1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Als je Barcelona kunt uitschakelen dan ben je heel wat in staat

    Ik lees hier dat ze laagdunkend over Juventus doen maar pas maar op met jullie uitspraak ...Juventus is al jaren een goede team..ze hebben een ijzersterke verdedigen en ze hunkeren naar een champions league finale winst en dat gaan ze zeker doen ..het is een geslepen team ..kent de zwakte van de tegenstander goed en al die spelers die daar rond lopen zijn in het verleden Werelkampioen geweest of ze hebben andere prijzen gepakt ....Monaco komt net kijken ...het is een goede team maar ze zullen net te kort komen tegen Juventus ...ik was 1van de weinige mensen hier die al vanaf het begin van champions league zei dat ze halve finale zouden halen en het is hun ook gelukt en hoe...met het mooiste voetbal van alle champions league teams die meegedaan hebben .Falcao begint aardig op stoom te komen maar de sensatie is die Mbappe ...die is uit niets zo maar een ster geworden ...ik kon hem all van Franse competitie maar is heel snel gegaan met hem ...hij blijft maar schitteren voor Monaco...Zidane kan zich nu wel doodschamen dat hij hem weg heeft gestuurd uit Real Madrid opleiding..hij was zijn trainer toen Mbappe 14 jaar was ...daarna is hij vertrokken naar Frankrijk en daar heeft hij zich sterk ontwikkelt


    Mijn tip : Juventus in de finale

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Ik denk ook dat Juve die finale haalt,puur omdat ze ervaring hebben,ze gaan wel goals om de oren krijgen maar denk dat ze over 2 wedstrijden 1 meer maken

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Mbappe zal zoiezo zn laatste seizoen spelen bij Monaco,Real en Barca en Man United zitten al aan hem ,Man United is zelfs van plan om meer dan 80 miljoen te geven,Real Madrid heeft wel beste papieren want Morata gaat naar Ac Milan en Mbappe heeft zelf aan Monaco gezegd als Real Madrid komt teken ik meteen

    Mbappe-Mendy-Bakayoko-Sidibe-Lemar,deze 5 worden 100% gekocht door europese topclubs helaas na dit seizoen

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Mbappe zal zoiezo zn laatste seizoen spelen bij Monaco,Real en Barca en Man United zitten al aan hem ,Man United is zelfs van plan om meer dan 80 miljoen te geven,Real Madrid heeft wel beste papieren want Morata gaat naar Ac Milan en Mbappe heeft zelf aan Monaco gezegd als Real Madrid komt teken ik meteen
    Als ik hem was gewoon nog een jaartje bij Monaco blijven maar als Monaco geld wil verdienen dan moeten ze hem gewoon direct verkopen en direct de hoofdprijs vragen ...Barcelona heeft nog Messi..Suarez en Neymar daar voorin staan ..dus zal Barcelona niet zijn ....en als hij weggaat ..beter dan Bayern Munchen of Dortmund gaan

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Hij is niet meer te houden,die eigenaar van Monaco is de helft van zn vermogen kwijt door zn ex vrouw,Monaco kan niet meer zoveel salaris betalen voor een speler,Dortmund kunnen hem ook niet betalen,Bayern hebben intresse maar niet direct,Ik denk Real of Man United,alleen die 2 hebben het geld en zijn nishen geintresseerd

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Real Madrid heeft trouwens beste papieren ze waren ook de eerste die zich melden voor Mbappe,Morata zal verkocht worden

    https://youtu.be/q2xOBZocdTQ

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Met barcelona gaat het gewoon slecht. Als ze bijvoorbeeld een wissel uit voeren dan is die speler die erop komt veel te slecht om de basisspeler te vervangen.

    Juventus is juventus, een club met geschiedenis ga je nooit klein krijgen, ze zijn 11 jaar geleden naar de 2de klasse gestuurd en zie hoe ze zijn teruggkomen, sterkerr als ooit. En maken zeker kans op de champions league. Ze snacken al 22 jaar naar die champions league, voor het laatst was het tegen ajax, daarna hebben ze geloof ik 3 finales verloren '98 tegen real madrid toen speelde zidane nog bij juve, 2003 tegen ac milan na strafschoppen en 2015 tegen barcelona.

    As monaco heeft niet veel ervaring in de champions league, maar hebben dit eeuw toch een finale op hun naam staan, in 2004 met patrice evra, giuly Deschamps als trainer tegen de fc porto van mourinho. Deze ploeg heeft ook honger en willen ook die beker met de grote oren omhoog houden en geschiedenis schrijven. Als het nu niet lukt zal het denk ik nooit lukken, want die spelers zullen 1 voor 1 weggeplukt worden.

    Atletico madrid is onder simeone 1 van de beste ploegen ter wereld geworden. Met 2 finales in de voorgaande 3 edities mag je wel een applausje ontvangen. Maar telkens zijn ze eronderuit gegaan tegen hun stadsgenoot waartegen ze moeten. Het jaar dat ze geen finale hebben gehaald was ook toevallig tegen hun stadsgenoot die hun uit de champions league bekerde, dus hebben ze nog een reden om die finale te halen en die beker met grote oren voor het eerdt in de geschiedenis op te tillen.

    En dan de grootste club uit de geschiedenis van het voetbal, Real Madrid. Wanneer iemand het over het voetbal zal hebben, zal real madrid er ongetwijfeld telkens tussen zitten. De ploeg met de grootste voetbal Geschiedenis. Hebben die beker al 11 keer omhoog gehouden en ze krijgen er maar geen genoeg van, dit jaar zal het nog specialer zijn want nog nooit heeft er een ploeg 2 keer na mekaar dechampions league omhoog gehouden en ze zijn sterker als vorig jaar. Dus reden genoeg om het opnieuw omhoog te houden.

