalmi ma3aya met je drie woorden Arabisch. Geef gewoon eerlijk toe dat die datingsite van jullie alles behalve islamitisch is.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    754
    02-01-2015

    Wat een hoop gezeur zeg! Jullie kunnen alles roepen, maar ik vind zo´n site juist een goed initiatief!! Tegenwoordig heb je geen enkele begeleiding of steun in het vinden van een huwelijkspartner. Je moet het maar zelf uitzoeken. Veel mensen gaan dan sowieso daten of worden gekoppeld o.i.d. De tijd dat een man voor je deur staat is passe. En voor een vrouw is het helemaal een ramp, maar moeten afwachten totdat een huwelijkskandidaat zich meldt. Nou dan meldt er zich 1, dan past ie helemaal niet bij je. Dat kan met de 2de, 3de, 4de etc. ook zo zijn. Zo´n huwelijkssite geeft je juist de mogelijkheid om te screenen. Je kunt selecteren wat je zoekt (leeftijd, woonplaats, opleidingsniveau, ongehuwd/gescheiden). Hiermee vergroot je aanzienlijk je kansen. En islamitisch of niet, die keuze maak je altijd zelf. De site geeft je ook de kans om een kandidaat met mahrem te zien, dus de keuze is aan jou. Ik vind juist dat de oprichters hiermee een grote bijdragen leveren aan de gemeenschap. En dat er allemaal hopeloze mensen op af komen is echt grote onzin. Je hebt veel mensen die bv niet zo goed weten waar ze het zoeken moeten of die gewoon in real life niet zo snel iemand tegen komen omdat ze niet zo´n groot sociaal netwerk hebben.

    For the record, heb het hier over nia 2 match, verder ken ik geen andere islamitische huwelijkssites.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.129
    05-05-2012

    Silence is THE best reply to a fool!
    @*********!

  14. #44
    Tetouzint.

    Reacties
    32
    14-04-2017

    Zulke datingssites zijn toch allemaal fitna.
    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Ik draag ook skinny jeans van dsquard , ben ik nu minder man!! Mijn goedkoopste outfit is 2 rug?? Soms pak ik een zonnebank voor een kleurtje. Maar ik durf er mijn handen voor op het vuur te zetten dat ik meer mannelijk dan alle mannen inclusief jouw hele familie die er bij jou vanaf de kleuterklas in de klas hebben gezet of gekent. Ik ben een mooiboy met cash!!