1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Unhappy

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Jij moet zelf bepalen wat goed en fout is. Ze keuren niet alleen jouw gedrag af maar ook jou als persoon. Zij moeten niet de reden zijn waarom je wel of geen drugs en alcohol gebruikt. Jij hebt zelf ook een stel hersenen.

    Klopt. Ze geven alleen aan dat niet meer weten wat ze met mij aanmoeten doordat ze me een keer al had gewaarschuwd dus.
    Wat had jij dan met je zusje gedaan. Ze overwegen nog om een van mijn broers in te schakelen en het te vertellen zodat ik kan voelen om eindelijk van de slechte pad af te blijven. Maar als ze dat echt gaan doen kan ik het helemaal niet meer aan en moet ik wel overgaan tot drastische keuzes maken.

  2. #17
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Geen spat veranderd

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Geen spat veranderd
    Alleen maar erger geworden eigenlijk.
    Maar ik heb ook goede kwaliteiten gehad en ben niet in en door een slecht mens of wat dan ook. Mijn inhoud bestaan echt veel meer dan die onzin. Alleen richt ik mij daar meer op dan normaal is. Ik wil wat van mijn leven maken voor het te laat is.

    Soms denk ik wel.. of ben ik gewoon wie ik ben en moet ik beginnen mezelf te accepteren door niet meer om te kijken naar wat mijn zussen van mezelf willen zien.
    Of misschien hebben ze wel helemaal gelijk. Maar waarom ben ik dan zo. Kan daar toch ook niks aan doen.
    Ik weet wel hoe het allemaal hoort en dat wil ik ook af en toe. Maar ik heb ook een andere duistere kant die niet wil verdwijnen en houdt van dat leven. Maar ik heb nu wel kunnen inzien dat ik er niet beter of gelukkiger van op ben geworden. Dus ik ga me.sowieso richten op andere dingen.
    Doelen opstellen en behalen. Dat is wa ik nu nodig heb om enigszins trots opmezelf te kunnen zijn.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    633
    10-07-2012

    Je losbandige gedrag en drankprobleem kent een onderliggende oorzaak. Komt het door je jeugd, familie, mishandeling etc?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Het begon bij dingen uit proberen
    Spanning opzoeken denk ik en willen vluchten uit de realiteit door even van de wereld te te kunnen ontsnappen
    Ok je weet nu hoe het is en voelt, en het brengt je alleen maar ellende. Maar voel jij je ellendig omdat jij niet je gang kan gaan en dit blijven doen, of voel jij je ellendig omdat jij deze dingen doet?
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Waarom schat. Heb het toch echt aan me zelf te danken.
    Had alleen niet verwacht dat het dus zo erg was doordat ik eerder dingen deed zoals ballonnen of blowen thuis. Dat kon nog wel maar blijkbaar dit niet en dat zag ik niet aankomen. Ze zijn zo boos ook doordat ik gewoon de laatste tijd ben veranderd door in aanraking te komen met mannen terwijl ik me daarmee nooit bezig hield. Is denk ik een opstapeling ofso. Is ook verwarrend voor mij als je alles toestaat en dan is dit opeens erg.
    Ok wat is ballonnen?????
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Je losbandige gedrag en drankprobleem kent een onderliggende oorzaak. Komt het door je jeugd, familie, mishandeling etc?
    Dit is dus serieus de grootste onzin ooit. Het verleden als excuus gebruiken voor jouw problemen in het heden. In het verleden als kind kon je er niks aan doen, maar nu als een volwassen persoon ben alleen jij verantwoordelijk voor hoe jouw leven nu is.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Ok je weet nu hoe het is en voelt, en het brengt je alleen maar ellende. Maar voel jij je ellendig omdat jij niet je gang kan gaan en dit blijven doen, of voel jij je ellendig omdat jij deze dingen doet?
    Als ik het wil kan ik het blijven doen. Daar gaat het mij niet om.
    Het gaat er om dat ik hierdoor de band met mijn zus volledig heb verpest en dat ze nu echt voorgoed klaar met mij is.
    Het zal nooit meer hetzelfde zijn als voorheen.
    Daarnaast heb ik hierdoor ook een beste vriendin kwijt geraakt en gaat ze nu nog met mijn zus om.
    Weet je hoeveel pijn het doet als twee belangrijke personen in je leven niet meer tegen je praten en opeens samenspannen leuke dingen doen en doen alsof ze niks van jou bestaan afweten.
    Ik heb niet eens meer zin in het leven en zie de waarde er ook niet van in. Hield al die tijd mezelf voor de gek met mijn fantasieën waarvan ik werkelijk dacht dat ik die ooit zou kunnen waarmaken. Zelfs mijn andere zus neemt geen telefoontjes meer van mij op. Voel me op dit echt zo klote en alleen. Had nooit verwacht dat ik zo snel alles in mijn leven kon verkloten.
    Ik weet dat niet waar ik moet beginen om me weer gelukkig te kunnen voelen.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    Begin om oprecht berouw te tonen. Ga woedo doen en vraag Allah ta3ala jou te helpen.

    Wij kunnen en gaan dat hier niet doen buiten een dou3a.

    Moge Allah ta3ala jou naar het rechte pad leiden, moge hij jou berouw accepteren. Moge Allah ta3ala jullie ruzie's oplossen opdat jullie een goeie zusterschap hebben. Het leven is echt van korte duur!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Verdiep je in de islam...ga bidden....ga lezingen in de moskee bijwonen...lees islamitische boeken...zoek goede vriendschappen, godsvreesende mensen....breng tijd met je familie door en vooral vraag Allah soubhana wata3ala hulp !

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Verander je leven en je omgeving zal ook veranderen !

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.406
    19-09-2012

    Ik vind het een beetje gek dat je zegt dat je niet weet wat je moet doen. Je hebt al van diverse mensen oprecht advies gekregen.

    Het is nu geen kwestie van niet weten wat te doen. Je wil gewoon nog niet veranderen lijkt het. Je vind jouw situatie nog niet erg genoeg.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #28

  14. #29
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Tameghnest Bekijk reactie
    Ik vind het een beetje gek dat je zegt dat je niet weet wat je moet doen. Je hebt al van diverse mensen oprecht advies gekregen.

    Het is nu geen kwestie van niet weten wat te doen. Je wil gewoon nog niet veranderen lijkt het. Je vind jouw situatie nog niet erg genoeg


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hmm lijkt me een beetje een voorbarig oordeel. Soms zit je ergens diep in en heb je tijd nodig om blijvende veranderingen toe te passen. Soms sta je te emotioneel in een situatie en kun je ondanks adviezen het toch even allemaal niet meer weten. Ze zal ongetwijfeld uit deze situatie willen komen maar kan simpelweg niet dezelfde rationele kijk als wij er op hebben. Ze is daarbij zichzelf volgens mij nog aan het uitzoeken. Laten we niet oordelen. Ontwikkeling kost tijd.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Hmm lijkt me een beetje een voorbarig oordeel. Soms zit je ergens diep in en heb je tijd nodig om blijvende veranderingen toe te passen. Soms sta je te emotioneel in een situatie en kun je ondanks adviezen het toch even allemaal niet meer weten. Ze zal ongetwijfeld uit deze situatie willen komen maar kan simpelweg niet dezelfde rationele kijk als wij er op hebben. Ze is daarbij zichzelf volgens mij nog aan het uitzoeken. Laten we niet oordelen. Ontwikkeling kost tijd.
    Helemaal waar...verandering heeft tijd nodig, ze moet wel de wil hebben en zelf ontdekken hoe en wat en vooral niet de moed opgeven.