    Voor de neutrale voetballiefhebber zal het genieten zijn, voor de supporters zal het beven zijn.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Met barcelona gaat het gewoon slecht. Als ze bijvoorbeeld een wissel uit voeren dan is die speler die erop komt veel te slecht om de basisspeler te vervangen.

    Juventus is juventus, een club met geschiedenis ga je nooit klein krijgen, ze zijn 11 jaar geleden naar de 2de klasse gestuurd en zie hoe ze zijn teruggkomen, sterkerr als ooit. En maken zeker kans op de champions league. Ze snacken al 22 jaar naar die champions league, voor het laatst was het tegen ajax, daarna hebben ze geloof ik 3 finales verloren '98 tegen real madrid toen speelde zidane nog bij juve, 2003 tegen ac milan na strafschoppen en 2015 tegen barcelona.

    As monaco heeft niet veel ervaring in de champions league, maar hebben dit eeuw toch een finale op hun naam staan, in 2004 met patrice evra, giuly Deschamps als trainer tegen de fc porto van mourinho. Deze ploeg heeft ook honger en willen ook die beker met de grote oren omhoog houden en geschiedenis schrijven. Als het nu niet lukt zal het denk ik nooit lukken, want die spelers zullen 1 voor 1 weggeplukt worden.

    Atletico madrid is onder simeone 1 van de beste ploegen ter wereld geworden. Met 2 finales in de voorgaande 3 edities mag je wel een applausje ontvangen. Maar telkens zijn ze eronderuit gegaan tegen hun stadsgenoot waartegen ze moeten. Het jaar dat ze geen finale hebben gehaald was ook toevallig tegen hun stadsgenoot die hun uit de champions league bekerde, dus hebben ze nog een reden om die finale te halen en die beker met grote oren voor het eerdt in de geschiedenis op te tillen.

    En dan de grootste club uit de geschiedenis van het voetbal, Real Madrid. Wanneer iemand het over het voetbal zal hebben, zal real madrid er ongetwijfeld telkens tussen zitten. De ploeg met de grootste voetbal Geschiedenis. Hebben die beker al 11 keer omhoog gehouden en ze krijgen er maar geen genoeg van, dit jaar zal het nog specialer zijn want nog nooit heeft er een ploeg 2 keer na mekaar dechampions league omhoog gehouden en ze zijn sterker als vorig jaar. Dus reden genoeg om het opnieuw omhoog te houden.

    Voor de neutrale voetballiefhebber zal het genieten zijn, voor de supporters zal het beven zijn.
    Barcelona heeft ook een geschiedenis ..al 20 jaar dominant in Europa en in de wereld ..dat het nu iets slechter gaat heeft te maken met de trainer die verkeerde keuzes maakt..dit zou Guardiola nooit overkomen ..die haalt alles uit zijn team ..maar dat ze kwaliteit te kort dat staat vast want hun reserves zijn niet goed ..geen sterke bank maar het zegt niet dat ze er niks van bakken maar het loopt niet ..de voorzitter moet eruit en die vorige voorzitter daar terug zetten dan zal het goed komen ..volgende jaar gewoon wederom meedoen in champions league en landstitel....Juventus is terecht door maar ik zie ze niet meer zelfde stunt uithalen tegen Barcelona volgende jaar

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Wat zoiezo vast staat is dat we 4 prachtige wedstrijden krijgen,wat ook vast staat is dat Juve over 2 wedstrijden minimaal 4 a 5 goals om de oren krijgt,alleen door hun ervaring zullen ze 1 meer maken Glik die Pool en Raggi laten altijd steken vallen als ze voorstaan dodelijk voor een Higuain of Dybala die sraffen dat meteen af,Real vs Atletico word ook een Thriller,iedereen verheugd zich op deze halve finales,4 teams die aan elkaar gewaagd zijn,en niemand durft een gok te nemen,voor de neutrale kijkers een genot,denk zelf de mooiste halve finales van afgelopen jaren

    Alle ogen op Mbappe vs Chillieni of wat dacht je van Falcao vs Bonnuci of Bakayoko vs Pjanic,Dybala vs Mendy

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    12.290
    16-12-2014

    Barca stelt niks meer voor


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Barca is nada,ze hadden niet eens die kwart finale verdiend,alleen Aytekin hielp ze,ik verheug me egt net als iedereen op duel Mbappe vs Chillieni,zijn directe tegenstander,Mbappe is sluw en techniek en Chillieni is hard en sloper,worden harde duels tussen die 2

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    We gaan genieten,Chillieni is mischien de enige die Mbappe kan stoppen,cijfers liegen niet 16 wedstrijden 16 goals bij Monaco 1,hiervoor bij Monaco 2 34 wedstrijden 37 goals,leeftijd pas 18 jaar

    https://youtu.be/6gq41tFIEuQ

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Iedereen die beinsport heeft weet dat Issam Chawali die Tunesier altijd reeel is,zelfs hij zegt dat Monaco en Mbappe iedereen kunnen verslaan in de CL

  14. #14

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Je schakelt niet zomaar een Tottenham of een Manchester city uit of een Dortmund of een Bayer leverkussen of een CSKA Moskou,Juventus is de next

    https://youtu.be/4NnqdgWyQZE